Gjest Ekslitjmæ Skrevet 21. april 2006 #105 Skrevet 21. april 2006 I dag er det godt med fredag altså! :hoppe: Jeg har hatt en super påskeferie og har egentlig masse å fortelle, men får ta det på privaten til de som tja... er interessert Ha en super helg alle sammen!
Gjest Miloine Skrevet 21. april 2006 #106 Skrevet 21. april 2006 (endret) Fredagen og lørdag. Søndag Kanskje det blir en sånn helg ? Endret 21. april 2006 av Miloine
LilleBille Skrevet 21. april 2006 #108 Skrevet 21. april 2006 I dag er det godt med fredag altså! :hoppe: Jeg har hatt en super påskeferie og har egentlig masse å fortelle, men får ta det på privaten til de som tja... er interessert Ha en super helg alle sammen! ← Så kos å høre at du har hatt det bra. Men er det ikke på tide å registrere seg igjen så du kan tusle rundt i dagbøkene våre og sånn
Anglofil Skrevet 21. april 2006 #109 Skrevet 21. april 2006 Det er fredag og jeg er endelig ferdig med muntligeksamen ped! Mvh Yvonne
Gjest Jalileh Skrevet 21. april 2006 #110 Skrevet 21. april 2006 Det er fredag og jeg er endelig ferdig med muntligeksamen ped! Mvh Yvonne ← Grattis!! :hoppe:
aline Skrevet 21. april 2006 #111 Skrevet 21. april 2006 Så kos å høre at du har hatt det bra. Men er det ikke på tide å registrere seg igjen så du kan tusle rundt i dagbøkene våre og sånn ← helt enig med billa her, og da kunne du sendt pm til oss som ville høre om påska di, det hadde vært superkjekt altså!! pluss litt tusling i bøkene.
Anglofil Skrevet 22. april 2006 #112 Skrevet 22. april 2006 Grattis!! :hoppe: ← Takk for det. Mvh Yvonne
Gjest 2324 Skrevet 22. april 2006 #113 Skrevet 22. april 2006 Nå har det vel egentlig blitt lørdag, men jeg kan hoppe litt for det jeg..
Gjest Miloine Skrevet 22. april 2006 #114 Skrevet 22. april 2006 Det er fredag og jeg er endelig ferdig med muntligeksamen ped! Mvh Yvonne ← Gratulerer I dag er det lørdag med sol og alt mulig
Anglofil Skrevet 22. april 2006 #115 Skrevet 22. april 2006 Takk for det Miloine. Nyt sola. Mvh Yvonne
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 28. april 2006 #116 Skrevet 28. april 2006 Hellu folkens! I dag vil jeg ikke bare :hoppe: for fredag, men også sende masse lykkeønskninger til aline (er redd jeg er litt sent ute kanskje) - dette blir bra!! Wish i could be there to see :rosasmil: Hvis noen skulle være i tvil: Og ja, det er fredag i dag Og fint vær og!
LilleBille Skrevet 28. april 2006 #117 Skrevet 28. april 2006 :fredag: :hoppe: .. høres forresten ut som om du har det bra .. her skinner solen også - så vi klager ikke vi heller
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 2. mai 2006 #118 Skrevet 2. mai 2006 Ok da, jeg vet at det ikke er fredag i dag altså, men jeg er spent på hvordan det har gått med frøkenen i EM!! Rapport her takk
aline Skrevet 3. mai 2006 #119 Skrevet 3. mai 2006 er nå tilbake, kom som nr 5 av 10 i em, er fornøyd med dansinga mi, så video rett etterpå og gjorde mye bra og lett og se hva jeg må jobbe med, så det er posititvt. overall var jeg faktisk også bedre en hun som kom på 4., men siden jeg gjorde to danser dårligere havnet jeg under henne. og jeg kom nr 3 på smothen min, og DET hadde jeg aldri regnet med, den slet jeg med hele treningen. er ikke helt sikker på om jeg er heeeelt fornøyd med plasseringen, men likevel fornøyd, 5. i første em, internasjonalt, første i høyere klasse.... greit. og slo opptil flere nederlendere. hadde fem nederlendere, en italiener, en tysker og to belgiere i klassen, så det var gøy. idag skal jeg på konkurransetrening og få pratet litt med trenern min... men han kom med mye bra i helga. han dømte meg faktisk, satt i dommerpanelet, og ønsket meg lenger opp en 5. han mente jeg burde fått 3-4. plass, men ikke alle dommerne var enige, så da ble det ikke det. men kjempekompliment da, han skryter ikke SÅ ofte. og fikk shoppet MASSE i amsterdam mandag og tirsdag. fant ett marked på tirsdag, da vi syntes selve handlegatene, de kjente, var dønn kjedelige. så på markedet fikk vi handlet masse. endte med 8 topper, en olabukse, en dansebukse, solbriller (for 5 euro og ett kyss på kinnet til selgern, siden de kostet 6 euro og jeg prøvde meg på pruting...) og ei ny veske. og jeg brukte ikke mer en 200 euro, som jo ikke blir mer en 1600,- for alt det!! kjempefornøyd.
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 3. mai 2006 #120 Skrevet 3. mai 2006 Så kult! 5 plass må da være kjempebra som debutant Og medalje i en gren og a gitt! Gleder meg til å se video Og så gøy med shopping da! Det er enda mer gøy når man kommer hjem med masse nytt og har faktisk likevel ikke brukt sååå mye penger! Supert å høre at du har hatt en fin tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå