M40. Skrevet 1. november 2023 #1 Skrevet 1. november 2023 Hei. De siste månedene har jeg skjerpet meg på trening og matfronten. Kuttet ut alkohol og godteriet, og trener jevnlig 4-5 ganger i uken. Etter ca 6 måneder endret noe seg ganske kraftig. Jeg har blitt mye mer kåt enn tidligere. Den største endringen er at jeg våkner kl 05 og er kjempekåt, noe som er helt uaktuelt å vekke fruen for å få utløp for denne kåtheten. Er det noen flere opplevd dette?
1000x Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Ja, og det er en fin premie. La det bli en vane .
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 M40. skrev (2 timer siden): Er det noen flere opplevd dette? Jeg har opplevd motsatt. Det jeg hadde av lyst på sex, forsvant mer eller mindre helt etter jeg begynte å trene. Jeg har fått mange flotte helsegevinster. Mindre fettprosent, økt muskelmasse, lavere blodtrykk, laaaaangt bedre søvn. Blitt mye sterkere og bedre utholdenhet. Men sexlysten forsvant 😊 Anonymkode: 4d50c...340
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Dame 35 år her, jeg har også blitt mye kåtere etter jeg begynte å trene 3 dager i uken. Så kåt at jeg tenker på sex flere ganger om dagen og har begynt å fantasere om menn jeg ser iløpet av dagen. Aldri hatt det slik før! Anonymkode: ee2fa...47b 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Jupp, jeg opplever det samme som deg TS. MEn jeg er kvinne og singel. Du har i det minste en partner du kan ha sex med jevnlig. Anonymkode: 96618...e16 1
M40. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 8.16): Dame 35 år her, jeg har også blitt mye kåtere etter jeg begynte å trene 3 dager i uken. Så kåt at jeg tenker på sex flere ganger om dagen og har begynt å fantasere om menn jeg ser iløpet av dagen. Aldri hatt det slik før! Anonymkode: ee2fa...47b Hehe. Skjønner godt hva du mener. Men litt upraktisk å voksne midt på natten klar for å ha sex. Da må det som oftest fikses selv. Har blitt litt divergens i behovet for sex i forholdet.
M40. Skrevet 7. november 2023 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 8.17): Jupp, jeg opplever det samme som deg TS. MEn jeg er kvinne og singel. Du har i det minste en partner du kan ha sex med jevnlig. Anonymkode: 96618...e16 Det er sant. Men det blir litt mismatch når man er kåt hele tiden, tenker på sex alt for ofte og gjerne tar en runde daglig med seg selv for å lette på trykket.
Gorgonzola Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 M40. skrev (På 1.11.2023 den 5.17): Hei. De siste månedene har jeg skjerpet meg på trening og matfronten. Kuttet ut alkohol og godteriet, og trener jevnlig 4-5 ganger i uken. Etter ca 6 måneder endret noe seg ganske kraftig. Jeg har blitt mye mer kåt enn tidligere. Den største endringen er at jeg våkner kl 05 og er kjempekåt, noe som er helt uaktuelt å vekke fruen for å få utløp for denne kåtheten. Er det noen flere opplevd dette? Helt naturlig, de endringene du har gjort genererer mer energi, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå