Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Datet farlig mytoman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i to år som viste seg å være lystløgner og mytoman, i tillegg til voldelig. Jeg har ingen intensjoner om noen konfrontasjon eller å skade han. I byen hvor vi bor driver han å skaffe seg en posisjon. Jeg er litt bekymret for at han kommer til å spre løgner om meg for å skade meg, eller omdømmet mitt. Jeg ønsker å beskytte meg og barnet mitt på 4 år. Derfor vil jeg bare ligge lavt etter bruddet. Heldigvis har han holdt seg unna og ikke utøvd vold, men hvordan blir jeg trodd om han går til verbalangrep bak min rygg?

Anonymkode: b550d...c4d

Skrevet

Med mindre han er en typisk vendetta person så er det vel bare å legge han bak seg og gå videre.

Det er ingenting du kan gjøre. Vanlige folk uten mytomani sladrer og fabrikkerer ting om andre de og. 

Jeg mener dette med all respekt og oppriktig. Bare gå videre.

Hva han gjør kan du ikke rå over rett og slett. 

Ikke lev i frykt. Om han virker truende og har tid til å ødelegge ditt liv så ha kamera ved dørene dine. 

Noe mer enn dette hadde jeg ei brukt på saken.

Lykke til. 

PS. Du er nok ikke den eneste som har opplevd denne mannen. Du er ikke alene. Og om det er mulig så kan du kontakte andre som har opplevd det samme som deg med den personen.

Jeg har selv opplevd å bli oppringt av en dame som visste om mitt forhold til hennes ex. Hun fortalte meg at han har en dame allerede og han ligger rundt med alle. I tillegg har han banka dritten ut av både henne og daværende kjærest. Jeg er veldig glad for at jeg fikk den telefonen. For etter mange beviser så visste jeg at han der kommer aldri i nærheten av meg, ,min familie og venner.

Skrevet

Det er viktig å huske at du ikke kan kontrollere hva andre mennesker sier eller tror. Fokuser heller på å omgi deg med støttende venner og familie som kjenner deg og vet sannheten. Hvis du opplever at han sprer løgner om deg, kan du vurdere å dokumentere bevis og eventuelt søke juridisk rådgivning for å beskytte deg og barnet ditt. Ta vare på deg selv og stol på dine egne handlinger og sannheten.

Anonymkode: 645c4...22b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...