aline Skrevet 24. mars 2006 #81 Skrevet 24. mars 2006 fredag. bittelitt forkjøla, men det går vel over håper jeg.
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 24. mars 2006 #83 Skrevet 24. mars 2006 Hei folkens! Travelt i dag, men vi må snakkes til uka altså! Superdeilig med fredag som vanlig! :hoppe: Og god bedring til aline
aline Skrevet 24. mars 2006 #84 Skrevet 24. mars 2006 tusen takk. sus videre du, så vet du hvor du finner oss.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. mars 2006 #85 Skrevet 24. mars 2006 Hei folkens! Travelt i dag, men vi må snakkes til uka altså! Superdeilig med fredag som vanlig! :hoppe: Og god bedring til aline ← Så det er her du gjemmer deg?
LilleBille Skrevet 24. mars 2006 #86 Skrevet 24. mars 2006 :hoppe: Fredag og jeg har fri - god helg til alle!
aline Skrevet 31. mars 2006 #87 Skrevet 31. mars 2006 fredag. deilig som alltid med fredag. snopdag, hviledag og helg. jippi.
Gjest Ekslitjmæ Skrevet 7. april 2006 #93 Skrevet 7. april 2006 Fredag ja!! :hoppe: God helg jenter og så håper jeg dere alle får en riktig god påske også, lykke til med kjole- skjørt- og greier-sying aline - og billa, nå må du ta det rolig med den armen din Attegløyma og Rhos - dere må ta godt vare på dere selv - og alle andre må så klart også det :rosasmil: I mangel på påskesmiley kjører jeg på disse to som i alle fall er gule:
LilleBille Skrevet 7. april 2006 #94 Skrevet 7. april 2006 :hoppe: God påske! (Kos å se at du ikke glemmer oss Litjmæ) Jeg har brukt dagen på å påskerrydde - skifte gult sengetøy og gjøre meg klar til ferie - så nå skal det roes ned - og koses.
LilleBille Skrevet 12. april 2006 #95 Skrevet 12. april 2006 :hoppe: - det er jo ikke helt fredag - men nesten - og jeg har fredagsfølelse .. så god påske alle sammen
aline Skrevet 12. april 2006 #96 Skrevet 12. april 2006 phø... jeg prøver å holde meg unna fredagsfølelsen foreløpig jeg da... har vært og tatt påskehandelen idag, det innebærer jo selvsagt også påskegodt.... så var det bare å klare å la det ligge til fredag da.. så holder meg litt unna slike fredagsfølelser, dessuten skal jeg ut og stikkes og danse både i dag og i morgen, skal ikke bort, og skal prøve å få sydd masse, så dagene frem til fredag blir ganske like vanlig uansett for meg da.
aline Skrevet 12. april 2006 #97 Skrevet 12. april 2006 men god påske til de som evt ikke har det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå