AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg fryser hele tiden på denne årstiden. Fryser liksom tvers igjennom. Føler jeg aldri blir ordentlig gjennomvarm. Eneste som hjelper er å ha på kari traa superundertøy, men er jo ikke så fint å ha på det hele tiden. Bruker ulltrøye hver dag, men hjelper liksom ikke. Kan ha på ullgenser, men fryse på innsiden. Andre som har det sånn? Hvordan kle seg for å ikke være så kald hele tiden? Anonymkode: 6197d...be3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har på ullundertøy under klærne, de synes jo ikke. Anonymkode: 0227a...22b 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 https://www.brynje.no/womens-collection - og pass på å holde deg god og varm på bena. Anonymkode: d1c5c...309 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fryser hele tiden på denne årstiden. Fryser liksom tvers igjennom. Føler jeg aldri blir ordentlig gjennomvarm. Eneste som hjelper er å ha på kari traa superundertøy, men er jo ikke så fint å ha på det hele tiden. Bruker ulltrøye hver dag, men hjelper liksom ikke. Kan ha på ullgenser, men fryse på innsiden. Andre som har det sånn? Hvordan kle seg for å ikke være så kald hele tiden? Anonymkode: 6197d...be3 Om det er det eneste som hjelper gjør du jo det. Er jo bare å ha vanlige klær over, ingen som ser det da. Anonymkode: 4af0a...116 2
Troyamin Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Tynn ull innerst, bomull i midten og så ull igjen. Føttene trenger tynn ull + litt tykkere ull. Halve ull tights som ligger godt rundt hofter og lår, med vanlig ull tights over. Husk at det er vanskelig å holde varmen når du er stillesittende. Forsøk å alltid holde deg i litt aktivitet. Kjøp inn håndvarmere som du kan legge i korsryggen. Mange kvinner har god effekt på resten av kroppen, ved å tilføre litt varme der. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Tynn ull innerst, så litt romslige klær så du får luft mellom + evt ullgenser. Trysil sokk e.l. på føttene Anonymkode: 2e13a...aa5 1
flusa Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 Ullstrømpebukse,ullsokker,ulljakke over ulltøy/genser. 1
exictence Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 Tynne ulltrøye og stiling underst som sitter tett på kroppen. Så ullgenre og mer utenpå. Ullskjerf og ullhåndleddsvarmere varmer utrolig godt. Enda varmere er alpakka.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #9 Skrevet 1. november 2023 Lag på lag med ull er tingen. Jeg bruker stort sett Calida inn mot kroppen -- fint, mykt og godt. Anonymkode: a1725...c37
mercury_ Skrevet 1. november 2023 #10 Skrevet 1. november 2023 Jeg vet ikke hva slags jobb du har, men hvis du har mulighet til å sitte med varmeflaske på fanget, så er det gull! Jeg skjønner ikke hvordan kalde mennesker (som meg) overlever uten. Det varmer mye bedre enn kun varme klær alene. Jeg har alltid en under ullpleddet i sofaen og tar den med meg i senga osv. Hvis du beholder den under pledd og dyner så holder den seg varm hele natta. Eventuelt sånne varmeputer som du kan ha i vottene eller i tettsittende lommer i jakken når du er ute. 1
Einus Skrevet 1. november 2023 #11 Skrevet 1. november 2023 Stillongs er et must. Ullsokker og varm jakke. Lue er også godt. 1
Hedda-78 Skrevet 1. november 2023 #12 Skrevet 1. november 2023 Et varmt bad gjør susen. Jeg blir også god og varm når jeg vasker opp, i varmt vann selvsagt.
Gjest Middelmådig Skrevet 1. november 2023 #13 Skrevet 1. november 2023 Du må jo ha mer klær på deg. Ha tynn ull innerst på kroppen, deretter et mellomlag og dernest ha ull tykke sokker på føtter og en tjukkgenser. Om du fremdeles fryser, ta et deilig skjerf rundt deg og eventuelt et pledd over beina når du sitter. Det gjør jeg hele høst og vinter.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Skrevet 1. november 2023 Jeg også, men tåler ikke ull. Så nå er sesongen i gang med lag på lag på lag. Tar en evighet å kle på seg, og jeg blir en formløs buss med alle klærne på. Hater vinter. Anonymkode: 31f52...71f 1 1
Maskinfører Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg også, men tåler ikke ull. Så nå er sesongen i gang med lag på lag på lag. Tar en evighet å kle på seg, og jeg blir en formløs buss med alle klærne på. Hater vinter. Anonymkode: 31f52...71f Liker ikke vinter jeg heller
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 Sjekket stoffskiftet? Lavt stoffskifte kan gjøre deg kald. Jeg har det og er ikke varm i ekstremiteter om jeg ikke er i dusjen, i senga, eller limt oppetter radiatoren 😅 Anyway, ull må man ha innerst, en pen ullgenser oppå der. Ullsokker selvsagt. Fleece som mellomlag og en jakke som holder ute frost, vind og regn. Kjøp en dunkåpe til når det kun er kaldt? De tåler vind og regn dårlig. Anonymkode: 34b90...6c5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #18 Skrevet 3. november 2023 Tren styrke og få mer muskler, det hjelper på lang sikt! Anonymkode: fe38c...d5a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #19 Skrevet 3. november 2023 For å bli varm må du skape varme, du må bevege deg. Varme klær skaper ikke varmen, den bare holder på den bedre enn kalde klær. Skap varmen, så blir du varm! Anonymkode: 6b2d6...561
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #20 Skrevet 3. november 2023 Litt chill i mat/drikke gjør susen Anonymkode: 436c7...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå