Gå til innhold

Kjære mannfolk. Du er hot som bare det etter fylte 45. Jenter på 25 synes du er en gammal gris, men tar gjerne i mot drinkene dine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia? Midtlivskrise? Jeg er godt etablert med døtre, og deres venninner på ca 20 - 25. De hadde en samling hos oss før de gikk ut i helgen, og dette ble et tema. De forteller at de går ut, fattige studenter, men på de stedene de går så kommer ala "David Eriksen" menn på min alder (47)og prøver hardt å sjekke dem opp. De synes det er fornøyelig og tar i mot drinker, men går heldigvis stort sett hjem uten dem. Mange av mine venninner på samme alder har møtt menn på samme alder og etablert forhold som er fantastiske og varer. Så her er det forskjell på menn. De av dere som i det hele tatt henger her er vel av første kategori. Men hva vil dere oppnå? Et nummer, ok, men er det ikke på tide å søke seg opp i kategori 2? Få det bra? Litt spent på svar, om det kommer noen;-) 

Anonymkode: 4029a...852

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva er greia? Midtlivskrise? Jeg er godt etablert med døtre, og deres venninner på ca 20 - 25. De hadde en samling hos oss før de gikk ut i helgen, og dette ble et tema. De forteller at de går ut, fattige studenter, men på de stedene de går så kommer ala "David Eriksen" menn på min alder (47)og prøver hardt å sjekke dem opp. De synes det er fornøyelig og tar i mot drinker, men går heldigvis stort sett hjem uten dem. Mange av mine venninner på samme alder har møtt menn på samme alder og etablert forhold som er fantastiske og varer. Så her er det forskjell på menn. De av dere som i det hele tatt henger her er vel av første kategori. Men hva vil dere oppnå? Et nummer, ok, men er det ikke på tide å søke seg opp i kategori 2? Få det bra? Litt spent på svar, om det kommer noen;-) 

Er det ikke vanvittig stor innbyrdes forskjell på "hvite menn som pusher 50", da?

Noen ser ut som om de øver seg på å bli tidlig pleiepasient, andre er veltrente og velholdte kjekkaser?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke ta imot drinker eller henge med menn som er rundt 45? De er mere modne enn guttunger på min alder. Er i midten av 20-årene jeg. Man velger selv hvem man vil ha. Hvorfor skal du være til bry?

Anonymkode: 35399...a8e

• Liker 4
Skrevet

Ja. Menn på 45 er hotte. 😍

Ja. Stort sett går unge damer hjem uten en slik mann. Men.. Ikke alltid. 😘

Takk feminismen for unge frigjorte damer uten seksuell skam som vet å nyte livets goder. ❤️😘

Få det bra? Du maler et bilde hvor gammel bitter dame er bra og ung fersk fitte med alt det deilige som hører til er dårlig? 🤷‍♂️

Anonymkode: 863ec...e49

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

mange menn på 45 er mye deiligere og mer oppegående enn de fleste smågutter i 20-årene

Anonymkode: a471d...879

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Menn på 45 er hotte. 😍

Ja. Stort sett går unge damer hjem uten en slik mann. Men.. Ikke alltid. 😘

Takk feminismen for unge frigjorte damer uten seksuell skam som vet å nyte livets goder. ❤️😘

Få det bra? Du maler et bilde hvor gammel bitter dame er bra og ung fersk fitte med alt det deilige som hører til er dårlig? 🤷‍♂️

Har ung fitte og bli kvalm av å lese det du skriver. Æsj. F**k off.  

Anonymkode: cfdda...88c

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvorfor ikke ta imot drinker eller henge med menn som er rundt 45? De er mere modne enn guttunger på min alder. Er i midten av 20-årene jeg. Man velger selv hvem man vil ha. Hvorfor skal du være til bry?

Anonymkode: 35399...a8e

Gubber over 40, og særlig de som ikke skjønner de er middelaldrende og i den mannlige overgangsalderen er patetiske, men gratis drink er gratis drink. Du trenger ikke gå hjem m gamlefar.

Anonymkode: 425ca...cd9

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

mange menn på 45 er mye deiligere og mer oppegående enn de fleste smågutter i 20-årene

Små gutter?! 🤣 Jaja, fler på meg.

• Liker 1
Skrevet

Ikke når man selv er 25

Anonymkode: 35458...bae

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Små gutter?! 🤣 Jaja, fler på meg.

Bra. Noen må spre beina for de unge guttene også. 👍

Skrevet

Bra. Noen må spre beina for de unge guttene også. 👍

Hvorfor si det så kvalmt? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Var aldri interessert i «gamle gubber på over førti» da jeg selv var i 20-åra, men det var litt snakk innimellom om « de ekle, gamle og patetiske grisene som trodde de hadde en sjanse». Selvfølgelig finnes det folk med forskjellig smak, og jeg kjenner noen som faktisk ble sammen med mye eldre fyrer, men for de fleste er det ekkelt med menn som kunne vært pappaen deres.

Anonymkode: cf7f8...a6c

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Svar kommer det vettu..Du har et poeng der, jeg føler alt under 40 er småjenter så helt på din linje der..

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke poenget med denne tråden. Det finnes da mange jenter på den alderen med daddy issues.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor si det så kvalmt? 

Menn under 30 får ikke nok sex. Så bra at du gjør samfunnet en tjeneste. 👍

Bedre? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn under 30 får ikke nok sex. Så bra at du gjør samfunnet en tjeneste. 👍

Bedre? 

Nja, du kunne gått for en mer normal vri, som:

Mange kjekke karer i 20 årene å bli betatt av, kos deg 👍

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Synes dette høres litt rart ut, og hører stadig bla herifra at damer blir sjekket opp ny og ned, særlig av eldre menn, men problemet har jeg aldri opplevd det som en kvinne på 28. er på utesteder og i rundt om i byen hver helg med gode venninner, ingen hat sjekket oss opp ut av det blå. Noen få ganger har jeg blitt sjekket opp, men det var venner av venner og aldri av eldre eller gamle menn..

Anonymkode: 9d02c...7b8

• Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, Rosa Gnom said:

Forstår ikke poenget med denne tråden. Det finnes da mange jenter på den alderen med daddy issues.

Trenger ikke være daddy issues. Det hører nok til sjeldenhetene.

For hver venninnegjeng så er det nesten alltid ei som liker (langt) eldre menn. Og for hver venninnegjeng uten ei slik, så finnes det en annen gjeng med to stykker.

La damer være damer. Etter tenårene er de voksne og kan gjøre valg basert på egne preferanser. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trenger ikke være daddy issues. Det hører nok til sjeldenhetene.

For hver venninnegjeng så er det nesten alltid ei som liker (langt) eldre menn. Og for hver venninnegjeng uten ei slik, så finnes det en annen gjeng med to stykker.

La damer være damer. Etter tenårene er de voksne og kan gjøre valg basert på egne preferanser. 

Det er sant. Snakket bare av erfaring. Da jeg har ei vennine som er sånn. Helt siden hun var 14 så har hun datet menn som er minimum 10 år eldre.Hun er idag 36 og er sammen med en på over 50. Ikke at det er noe galt i det altså,men hun mistet faren sin i en ung alder. Tror hun egentlig er mer ute etter en farsfigur enn en kjæreste,men hun om det.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Det er sant. Snakket bare av erfaring. Da jeg har ei vennine som er sånn. Helt siden hun var 14 så har hun datet menn som er minimum 10 år eldre.Hun er idag 36 og er sammen med en på over 50.

14!!! Hva er det med alle ulovligheter! De mennene hører hjemme bak lås og slå.

Stakkars jente, du skulle serriøst sjekket at hun ikke har blitt utsatt for overgrep, for mange mange herrens år siden. 

Kanskje sjekk at det går bra med henne for sikkerhets skyld? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...