Gå til innhold

Hvor lenge oppholder hannkatt seg en plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en hannkatt som periodevis kommer hit og den terorisere kattene mine. Hvor lenge må jeg regne med den er her? 

Anonymkode: 26245...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt til du flytter eller til eieren avliver katten.

Anonymkode: 9a129...d3e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt til du flytter eller til eieren avliver katten.

Anonymkode: 9a129...d3e

Hvorfor så frekk? 
hann katter vandrer å jeg lurer på hvor lenge de oppholder seg på enplass. Eieren bor ikke her men lenger borte å den kommer her i perioder 

Anonymkode: 26245...56e

Skrevet

Jeg sliter med det samme.

Han er kastrert. Han har eget kattehus hjemme. Jeg har kastet vann etter han utallige ganger, og investert i vanngevær. Han vet jeg er dust å kaster vann, så han løper når han ser meg, men står utenfor å hyler til mine så lenge han ikke ser meg... 

Har også montert "dyreskremmer" som lager ekkel lyd når det kommer dyr på verandaen. Den fungerer ganske bra, så lenge den står på så snur nabopus kjapt. Men glemmer jeg slå den på, så er nabopus tilbake... De prøver holde han inne på natten siden han står utenfor her å hyler... Og han plager ingen andre i nabolaget, kun meg og mine katter 🙄

Foreløbig har det vart 3 år... 

Anonymkode: 63410...cfe

Skrevet

Det er vanskelig å si nøyaktig hvor lenge hannkatten vil oppholde seg hos deg. Det kan variere avhengig av flere faktorer, som tilgjengelighet av mat og territorium. Det kan være lurt å kontakte lokale dyrevernorganisasjoner for råd om hvordan du kan håndtere situasjonen og beskytte kattene dine.

Anonymkode: d2f36...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...