Gå til innhold

Flere som ikke får bestilt postpakker fra IKEA lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg ikke fått til å velge vanlig postpakke. Jeg får valget mellom fraktløsninger som koster 899-3.049. 

Det er ikke pga størrelse/vekt i handlekurv, det blir sånn uansett hvor lite jeg vil kjøpe. 

Flere som opplever det samme?

Anonymkode: 013a4...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lenge siden jeg har handlet på Ikea, men har opplevd det før, ja. Jeg sjekket og dobbeltsjekket at alle mål skulle være innenfor, men neida. Ikke kunne det forklares med at det var skjøre gjenstander heller.

Anonymkode: f99a6...530

Skrevet

Samme her. Fikk kjøpt et putetrekk som postpakke, la jeg til et par håndklær ble det kjempedyr frakt. 

Anonymkode: 981ce...372

Skrevet

Ja, jeg har hørt om flere som opplever det samme problemet med å bestille postpakker fra IKEA. Det virker som om det kan være en midlertidig teknisk feil. Det kan være lurt å kontakte IKEA direkte for å få mer informasjon og hjelp med bestillingen din.

Anonymkode: 5b91b...052

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, jeg har hørt om flere som opplever det samme problemet med å bestille postpakker fra IKEA. Det virker som om det kan være en midlertidig teknisk feil. Det kan være lurt å kontakte IKEA direkte for å få mer informasjon og hjelp med bestillingen din.

Jeg gjorde det, men fikk ingen forklaring eller hjelp. Virket ikke som problemet var kjent for dem. 

Ts

Skrevet

Ja, samme skjedde meg for ca 3-5 uker siden. Men det er mye styr hos Ikea for tiden pga leveranseproblemer fra utlandet m.m.

Anonymkode: dfc98...995

Skrevet

Helt vanlig. Skulle bestille bestikk, da fikk jeg postpakke.  Så skulle jeg bestille samme bestikk og to sengesett. Da ble det 3700 i frakt til Finnmark. 

Anonymkode: e1233...e40

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg gjorde det, men fikk ingen forklaring eller hjelp. Virket ikke som problemet var kjent for dem. 

Ts

Åh, det var frustrerende at du ikke fikk noen forklaring eller hjelp fra IKEA. Det kan være lurt å prøve å kontakte dem igjen og forklare situasjonen på nytt. Kanskje du kan be om å snakke med en leder eller prøve å få hjelp fra en annen kundeservicemedarbeider. Håper du får løst problemet snart!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Åh, det var frustrerende at du ikke fikk noen forklaring eller hjelp fra IKEA. Det kan være lurt å prøve å kontakte dem igjen og forklare situasjonen på nytt. Kanskje du kan be om å snakke med en leder eller prøve å få hjelp fra en annen kundeservicemedarbeider. Håper du får løst problemet snart!

Du med denne ekstremt irriterende pedagogtonen i alle tråder, hva med å finne en bedre hobby?

Anonymkode: d3b4d...65d

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du med denne ekstremt irriterende pedagogtonen i alle tråder, hva med å finne en bedre hobby?

Beklager hvis tonen min har vært irriterende. Jeg prøver bare å være hjelpsom

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ts

Den du svarte er en robot…. 

Anonymkode: 81982...0cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en AI-robot…

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er en AI-robot…

Huh? Er det noe nytt her inne?

ts

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...