AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 I helgen bestilte jeg noe på Ikea nettbutikken, kansellerte min ordre etterpå. Fikk bekreftelse på at kanselleringen er godkjent og at pengene blir tilbakebetalt i løpet av 10 dager. Plutselig neste dag får jeg mail om at pakken min er sendt. Senest i går fikk jeg mld i post appen om at pakken er innlevert terminal. Har ringt Ikea hver dag nå, men jeg ikke gjennom i tlf, uansett når på dagen jeg ringer, får jeg beskjed om at det er over 10 min ventetid.. Får ikke snakket med dem. Prøvde chat’en deres i går, der var det like ille. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 2fbbf...39b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Sikkert noen eposter som bare går på automatikk.? Du har jo ditt på det rene, og dokumentasjon på kansellering. Jeg hadde ringt og satt tlf på høytaler mens jeg drev med noe annet i ventetiden. Anonymkode: 686c7...7e7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Sikkert noen eposter som bare går på automatikk.? Du har jo ditt på det rene, og dokumentasjon på kansellering. Jeg hadde ringt og satt tlf på høytaler mens jeg drev med noe annet i ventetiden. Anonymkode: 686c7...7e7 Gjorde dette i går og ventet over 1 time før jeg ga opp😬 Anonymkode: 2fbbf...39b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Du kan jo chatte med IKEA? Er bare å spørre chatboten om å snakke med ett menneske. Anonymkode: e846b...020 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo chatte med IKEA? Er bare å spørre chatboten om å snakke med ett menneske. Anonymkode: e846b...020 Prøvde dette også som jeg skrev oppe i mitt innlegg, prøvde chatten uten hell. Anonymkode: 2fbbf...39b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo chatte med IKEA? Er bare å spørre chatboten om å snakke med ett menneske. Anonymkode: e846b...020 Jeg tror ikke man trenger å presisere antall mennesker man vil snakke med, det er som regel én kundebehandler av gangen per innringer. Anonymkode: b1c94...c1e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Prøvde dette også som jeg skrev oppe i mitt innlegg, prøvde chatten uten hell. Anonymkode: 2fbbf...39b Da får du bare returnere produktet når det kommer da. Anonymkode: e846b...020
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke man trenger å presisere antall mennesker man vil snakke med, det er som regel én kundebehandler av gangen per innringer. Anonymkode: b1c94...c1e Hvor jævlig vanskelig skal du være? Anonymkode: e846b...020
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #9 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du bare returnere produktet når det kommer da. Anonymkode: e846b...020 wow🙄 Anonymkode: 2fbbf...39b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #10 Skrevet 1. november 2023 Bare la være å hente pakken. Opplevde tilsvarende og fikk den beskjeden. Anonymkode: 620f4...578
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #12 Skrevet 1. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor jævlig vanskelig skal du være? Anonymkode: e846b...020 Jeg lo. Og jeg er en av de som gjør et/ett feil selv😅 Anonymkode: e6c63...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå