Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #221 Skrevet 14. juli 2006 Ikke slit deg ut da atta! Jeg er sikkert på msn over helga igjen, da vil jeg ha referat fra date(er) og sånn altså /Litjis PS: Har billa tatt ferie? Flink jente
aline Skrevet 14. juli 2006 #222 Skrevet 14. juli 2006 sånn er det med studenter vel... hmm.. og tror nok billa har tatt feri ja, hun bablet ihvertfall om at hun ikke hadde tilgang ¨på pc for tiden, så hun følte at hun ikke fikk fulgt med i noe.
Gjest Gjesten Skrevet 14. juli 2006 #223 Skrevet 14. juli 2006 Date? Eg du på styr jenta! SÅNT driv eg ikkje med. No er det nok. Eg har kyssa nok froskar for eit heilt liv. No sit eg og skriv mail med sjefen min om kvelden, og så er eg på jobb, og så er eg her, og så ser eg fjernsyn. Det er det. Menn driv eg ikkje med nei, det utgår. Sånn er det ja.
LilleBille Skrevet 16. juli 2006 #224 Skrevet 16. juli 2006 PS: Har billa tatt ferie? Flink jente ← har hatt en uke .. og det blir vel omtrent det tror jeg.. Hadde "barna" - med venner med på hytta en uke .. så vi har kost oss masse. .. og så får jeg hoppe litt på etterskudd :hoppe:
LilleBille Skrevet 16. juli 2006 #225 Skrevet 16. juli 2006 og tror nok billa har tatt feri ja, hun bablet ihvertfall om at hun ikke hadde tilgang ¨på pc for tiden, så hun følte at hun ikke fikk fulgt med i noe. ← Føler meg litt utenfor ja .. så nå er det "oppdatering" for harde livet .. og atta .. da er vi hvertfall to ... og å kysse frosker gidder jeg ikke - da kan det være det samme ..
Gjest Litja Skrevet 21. juli 2006 #226 Skrevet 21. juli 2006 Fredag igjen allerede? :hoppe: Men hva skjedde a? Uka bare forsvant jo og ikke har jeg fått noe date-referat heller! Og til dere to antifroskekysserne (enig der altså) så var det faktisk aline jeg mente her da... Ha en super helg snupper!
aline Skrevet 21. juli 2006 #227 Skrevet 21. juli 2006 (endret) fredag!! (og dag for ENDA en date!!) vel litjmæ, om du hadde vært PÅ når jeg var på, så hadde jeg tenkt å oppdatere deg jeg, men du er jo enten ikke på eller borte, så da får jeg jo ikke oppdatert no. men, kjapt: sist date gikk, mannen er vanvittig sexy og fin. han er utrolig spennende, men vil vel kanskje ikke si at vi har verdens beste kommunikasjon... (jeg klarer nesten ikke prate med ham i det hele tatt, fordi jeg har plassert i hodet mitt at ingenting jeg kan prate om vil være av interesse for fantastiske ham... han er jo så suksessfull, og egentlig føles en litt annen "klasse" en meg.. litt overklasse liksom.(vel, han ER vel litt overklasse også, så akkurat det er vel ikke bare noe jeg har funnet opp).. selv om han er avslappet nok. litt for avslappet, så han var litt slapp i måten han mente han sa ifra at han ikke kunne likevel sist fredag, så avslappet at jeg aldri skjønte at han prøvde å si ifra om det faktisk og ble sittende å banne hele kvelden fordi jeg ikke engang hørte fra ham... når vi hadde avtale.) nå er han i syden på ferie, han er veldig søt og sier ifra når han er hjemmom litt nå og da.... men hovedsakelig i syden på ferie. idag skal jeg da på date med en annen... vi kommuniserer veeeeldig mye bedre (skal ikke så mye til grunnet forklaring over om hvordan jeg og han andre IKKE kommuniserer) og virker som har ganske lik humor. han får meg til å le og vinner på at han tenker på meg, til tross for at vi ikke har møttes før. vi skal altså møtes i dag, og han er en engel som foreslår picknik i parken! meg og kafeer eller restauranter på første date er nemlig egentlig ikke noe kupp.... (grunnet angsten min) så picknik i parken er deilig avslappet og passende. vet ikke om han er spennende på samme måten (vel, visse spenningsfaktorer VET jeg han ikke har, men han kan jo ha andre) men han er innmari koselig. så det blir uansett en hyggelig kveld, så får vi se om det frister til fler dater. han virker litt "tryggere" å date på en måte, uten at det tilsier kjedelig, for det tror jeg faktisk ikke han er. hihi... der fikk du oppdatering ihvertfall... og alle andre også, men pytt. livet er spennende om dagen. (og jeg kysser gjerne noen flere frosker jeg altså, har funnet ut at det kan være sjarm i det og. dessuten har jeg fått øynene opp for at folk SER meg... har jeg aldri lagt merke til før, og det er jo en interessant oppdagelse ) Endret 21. juli 2006 av aline
Gjest Litjmæ Skrevet 21. juli 2006 #228 Skrevet 21. juli 2006 Ok da, så har jeg kanskje vært bittelitt opptatt Men supert å høre at du koser deg!! Fortsett med det, håper det blir en fin picknik, så kanskje jeg kan få oppdatering av den etterhvert da Tror jeg skal være på på søndag altså! Og forresten sånn PS. Selvfølgelig SER folk deg! Fredag!
aline Skrevet 21. juli 2006 #229 Skrevet 21. juli 2006 Ok da, så har jeg kanskje vært bittelitt opptatt Men supert å høre at du koser deg!! Fortsett med det, håper det blir en fin picknik, så kanskje jeg kan få oppdatering av den etterhvert da Tror jeg skal være på på søndag altså! Og forresten sånn PS. Selvfølgelig SER folk deg! Fredag! ← nemlig, kan jo ikke gjøre noe med det at du er opptatt jeg liksom. og jada, jeg koser meg igrunnen glugg ihjel jeg, luksusproblem kan være slitsomt altså, men faktisk så er det litt deilig og. tror garantert det blir en bra picknik i dag, om han ikke er en løgner som har oppført seg helt annerledes en han er og lagt ut bilder som ikke er av ham. men humoren må han ha, for ellers hadde han ikke reagert som han gjør på endel utspill jeg har hatt. og så lenge humoren er der, så kan vi ha det koselig uansett hvordan det ellers går. (og jeg skal oppdatere deg jeg, OM DU ER PÅ!! ) og jeg har da sjelden lagt merke til at folk ser på meg, så for meg er det jo faktisk rimelig nytt, og det å tørre å da søke blikkontakt når de faktisk ser, det er ihvertfall ikke noe jeg har gjort mye, (ihvertfall ikke i edru tilstand.. *flirer*) deilig da. fredag!!
LilleBille Skrevet 21. juli 2006 #230 Skrevet 21. juli 2006 .. litt behersket .. men dog Krysser fingrene og alt for at du får en koselig kveld aline .. og jeg vil ha full rapport
Gjest Litja Skrevet 21. juli 2006 #232 Skrevet 21. juli 2006 Det er deilig med sommer ja Vi snakkes jenter og Billa - nå må du ta det rolig med hoppinga altså
LilleBille Skrevet 21. juli 2006 #233 Skrevet 21. juli 2006 Ja ingen fare for overdriving .. overlater det mest til Aline jeg .. tror det er hun som har mest på gang
Gjest Litjmæ Skrevet 28. juli 2006 #234 Skrevet 28. juli 2006 Gjett hvilken dag det er i dag da. Og kort er n og! :hoppe: :salsa:
vixen Skrevet 28. juli 2006 #235 Skrevet 28. juli 2006 Gjett hvilken dag det er i dag da. ← Kan det være fredag?
LilleBille Skrevet 28. juli 2006 #236 Skrevet 28. juli 2006 (endret) :hoppe: Fredag - frisk - fornøyd :hoppe: Endret 28. juli 2006 av LilleBille
aline Skrevet 28. juli 2006 #237 Skrevet 28. juli 2006 fredag fredag - trene - dra hjem til mamma og late meg i helga. gleder meg.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #238 Skrevet 28. juli 2006 Åh, er du frisk Billis, så godt å høre! Og fornøyd i tillegg a gitt, ikke verst Dere får kose dere i helga begge to og alle andre som kikker innom! /Litja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå