Gå til innhold

Kjøpt noe på Ikea og like etterpå kansellerte jeg, fikk bekreftelse etterpå på kanselleringen men allikevel får jeg mld om at pakken er send


Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen bestilte jeg noe på Ikea nettbutikken, kansellerte min ordre etterpå. Fikk bekreftelse på at kanselleringen er godkjent og at pengene blir tilbakebetalt i løpet av 10 dager. Plutselig neste dag får jeg mail om at pakken min er sendt. Senest i går fikk jeg mld i post appen om at pakken er innlevert terminal.

Har ringt Ikea hver dag nå, men jeg ikke gjennom i tlf, uansett når på dagen jeg ringer, får jeg beskjed om at det er over 10 min ventetid.. Får ikke snakket med dem. Prøvde chat’en deres i går, der var det like ille.

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 2fbbf...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noen eposter som bare går på automatikk.?

Du har jo ditt på det rene, og dokumentasjon på kansellering. 

Jeg hadde ringt og satt tlf på høytaler mens jeg drev med noe annet i ventetiden. :)

Anonymkode: 686c7...7e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sikkert noen eposter som bare går på automatikk.?

Du har jo ditt på det rene, og dokumentasjon på kansellering. 

Jeg hadde ringt og satt tlf på høytaler mens jeg drev med noe annet i ventetiden. :)

Anonymkode: 686c7...7e7

Gjorde dette i går og ventet over 1 time før jeg ga opp😬

Anonymkode: 2fbbf...39b

Skrevet

Du kan jo chatte med IKEA? Er bare å spørre chatboten om å snakke med ett menneske. 

Anonymkode: e846b...020

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo chatte med IKEA? Er bare å spørre chatboten om å snakke med ett menneske. 

Anonymkode: e846b...020

Prøvde dette også som jeg skrev oppe i mitt innlegg, prøvde chatten uten hell.

Anonymkode: 2fbbf...39b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan jo chatte med IKEA? Er bare å spørre chatboten om å snakke med ett menneske. 

Anonymkode: e846b...020

Jeg tror ikke man trenger å presisere antall mennesker man vil snakke med, det er som regel én kundebehandler av gangen per innringer. 

Anonymkode: b1c94...c1e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvde dette også som jeg skrev oppe i mitt innlegg, prøvde chatten uten hell.

Anonymkode: 2fbbf...39b

Da får du bare returnere produktet når det kommer da. 

Anonymkode: e846b...020

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke man trenger å presisere antall mennesker man vil snakke med, det er som regel én kundebehandler av gangen per innringer. 

Anonymkode: b1c94...c1e

Hvor jævlig vanskelig skal du være? 

Anonymkode: e846b...020

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da får du bare returnere produktet når det kommer da. 

Anonymkode: e846b...020

wow🙄

Anonymkode: 2fbbf...39b

Skrevet

Bare la være å hente pakken. Opplevde tilsvarende og fikk den beskjeden. 

Anonymkode: 620f4...578

Skrevet

Send mail 

Anonymkode: 2dfef...e74

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor jævlig vanskelig skal du være? 

Anonymkode: e846b...020

Jeg lo. Og jeg er en av de som gjør et/ett feil selv😅

Anonymkode: e6c63...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...