Gjest Bodillen Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Skal ha IKEA-kjøkken, og denne gangen vil vi ha integrerte hvitevarer. Finner innbyggingsskap for både kjøleskap og komfyr på IKEA sine nettsider, men ingenting for oppvaskmaskin. Går det ikke an å integrere oppvaskmaskin i et IKEA-kjøkken? Noen som vet? Endret 27. januar 2006 av Bodillen
abelille Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 De selger da integrerte oppvaskmaskiner der, så det ville være rart om ikke de solgte front også. Mulig at det på enkelte kjøkken kun er 60 cm bred oppvaskmaskin som kan settes inn. Er det ikke sånn at det bare er en front og ikke et helt skap når det skal inn en oppvaskmaskin? I så fall kan det kanskje være derfor du ikke finner det?
Gjest Bodillen Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 De selger da integrerte oppvaskmaskiner der, så det ville være rart om ikke de solgte front også. Mulig at det på enkelte kjøkken kun er 60 cm bred oppvaskmaskin som kan settes inn. Er det ikke sånn at det bare er en front og ikke et helt skap når det skal inn en oppvaskmaskin? I så fall kan det kanskje være derfor du ikke finner det? ← Ja, jeg har lett etter front også, men finner det bare ikke. Det er sikkert ikke alle ting som er like enkelt å finne ut av via nettsidene.
Cathie Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 på den kjøkkenplanleggeren deres tror jeg de har sånnt...
Gjest gjest 0 Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 Jeg vet de har det, men jeg må si at nettsidene deres ikke er så veldig brukervennlige alltid... Jeg har ikke testet kjøkkenplanleggeren da...
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #6 Skrevet 27. januar 2006 Jo det har de, gå inn på kjøkkenplanleggeren og velg nederst i rullegardina. Jeg har lekt meg der mange ganger og vet at de har oppvaskmaskin til integrering.
Gjest HB Skrevet 27. januar 2006 #7 Skrevet 27. januar 2006 Vi har IKEA-kjøkken og integrert oppvaskmaskin. Frontplaten er like stor/høy som en vanlig skapdør, så når oppvaskmaskindøren er lukket kan du ikke se at den er bak der. Men om det er noe skrog rundt vet jeg ikke, for det er ikke vi som har montert kjøkkenet. Hilsen Lille meg
Gjest Bodillen Skrevet 27. januar 2006 #8 Skrevet 27. januar 2006 Jo det har de, gå inn på kjøkkenplanleggeren og velg nederst i rullegardina. Jeg har lekt meg der mange ganger og vet at de har oppvaskmaskin til integrering. ← Jeg var inne på kjøkkenplanleggeren på de gamle nettsidene til IKEA for et par år siden, men den finnes ikke der lenger...
Gjest Bodillen Skrevet 27. januar 2006 #9 Skrevet 27. januar 2006 Vi har IKEA-kjøkken og integrert oppvaskmaskin. Frontplaten er like stor/høy som en vanlig skapdør, så når oppvaskmaskindøren er lukket kan du ikke se at den er bak der. Men om det er noe skrog rundt vet jeg ikke, for det er ikke vi som har montert kjøkkenet. Hilsen Lille meg ← Ok, regner med at det kun er en front jeg må se etter, da.. Takk!
Gjest Bodillen Skrevet 27. januar 2006 #10 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Fant det nå, etter masse leting... Måtte inn på "hvitevarer" - der er frontene avbildet på oppvaskmaskinen du kan kjøpe... Prisen som står inkluderer både maskinen og fronten, selvsagt... Endret 27. januar 2006 av Bodillen
Arwen Skrevet 27. januar 2006 #11 Skrevet 27. januar 2006 De har fronter til oppvaskmaskin ja. Vi trodde vi hadde fått feil da vi kjøpte vår, men fant ut at vi måtte fjerne noe greier på maskina før vi satt den på prosjekt.
Gjest Bodillen Skrevet 27. januar 2006 #12 Skrevet 27. januar 2006 De har fronter til oppvaskmaskin ja. Vi trodde vi hadde fått feil da vi kjøpte vår, men fant ut at vi måtte fjerne noe greier på maskina før vi satt den på prosjekt. ← Åja! Kjøpte dere oppvaskmaskinen på IKEA også? Jeg blir litt skeptisk til sånne merker jeg aldri har hørt om før, jeg... Men for alt jeg vet er de sikkert like bra som alt mulig annet...?
Gjest Lea Skrevet 29. januar 2006 #13 Skrevet 29. januar 2006 IKEA har Whirlpool hvitevarer, så det er slett ikke skummelt. Det er ingen forskjell på disse og vanlige Whirlpool-hvitevarer, annet enn at det står "For IKEA from Whirpool" på dem. Vår har fungert upåklagelig i 5-6 år nå i alle fall. Fronten er en valig, lav skapfront. Like høy som de dørene som er under en skuff i benkeskapene (klønete forklart).
Arwen Skrevet 29. januar 2006 #14 Skrevet 29. januar 2006 IKEA har Whirlpool hvitevarer, så det er slett ikke skummelt. Det er ingen forskjell på disse og vanlige Whirlpool-hvitevarer, annet enn at det står "For IKEA from Whirpool" på dem. Vår har fungert upåklagelig i 5-6 år nå i alle fall. Fronten er en valig, lav skapfront. Like høy som de dørene som er under en skuff i benkeskapene (klønete forklart). ← vi har både oppvaskmaskin og stekeovn + keramisk topp fra IKEA
Cathie Skrevet 29. januar 2006 #15 Skrevet 29. januar 2006 Bare et lite tips, hvis du skal ha hvitevarer på ikea, følg med på det som står i billigkroken!! Fikk kjøpt meg innbygningsovn med over 1000kr i avslag denne uka fordi noen hadde bestillt den og ikke hentet den, altså, ingen feil med den!!
Gjest Bodillen Skrevet 30. januar 2006 #16 Skrevet 30. januar 2006 IKEA har Whirlpool hvitevarer, så det er slett ikke skummelt. Det er ingen forskjell på disse og vanlige Whirlpool-hvitevarer, annet enn at det står "For IKEA from Whirpool" på dem. Vår har fungert upåklagelig i 5-6 år nå i alle fall. Fronten er en valig, lav skapfront. Like høy som de dørene som er under en skuff i benkeskapene (klønete forklart). ← Så det da jeg endelig fant kjøkkenplanleggeren og gikk inn for å tegne kjøkkenet vårt. på produktsidene står edt at merket er "Mumsig" eller noe, men i planleggeren står det Whirlpool... De kaller det vel bare noe annet for å gjlre det til "sitt"..
Cathie Skrevet 30. januar 2006 #17 Skrevet 30. januar 2006 Mumsig er modellen, ikke merket... Sånn isteden for å bruke sx302 feks så kaller de den mumsig... fortsatt whirlpool
Solhanne Skrevet 30. januar 2006 #18 Skrevet 30. januar 2006 Vi har ikea kjøkken, men Siemes oppvakemaskin. Du må bare passe på at du får oppvakemaskin som er beregnet for å integreres helt. Det er bare en front som skal skrues fast i maskinen .
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #19 Skrevet 30. januar 2006 Kjøpte fullt IKEA kjøkken med hvitevarer i sommer. Vi er kjempefornøyd! Ikke minst med oppvaskmaskinen. Den er kjempestille og har veldig greie programmer. Vi kan velge tre hovedprogrammer samt at man kan vaske halv maskin osv... Jeg har ingenting å utsette på IKEA kjøkkenet, kanskje litt på servicen, men når kjøkkenet først var på plass var vi kjempefornøyd... Vi mått vente litt lengre enn vi trodde på noen av tingene osv... Men for den prisen er det for så vidt verdt dett, eller?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå