AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Tv’n er ca 4 år og nå har den begynt å leve sitt eget liv. Kobler seg ut uten grunn etter kort tid, som gjør det umulig å få gått inn på innstillinger eller lign. Noen som har hatt lign erfaringer med The Frame tv? Anonymkode: 521cd...fd5
newman01 Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Kobler seg ut som i slår seg av? Eller mister den kontakten med noen av de eksterne enhetene?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Kan tenke meg at det er strømforsyningen eller hovedkortet som begynner å bli dårlig, vanligvis så er det kondensatorer eller motstander som blir dårlige. Det kan repareres og det trenger ikke koste så mye. Anonymkode: ca93b...5e2
newman01 Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kan tenke meg at det er strømforsyningen eller hovedkortet som begynner å bli dårlig, vanligvis så er det kondensatorer eller motstander som blir dårlige. Det kan repareres og det trenger ikke koste så mye. Anonymkode: ca93b...5e2 Det kan det være. Men det kan like gjerne være at TV'n ikke har fått de systemoppdateringene den ideelt sett skulle hatt, og at en av appene lugger litt... Tror trådstarter må forklare litt bedre
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 newman01 skrev (4 timer siden): Det kan det være. Men det kan like gjerne være at TV'n ikke har fått de systemoppdateringene den ideelt sett skulle hatt, og at en av appene lugger litt... Tror trådstarter må forklare litt bedre Tusen takk for tilbakemelding, jeg vil forsøke å forklare best mulig. Setter det feks på Netflix, så går det kun kort tid før tv’n mister appen/logger seg ut- for å søke og søke etter startsiden. Uansett hva jeg trykker på kontrollen (Home-knappen), så responderer ikke tv’n. Blir nødt til å dra ut kontakten for å få slått av tv’n. Anonymkode: 521cd...fd5
newman01 Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Har du oppdatert til siste firmware? Hvilken modell har du, og hvilken software kjører den på?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 newman01 skrev (1 time siden): Har du oppdatert til siste firmware? Hvilken modell har du, og hvilken software kjører den på? Jeg har ikke oppdatert noe nei…. Samsung 55» LS03B The Frame 4K Qled, ser den ble kjøpt i november 2020. Nå føler jeg meg passe dum, men må innrømme jeg ikke aner hvilken software… Anonymkode: 521cd...fd5
newman01 Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 Akkurat den informasjonen finner du inne i menyen til tv'n, ganske langt nede i menyen. Der finner du også knappen for å oppdatere tv'n
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 newman01 skrev (På 1.11.2023 den 19.34): Akkurat den informasjonen finner du inne i menyen til tv'n, ganske langt nede i menyen. Der finner du også knappen for å oppdatere tv'n Tusen tusen takk for info og hjelp. Det var manglende oppdatering som skulle til. Anonymkode: 521cd...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå