aline Skrevet 3. mai 2006 #121 Skrevet 3. mai 2006 fikk ikke fysisk en medalje i den ene dansen da, vi får plassering og medaljer etter over-all-prestasjoner, det gjør jo da at dersom f.eks jeg gjør fire av mine danser veldig bra, så blir jeg likevel trukket ned pga at jeg f.eks gjør to danser dårligere. men jeg er veldig fornøyd altså, spesiellt fordi jeg faktisk ser at jeg har forbedret meg + at jeg ser hva jeg er nødt til å jobbe med videre for å nå lenger. og vi tok selvsagt video ja... så bare jeg finner noen som kan få den fra kasett over til cd og redigere bittelitt slik at det blir litt greiere å hoppe mellom danser og dansere, så blir det bra.
Gjest Tveggy Skrevet 3. mai 2006 #122 Skrevet 3. mai 2006 fikk ikke fysisk en medalje i den ene dansen da, vi får plassering og medaljer etter over-all-prestasjoner, det gjør jo da at dersom f.eks jeg gjør fire av mine danser veldig bra, så blir jeg likevel trukket ned pga at jeg f.eks gjør to danser dårligere. men jeg er veldig fornøyd altså, spesiellt fordi jeg faktisk ser at jeg har forbedret meg + at jeg ser hva jeg er nødt til å jobbe med videre for å nå lenger. og vi tok selvsagt video ja... så bare jeg finner noen som kan få den fra kasett over til cd og redigere bittelitt slik at det blir litt greiere å hoppe mellom danser og dansere, så blir det bra. ←
aline Skrevet 5. mai 2006 #123 Skrevet 5. mai 2006 fredag, masse sol og deilig. nå skal jeg hoppe i dusjen og løpe ut i solen. ha en strålende dag og helg jenter.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #127 Skrevet 5. mai 2006 Hurra, det er fredag igjen!! Jeg har invitert guttungen på middag i dag, og det gleder jeg meg til. Han er en fin fyr min tjuefireåring. Yme sin storebror. Neste fredag er også en bra fredag, da blir Liten 18 og Yme kommer hjem fra Stavanger for godt!! Weeyyyyyyy!!!
LilleBille Skrevet 5. mai 2006 #128 Skrevet 5. mai 2006 :hoppe: - sent men godt - det er fortsatt fredag
aline Skrevet 12. mai 2006 #132 Skrevet 12. mai 2006 første fredagen siden denne tråden kom at hun ikke har vært her, er det ikke?
LilleBille Skrevet 12. mai 2006 #133 Skrevet 12. mai 2006 første fredagen siden denne tråden kom at hun ikke har vært her, er det ikke? ←
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 15. mai 2006 #136 Skrevet 15. mai 2006 Neimen jenter da, jeg har da vel ikke glemt dere Jeg drømte faktisk om deg her en natt billa, jeg var i et tja, miljø som er vanlig for både meg og deg kan du si og så så jeg deg på et kontor (du hadde fint kontor med glassvegger og god utsikt mot ja, du vet ) - fant ut at det måtte være deg - du satt og pratet med en annen dame og du så veldig proff og flink ut Du var veldig opptatt da, så jeg hasta videre Jeg tror jeg må sende dere en mail snart jeg...
aline Skrevet 15. mai 2006 #137 Skrevet 15. mai 2006 DER var du ja, men du hoppa ikke på fredag, og da blir vi jo helt satt ut kan skjønne.
LilleBille Skrevet 15. mai 2006 #138 Skrevet 15. mai 2006 - glad du ikke har glemt oss. Setter forresten veldig pris på fint kontor med glassvegger - for her jeg sitter er det ikke mye utsikt eller noe. Og proff høres bra ut. Så jeg bytter gjerne jeg. .. har du stått på for mye i det siste - så du tom drømmer om det om natten - og så putter du inn meg for å "ta brodden fra det" ikke bra.
Gjest æ Skrevet 19. mai 2006 #140 Skrevet 19. mai 2006 :hoppe: Og sånn ref. forrige uke, så neida, har virkelig ikke tatt i for mye på den fronten billa, det er nedlagt, døtt og begravet rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå