Gå til innhold

Fredag i dag ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoppe::hoppe: fredag igjen.

er du her snuppa?

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :fredag: :ler:

Sender en :klem: til fredagshoppern vår

Gjest Gjest
Skrevet

:vinke:

Snuppa/Fredagshoppern her :ler:

Håper dere får en super helg jenter :klem: :klem:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet
:vinke:

Snuppa/Fredagshoppern her :ler:

Håper dere får en super helg jenter :klem: :klem:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:klem: en kjempefin helg til deg og.

Skrevet
:klem: en kjempefin helg til deg og.

:Nikke: - henger meg på denne :klem:

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: jeg også

Helg og fredag er kjempedeilig !

God helg til alle sammen, og takk for mye spennende prat i uka som gikk.

Gjest Gjest
Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg blir gjerne med og hopper litt idag, selv om jeg ikke forstår hvorfor...

Er vi liksom glade i kor for at det snart er helg?

I så fall er jeg litt :briller2: etter å ha blitt ferdig med hoppingen!

Gjest Ekslitjmæ
Skrevet

*drar opp tråden min igjen :sjarmor:

For i dag er en fiiin daaaag :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:fredag:

:ler:

Jeg har vært en liten lesetur her og må innrømme at jeg blir veldig nysgjerrig på EM-turen din Aline!!! Hvordan funker det mesterskapet da? Fortell! Er det flere klasser/danser eller how does it work.... :)

Ellers konstaterte jeg jo for en stund siden med sorg at CD har forlatt oss :tristbla: Sender masse styrke og energi til Magnhild og familien, de er og har vært utrolig flinke til å stå på

:dagens-rose:

Store fredagsklemmer til alle!

:klem: :klem: :klem:

Skrevet (endret)

:hoppe::hoppe: yeay, fredag, sol og blå himmel, litjmæ.

ang em ja.

ja, det er forskjellige klasser etter nivå og alder og kjønn.

så du har nybegynner i forskjellige aldersnivåer, neste er novice i forskjellige aldersnivåer, intermediat i forskjellige aldre, advanced på aldersnivåer, jewel/regal på alder og megastar/rising star også med aldersnivåer.

de to siste er de virkelig proffdanserne, megastar er proff-proffe, de to gruppene har kun to danser hver.

vi andre må danse igjennom 6 danser, en vals, en lilt (type polka el sving-stil), en smooth (rolig, flytende), cuban (cha-cha), funk og en novelty (denne har ingen spesiell stil).

vi danser da alle som er i samme klasse og aldersgruppe på gulvet samtidig, men blir dømt individuellt, så det er om å gjøre å være bedre en de andre i klassen. ;)

vi danser da samme danse alle sammen.

man vinner da innen sin klasse om man vinner.

jeg har bare konkurrert i norge før, så jeg har aldri hatt mer en fire i klassen, men regner med å få maaaaaange på em, og DET blir spennende det! jo fler og jo bedre, jo mer spennende. men utlendingene er flinke, veldig flinke.... så jeg har ikke de helt store forventningenen. slår jeg ett par stykker så skal jeg være superfornøyd jeg. :ler: tenk om jeg slår en nederlender eller engelskmann, det hadde vært kult! de er liksom de beste da.

jeg er på nivå intermediat 30-40 år i år, var novice i fjor, men siden jeg vant to konkurranser må jeg opp.

så, ha en nyyydelig fredag og helg. :klem:

Endret av aline
Gjest ekslitjmæ
Skrevet

Oj, så spennende!! Jeg hadde virkelig ingen anelse om at det var så mye forskjellig. Skulle ønske det var litt mer i nærheten, så jeg kunne kommet og sett på og heie masse :heiajente:

Du må jo være kjempeflink da! Kan du ikke få noen til å spille deg inn på video eller noe, så kan vi ha beundre-treff en gang? :sjenert:

Selv skal jeg på afrikans dans i dag, har aldri prøvd det før så det skal bli artig håper jeg!

:danse:

:hoppe:

Skrevet

:ler: har video/dvd av alle konkurransene mine jeg, det er viktig for ettertiden så jeg kan se hva jeg gjør og hva jeg bør jobbe med. ;)

vet ikke om jeg får noen til å filme på em derimot, jeg har ikke kamera selv, og min tidligere filmer skal ikke reise. så det blir evt om berta jeg skal reise med har mulighet til å låne med kamera... jeg bør egentlig ha det, men vet ikke om det går.

afrikansk synes jeg ser utrolig spennende ut da!

har lyst å lære det og, og ikke minst afrojazz etter at jeg så det på dansefeber, DET så kult ut det!

Gjest ekslitjmæ
Skrevet

Åh :hoppe: *invitere seg selv på videokveld en gang* :sjarmor:

Dere har ikke noen konkurranser i Norge eller Sverige på gang da? :sjenert:

Skrevet

helt klart skal du få komme på videokveld. ;)

og joda, vi har konkurranser i både norge og sverige, så det skal la seg ordne. :sjarmor:

i sverige regner jeg med at jeg skal konkurrere i Stockholm på ett sted som heter Munchen Bryggeriet. det er i september 15.-17.

i norge er det tre konkurranser, ene skal jeg bare se på og de to andre skal jeg være med på.

en på olavsgaard i akershus, den skal jeg bare se på, og de to andre er på hamar og fagernes. starten av april, andre uka i mai og fagernes i september, rett før sverige. (den er jeg igrunnen ikke sikker på om jeg blir med på, siden den er rett før sverige, kan bli litt mye av det gode. skal til danmark også, og spania på vm i romjula satser jeg på.)

Gjest Ekslitjmæ
Skrevet

Så kult! Her må jeg følge med skjønner jeg :)

Masse lykke til :klem:

Skrevet

jepp! :ler:

hadde vært gøy om du kom i sverige da. :)

men, nå må jeg snart sprette ut i solen og finne stoff og stæsj til danseantrekk.

strålende helg ønskes deg fra meg. :klem:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: - fredag :)

Vil også på videokveld sammen med Litjmæ :sjarmor:

Ellers er jeg fornøyd med været - begynner å få vårfølelese .. her drypper det fra taket og er bare helt nydelig :)

Gjest ekslitjmæ
Skrevet

:tommel:

:klem:

Strålende helg til begge to og alle andre!

Skrevet

videokveld skal bli, men forhåpnetligvis får jeg da noen til å filme em... :sjenert:

har litt store krav til meg selv, så liker vel ikke nødvendigvis å vise film av meg selv til andre... og er ikke helt fornøyd med de to andre videonene.. :ler:

vårvær ja!!

deilig! har hatt balkongdøra på vidt gap i flere timer idag, såååå deilig med frisk luft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...