Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min reiste til hjemlandet sitt for to uker siden og var der i 5 dager. I løpet av denne tiden så har han ikke møtt noen av hans barndomsvenner, men han har derimot tilbrakt tid med en venninne av søsteren hans (flere timer i går kveld og flere timer i dag). Det er forståelig at han møter henne, siden hun tilbrakte mye tid hjemme hos dem som barn. Likevel så føles det litt rart - i og med at han bare har møtt henne, og ingen andre. Han er ikke veldig sosial av seg, og det er ikke mange han prioriterer å bruke tid på. 

Jeg tenkte ikke så mye over det før jeg så et bilde som ble tatt av han, henne og søsteren. Barndomsvenninnen har lagt hånden sin på låret til samboeren min, og jeg kjente på en litt ekkel følelse inni meg. Jeg tror ikke at jeg har noen grunn til å bekymre meg, og jeg ønsker egentlig ikke å ta det opp - men er det rart at jeg reagerer på bildet? Jeg hadde aldri holdt hånden min på låret til en kompis av min bror for eksempel. Jeg føler at det er en veldig intim ting å gjøre.

Kan være at jeg legger for mye i det, men det gjorde bare noe med meg. 

Anonymkode: a6cdd...9e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil si at det ikke er vanlig.

Endret av Ardenus
  • Liker 17
Skrevet

Jeg personlig hadde ikke likt det 

Anonymkode: 8e3da...49c

• Liker 13
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det.  

• Liker 11
Skrevet (endret)

For meg så er dette veldig intimt. Aldri fått en hånd på låret uten at noen har prøvd seg på meg eller lignende.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 12
Skrevet

Aldri lagt hånden på låret sånn, det er ofte det jeg gjør med date/kjæreste/mannen. Ser på det som kjærtegn. 

• Liker 8
Skrevet

Tipper de har hatt sex.

Anonymkode: a43a3...0c2

• Nyttig 3
Skrevet

Tar kun på låret til mannen min. Hvis jeg hadde sett han legge hånden på en annen dames lår, eller en dame legge hånden på mannen min sitt lår hadde jeg reagert kraftig. Det å i tillegg bruke mye tid sammen med henne… Mine varsellamper blinker rødt, men jeg vet jo ikke…

Anonymkode: 604e1...b2a

• Liker 7
Skrevet

Hva er vanlig kroppskontakt mellom menn og kvinner i deres kultur? Er hun singel?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar kun på låret til mannen min. Hvis jeg hadde sett han legge hånden på en annen dames lår, eller en dame legge hånden på mannen min sitt lår hadde jeg reagert kraftig. Det å i tillegg bruke mye tid sammen med henne… Mine varsellamper blinker rødt, men jeg vet jo ikke…

Det blinker litt her også. Men jeg har egentlig ingen spesiell grunn til å ikke stole på han. Det er det som gjør situasjonen vanskelig for meg. Men det er en veldig intim handling, og det gjør noe med meg å se det. Det var forsåvidt han som sendte bilder og har selv informert om at han møter henne osv. Jeg har ikke spurt. Dersom det hadde vært noe så hadde det vel vært ganske lite smart å sende bilder og oppdateringer?

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit.  

• Liker 3
Skrevet

Hva er vanlig kroppskontakt mellom menn og kvinner i deres kultur? Er hun singel?

Jeg vet at det er mer kroppskontakt i deres kultur enn i Norge (men det skal heller ikke mye til da..). Men de er begge av en yngre generasjon, så det er nok ikke like vanlig for dem som eksempelvis hans foreldre. Jeg vet veldig lite om henne. Bare fornavn. Aner ikke om hun er singel eller ikke.

Skrevet

Det blinker litt her også. Men jeg har egentlig ingen spesiell grunn til å ikke stole på han. Det er det som gjør situasjonen vanskelig for meg. Men det er en veldig intim handling, og det gjør noe med meg å se det. Det var forsåvidt han som sendte bilder og har selv informert om at han møter henne osv. Jeg har ikke spurt. Dersom det hadde vært noe så hadde det vel vært ganske lite smart å sende bilder og oppdateringer?

Vet ikke. Kommer an på din samboers personlighet. Slu? Dårlig til å tolke signaler? Åpen bok? Manipulerende?

Skrevet
Rosa Gnom skrev (9 minutter siden):

For meg så er dette veldig intimt. Aldri fått en hånd låret uten at noen har prøvd seg på meg eller lignende.

Nå er det ikke alt som er det samme for menn eller kvinner, og et hånd på låret kan være veldig "intimt" eller absolutt ikke intimt på noen som helst måte... Akkurat som et kyss på kinnet, på eii mååda :opplyser:

Skrevet

Hvor lenge er det til han kommer hjem igjen? Hvis det er snart, og det ikke blir for mye kontakt med henne fremover kan det hende du bør la det ligge.. Men jeg hadde holdt et lite ekstra øye med situasjonen .

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

Nå er det ikke alt som er det samme for menn eller kvinner, og et hånd på låret kan være veldig "intimt" eller absolutt ikke intimt på noen som helst måte... Akkurat som et kyss på kinnet, på eii mååda :opplyser:

Joda,men kan jo bare snakke for meg! Vet ikke hva alle andre syntes og tenker om det. :)

Skrevet

Dette kan også bare være vennskapelig oppførsel, så selv om dette ikke er noe jeg hadde likt er det litt tidlig å komme med beskyldninger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke. Kommer an på din samboers personlighet. Slu? Dårlig til å tolke signaler? Åpen bok? Manipulerende?

Han er veldig dårlig på å tolke signaler. Eller - han har hatt kvinner rundt seg som er interesserte, og han har skjønt det. Men jeg har fanget det opp to ganger uten at han har skjønt det - uten å nevne det for han. Etter hvert så har det kommet frem at de var interesserte, og han har fortalt meg om det. Så - jeg tror han bruker mer tid på å skjønne det. Jeg har heller ikke lyst til å fortelle han slike ting selv om jeg får en magefølelse på det (som ofte har stemt), nettopp fordi at jeg ikke ønsker å ødelegge hans relasjon til en kvinnelig venn for eks. ved å nevne noe. 

Skrevet

Hun liker han. Han er naiv og ser det ikke. Ikke uskyldig fra hennes side, men er ikke sikkert samboeren din tenkte over det. Men kan nesten garantere at det var bevisst fra hennes side.

Anonymkode: d5ab4...e7d

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge er det til han kommer hjem igjen? Hvis det er snart, og det ikke blir for mye kontakt med henne fremover kan det hende du bør la det ligge.. Men jeg hadde holdt et lite ekstra øye med situasjonen .

Det er bare noen dager til. Jeg tror nok at jeg skal forsøke å la det ligge, så glemmer jeg det etter hvert. Men han har nevnt henne flere ganger både i meldinger og på telefonen nå, så det har blitt litt "overload". Navnet hennes klinger i hodet mitt. Men regner med at det avtar etter han kommer hjem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...