AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Hei, jeg dater en fyr som er helt fantastisk på alle måter, men i går fortalte han meg at han elsker å trolle her på kvinneguiden. Lager trolletråder støtt og stadig og ler av sine egne vitser og trolleinnlegg. Ikke noe ondskapsfullt, rasistisk eller høyreekstremt, bare tøys og fjas. Rødt flagg? Anonymkode: feac1...d14
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Hei, jeg dater en fyr som er helt fantastisk på alle måter, men i går fortalte han meg at han elsker å trolle her på kvinneguiden. Lager trolletråder støtt og stadig og ler av sine egne vitser og trolleinnlegg. Ikke noe ondskapsfullt, rasistisk eller høyreekstremt, bare tøys og fjas. Rødt flagg? Anonymkode: feac1...d14 nja, dersom han ikke er en ungdom, men likevel ler av sine egne trolletråd vet ikke jeg.... om den mannen er noe god Anonymkode: 4bf99...921
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Har ikke sett noe som er morsomt, det er et små rødt flagg med dårlig humor 😂 Du er ikke fare, så det går vel fint. Anonymkode: 65565...878
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Det er meg du dater. Jeg elsker å lage trolle tråder etter at jeg så filmen troll. Det neste er at jeg snart kler meg ut som en. Anonymkode: 1b8ca...ee7
Rosa Gnom Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg ville tatt det som ett gigantisk rødt flagg. Fyren er jo åpenbart mentalt tilbakestående. 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Så lenge du takler dårlig humor, går det fint 😜 Anonymkode: c6335...975 2
LadeJarl Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, jeg dater en fyr som er helt fantastisk på alle måter, men i går fortalte han meg at han elsker å trolle her på kvinneguiden. Lager trolletråder støtt og stadig og ler av sine egne vitser og trolleinnlegg. Ikke noe ondskapsfullt, rasistisk eller høyreekstremt, bare tøys og fjas. Rødt flagg? Anonymkode: feac1...d14 Tja...de trolletrådene jeg har sett her inne har vært mer til å gråte av...sikker på at han mannen har humor? 2
Engel Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 Rødt flagg er det ikke (det gjør han ikke farlig på noen måte). Men jeg hadde ikke hatt noe til felles med en som holdt på sånn rent humormessig... Jeg tenker det er litt aldersavhengig og da. Om det er en voksen mann så er det veldig turn off, om det er en ungdom så ville jeg sett litt mer mellom fingrene på det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #9 Skrevet 1. november 2023 Ja, endelig en rødt flagg-tråd som er rødt flagg. Med mindre denne tråden også er trolling. Anonymkode: 1b8cc...ece 1
Gjest Jakterpåidioter Skrevet 1. november 2023 #10 Skrevet 1. november 2023 På hvilken måte gjør det ham potensielt farlig at han lager trolletråder på KG?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #11 Skrevet 1. november 2023 Han elsker vel bare all form for satire og svart humor, fordi han tenker utenfor boksen ? og mange forstår overraskende nok ikke at satire bare er svart humor som setter ting på spissen...for med avkledende humor å latterliggjøre folk som er veldig narsissistisk og karakteristiske woke gale og politisk korrekte. Man kan ikke unngå å se dem i mediene. Alle disse narsissistiske tolerante wokerne som alltid er så konforme og forutsigbare i sine innøvde og kjedelige uttalelser hvor alt som ropes er slagord som "hat" om du ikke har akkurat de samme meninger og holdninger som alle de konforme og hjernevaskede woke individene vil at du skal ha.. ellers så er du ond om du ikke mener det samme som oss iflg narsissistene . Men det var bare mine tanker om dagens indoktrinerte individer i et samfunn hvor ytringer som ikke behager Staten blir sensurert... vi er ikke så frie som folk er lurt til å tro. Anonymkode: c49fd...f0c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #12 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han elsker vel bare all form for satire og svart humor, fordi han tenker utenfor boksen ? og mange forstår overraskende nok ikke at satire bare er svart humor som setter ting på spissen...for med avkledende humor å latterliggjøre folk som er veldig narsissistisk og karakteristiske woke gale og politisk korrekte. Man kan ikke unngå å se dem i mediene. Alle disse narsissistiske tolerante wokerne som alltid er så konforme og forutsigbare i sine innøvde og kjedelige uttalelser hvor alt som ropes er slagord som "hat" om du ikke har akkurat de samme meninger og holdninger som alle de konforme og hjernevaskede woke individene vil at du skal ha.. ellers så er du ond om du ikke mener det samme som oss iflg narsissistene . Men det var bare mine tanker om dagens indoktrinerte individer i et samfunn hvor ytringer som ikke behager Staten blir sensurert... vi er ikke så frie som folk er lurt til å tro. Anonymkode: c49fd...f0c Tankene som er utenfor boksen: - Diskriminering - Rasisme - Seksisme 😅 Anonymkode: 65565...878 1
KallePils Skrevet 1. november 2023 #13 Skrevet 1. november 2023 Det betyr at han er en vakker sjel med et hjerte av gull og er en gud i senga.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #14 Skrevet 1. november 2023 Er det deg selv du dater? Anonymkode: de87c...2cb
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Skrevet 1. november 2023 Ikke rødt flagg, men kanskje litt barnslig? Anonymkode: 96d5f...56b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #16 Skrevet 1. november 2023 Jeg dro på date med en fyr som sa han gjorde det. I løpet av et par timer så kom han også med ganske mange kjipe meninger om kvinner som gruppe, og jeg tenkte at trollingen er antageligvis å få ut gørr og dømmende ideer han har om kvinner. Jeg kan ikke ha en mann som snakker så stygt om kvinner. Jeg er tross alt, en kvinne. Jeg må ha noen som liker alle mennesker, noen som liker kvinner for at de er kvinner. Tenk på det slik, han er en mann som kommer hit for å kødde. Det er hans intensjon. Hans intensjon er ikke for å lære, eller skrive nyttige ting, han vil kaste bort din og min sin tid. For å le litt. I værste fall gjør han det fordi han liker å irritere kvinner, og hva bunner det i? Se for deg hvordan han internt har behov får å plage kvinner, og hvordan vil det utspille seg i fremtiden mellom dere to når dere blir seriøse? Det er lov å tenke litt langt. Anonymkode: 9b825...b83 1
Maskinfører Skrevet 1. november 2023 #18 Skrevet 1. november 2023 Topsi skrev (2 minutter siden): Jeg ler av min egen trolling Det gjør jeg også @Topsi dine er veldig bra 😀 håper det kommer en ny en snart 😀 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #19 Skrevet 1. november 2023 22 hours ago, Rosa Gnom said: Jeg ville tatt det som ett gigantisk rødt flagg. Fyren er jo åpenbart mentalt tilbakestående. No u Anonymkode: b5630...6f9
Topsi Skrevet 1. november 2023 #20 Skrevet 1. november 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg også @Topsi dine er veldig bra 😀 håper det kommer en ny en snart 😀 Haha bare vent 😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå