AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Eldste min var sen med tenner, var vel 9-10 mnd🙈 Nå har jeg en baby på 3 mnd som sikler en del, tar hendene mye i munnen. Hun har de siste dagene vært vanskellg å få til å ta puppen, gråter når jeg tilbyr, men tar den etter mye om og men. Hun gråter også en del, men det er vanlig for henne for har slitt med kolikk (som er blitt mye bedre, men henger litt i enda). Er også lltt rød l kinnene, men det kan komme av at vi går mye tur ute i bæresele i frisk kald luft? Kan det være tenner allerede? Eller er det andre forklaringer?😅 Anonymkode: 58261...10d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Mine to barn fikk sine 2 første tenner når di var 3 mnd Anonymkode: 14b38...e9c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 En på barselgruppa fikk tenner rundt 3 mnd. Min var lik som din nesten alt du skriver, men ingen tenner før hun var mye eldre. Så hos oss var det ikke tenner Hun har alltid siklet mye og hatt hender og leker mye i munnen. Det er jo veldig vanlig helt uavhengig av tenner. Anonymkode: 777b6...436 1
tussi84 Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Min begynte sånn rundt 3 mnd, fikk sin første tann når han var 4 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå