Gjest Miloine Skrevet 23. juni 2006 #201 Skrevet 23. juni 2006 Første fredagen for min del denne uka og siste skoledag for sønnen min
Gjest Litjmæ Skrevet 30. juni 2006 #203 Skrevet 30. juni 2006 I dag er det jammen meg fredag til gangs! Ferie neste uke Aline - når skal du ta deg ferie da - slik at det blir fredag (hm, lørdag kanskje :kløhver dag Og til Billa, håper tingene ordner seg! Til dere og alle andre sier jeg bare som vanlig: :hoppe:
aline Skrevet 30. juni 2006 #207 Skrevet 30. juni 2006 FREDAG!! jippi. Aline - når skal du ta deg ferie da - slik at det blir fredag (hm, lørdag kanskje :kløhver dag ← skal ikke ha noe særlig ferie jeg, jeg tenkte jeg skulle prøve å komme meg hjem til tønsberg en uke, men vet ikke helt når og noe mer en det tviler jeg på at det blir. men jeg koser meg jo selv når det ikke er fredager jeg altså, så det at jeg tviholder på hverdagene er mest fordi jeg ikke vil skli inn i en sånn dårlig rutine. (men nå er jeg jo snart ferdig med sykemeldingen uansett, så nå KAN jeg vel egentlig skli inn i dårlig rutine ) men det er deilig med fredag på fredag også altså. og jeg skal kose meg i parken med jordbær, sjokolade og i det hele tatt. kose dere og ha fin helg alle sammen da.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #209 Skrevet 30. juni 2006 men det er deilig med fredag på fredag også altså. og jeg skal kose meg i parken med jordbær, sjokolade og i det hele tatt. ← Tar faste på den jeg og! Kos deg masse Fredag er min yndlingsdag! ← Ikke sant Velkommen i gjengen
ANAHITA Skrevet 30. juni 2006 #212 Skrevet 30. juni 2006 FREDAG JIPPI !!!!!!!!! God helg til alle sammen
Hottentotten Skrevet 30. juni 2006 #213 Skrevet 30. juni 2006 Ønsker alle sammen en riktig god helg, og god ferie til de som har det! Jeg har ferie nå og gjett om jeg skal kose meg masse! At det er fredag i dag er bare bonus i tillegg til ferien! et hopp for meg og et hopp for samboeren min som også har fått helg og ferie!
Gjest Miloine Skrevet 30. juni 2006 #214 Skrevet 30. juni 2006 Hurra, det er fri og jeg er nå hjemme fra jobb! Fy søren jeg er heldig! Det knallværet jo! *blå himmel+sol* Sitter på balkongen, hører på P4 og har laptoppen med meg(ser jo ikke så mye da) Nå venter jeg på samboer, han skal kjøpe inn litt øl så skal vi koooose oss! Jeg digger fredager med fint solvær
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #215 Skrevet 14. juli 2006 *hente opp, glise og stikke kjapt av gårde igjen* Vi prates snupper! :hoppe: /hu derre litja
aline Skrevet 14. juli 2006 #216 Skrevet 14. juli 2006 heia. fredag jo. løp du, vi snakkes. ha en fin helg. jeg skal sole sammen med annen snuppe (håper jeg) også skal jeg på enda en date om magen ikke kollapser helt underveis...
Gjest Gjesten Skrevet 14. juli 2006 #217 Skrevet 14. juli 2006 Ingen hopping her, skal jobbe fom i dag, tom måndag...
aline Skrevet 14. juli 2006 #218 Skrevet 14. juli 2006 næmen atta da, du har ikke skjønt begrepet helg eller sommer helt, har du vel? men litt fri etter mandag da eller?
Gjest Gjesten Skrevet 14. juli 2006 #219 Skrevet 14. juli 2006 Kanksje ein heil dag... Og så skal eg jobbe fom onsdag tom neste søndag... Nei, heilt ærleg har eg ikkje forstått så masse i heile tatt denne sommaren... Men eg har komt inn på Master då, så eg må visst sommarjobbe som den studenten eg er.
ANAHITA Skrevet 14. juli 2006 #220 Skrevet 14. juli 2006 Fredag Fredag Fredag Fredagggggggggggg!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå