AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Har det veldig tøft på jobb nå, og skulle ønske jeg var alvorlig syk for å få en time out fra jobb. Sover mye og vil helst bare være i fred. Vanligvis elsker jeg å planlegge Halloween, i år har jeg ikke gjort noe. Jul orker jeg ikke å tenke på enda. Har noen tips til tankegangen min om sykdom? Anonymkode: c91a3...a41 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Ta en tur til legen. Dette er ofte starten på utbrenthet og depresjon. Har vært der selv, ønsket hver dag at jeg ble syk eller kom ut for en ulykke for å slippe jobben en periode. Til slutt smalt det med panikkanfall på jobb. Anonymkode: b3574...a25 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Ja, ta dette på alvor! Og snakk med legen din. Men er det forhold på jobben som kan endre seg for at du skal få det bedre? I så fall må du ta dette opp med rett person på jobben. Anonymkode: e061b...958
Lill3My Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har det veldig tøft på jobb nå, og skulle ønske jeg var alvorlig syk for å få en time out fra jobb. Sover mye og vil helst bare være i fred. Vanligvis elsker jeg å planlegge Halloween, i år har jeg ikke gjort noe. Jul orker jeg ikke å tenke på enda. Har noen tips til tankegangen min om sykdom? Anonymkode: c91a3...a41 Hvor lenge har du hatt det slik? Har det skjedd noe som gjør det vanskeligere enn før? Er det ting som kan gjøres noe med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå