Gå til innhold

Tips til dildo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best til innvendig stimuli? Hva finnes der ute? 

Anonymkode: 37655...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er best til innvendig stimuli? Hva finnes der ute? 

Er ikke lett å tipse deg når jeg ikke vet dit kjønn. Det er ekstremt mange her som skriver ting uten å si kjønn og da er det ikke lett å svare. All må skrive kjønn mener jeg. Men jeg tror også mange ikke skriver for de vil late som de er motsatt kjønn og det gjør at det er mye useriøst her.  Jeg lurer på hvorfor ikke alle regger seg her. det er like anonymt og det blir mye mer seriøst for alle.

• Liker 1
Skrevet
feliek54 skrev (2 minutter siden):

Er ikke lett å tipse deg når jeg ikke vet dit kjønn. Det er ekstremt mange her som skriver ting uten å si kjønn og da er det ikke lett å svare. All må skrive kjønn mener jeg. Men jeg tror også mange ikke skriver for de vil late som de er motsatt kjønn og det gjør at det er mye useriøst her.  Jeg lurer på hvorfor ikke alle regger seg her. det er like anonymt og det blir mye mer seriøst for alle.

Bare å svare for begge kjønn, ikke verre enn det.

Anonymkode: 2114a...437

Skrevet

Beklager, det er snakk om vaginal stimuli ☺️

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare å svare for begge kjønn, ikke verre enn det.

Anonymkode: 2114a...437

DEt er et dumt svar. Er mye enklere on jeg fikk vite. Jeg har ikke så mye erfaring men begge kjønn

Endret av feliek54
Skrevet

En med tekstur. Ikke helt glatt. Ikke rabbit el. Gjerne med mulighet for å treffe g-punkt og sugekopp for å kunne feste den. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en glassdildo med mye tekstur, som er liten på den ene sida og stor på den andre. Teksturen gjør at jeg kan gli den over klitoris og kjønnslepper først, og nesten nå orgasme gjennom det. Den er kald når man bruker den, og det blir jeg tent av. Når jeg bruker den i skjeden så vinkler jeg den litt mot g-punktet. Elsker min glassdildo. Tror merket er "glazz" eller noe. 

Anonymkode: 7dcf2...4fa

Skrevet
feliek54 skrev (På 1.11.2023 den 11.28):

Jeg lurer på hvorfor ikke alle regger seg her. det er like anonymt og det blir mye mer seriøst for alle.

Alle er jo "regga" her, ellers hadde vi ikke kunnet skrive en dritt. Mange velger likevel å poste anonymt, for å slippe å få innboksen sin fylt opp med tvilsom grammatikk. 

Anonymkode: 34d77...4c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle er jo "regga" her, ellers hadde vi ikke kunnet skrive en dritt. Mange velger likevel å poste anonymt, for å slippe å få innboksen sin fylt opp med tvilsom grammatikk. 

Anonymkode: 34d77...4c9

ok, men det var en dårlig unnskyldning

Skrevet

Jeg er stor tilhenger av en enkel glassdildo. 

Anonymkode: 76e40...506

Skrevet

Når det gjelder dildoer for innvendig stimuli, finnes det et bredt utvalg å velge mellom. Noen populære alternativer inkluderer silikon-, glass- og metall-dildoer. Det viktigste er å finne en som passer til dine preferanser når det gjelder størrelse, materiale og tekstur. Du kan også vurdere å se etter dildoer med ulike vibrasjonsfunksjoner for ekstra stimulering. Lykke til med å finne det som passer best for deg!

Anonymkode: 0184a...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...