AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Kvinne på 50 skal gifte meg med en jeg har kjent siden jeg var ung, vi har nå datet i en stund og bestemte at vi kunne gjerne gifte oss med samme, men problemet er vel at jeg ikke får ut tankene på hvorfor jeg ikke ble sammen med han da vi begge var unge. Dag drømmer en del om han som ung og anger på at jeg ikke fikk sjansen fordi jeg satt det opp selv og ikke vurderte noe som helst forhold med mannen jeg når er sammen med. det verste er at han sier at han prøvde seg tidligere, men ble avvist og hvis det viser seg å stemme, har jeg enda mer skyldfølelse. disse tankene har blitt for intense og nå frykter jeg det skal ødelegge roen og stabiliteten i min nær fremtid ekteskap. Anonymkode: 2aae1...359
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Dette er virkelig ille du kan gjøre noe med. Tiden har gått og utnytt resten tiden og ha det morsomt med din snart ektemann Anonymkode: d80c5...799
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Timing. Vi endrer oss, modner, får livserfaringer og andre preferanser. Om dere hadde blitt sammen som ung er det ikke sikkert det hadde vart. Nå er dere sammen med mye mer livserfaring og vet hva dere ønsker og vil ha av en partner og i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Fortiden får du ikke gjort noe med. Men du har muligheten nå til å forme fremtiden. Fokuser fremover du, og ikke gjør samme feilen 2 ganger. Sett pris på det du har nå og dropp å tenke på hva du kunne hatt for lenge siden. Rams opp på en lapp foran deg hva du bekymrer deg for som du ikke får gjort noe med og hva du bekymrer deg for som du faktisk kan gjøre noe med. Se nøye på hva du har skrevet. Riv av den biten med ting du ikke kan gjøre noe med og brenn den. Spar på den andre. Bestem deg for 1 ting du skal gjøre ekstra i dag som vil bedre livet ditt/samlivet dit. Gjenta øvelsen hver gang tankene griper deg. Lykke til med framtiden. Anonymkode: 1284d...de0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Så du VET du risikerer fremtiden med teite tanker om en du angrer på du ikke fikk en fortid med? Jeg tror du trenger hjelp til å få orden på deg selv her.. Anonymkode: ba91a...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå