Gå til innhold

Tungt på jobb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det veldig tøft på jobb nå, og skulle ønske jeg var alvorlig syk for å få en time out fra jobb. Sover mye og vil helst bare være i fred. Vanligvis elsker jeg å planlegge Halloween, i år har jeg ikke gjort noe. Jul orker jeg ikke å tenke på enda. Har noen tips til tankegangen min om sykdom? 

Anonymkode: c91a3...a41

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen. Dette er ofte starten på utbrenthet og depresjon. Har vært der selv, ønsket hver dag at jeg ble syk eller kom ut for en ulykke for å slippe jobben en periode. Til slutt smalt det med panikkanfall på jobb.

Anonymkode: b3574...a25

• Liker 1
Skrevet

Ja, ta dette på alvor! Og snakk med legen din. Men er det forhold på jobben som kan endre seg for at du skal få det bedre? I så fall må du ta dette opp med rett person på jobben.

Anonymkode: e061b...958

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har det veldig tøft på jobb nå, og skulle ønske jeg var alvorlig syk for å få en time out fra jobb. Sover mye og vil helst bare være i fred. Vanligvis elsker jeg å planlegge Halloween, i år har jeg ikke gjort noe. Jul orker jeg ikke å tenke på enda. Har noen tips til tankegangen min om sykdom? 

Anonymkode: c91a3...a41

Hvor lenge har du hatt det slik? Har det skjedd noe som gjør det vanskeligere enn før? Er det ting som kan gjøres noe med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...