AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Hei! Jeg har en sønn på 9 mnd som de siste dagene har begynt å gjøre noe «rart» med øynene. Han kniper dem blant annet plutselig hardt sammen, myser og lukker øynene. Skjer ofte når han sitter i matstolen sin å spiser. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 190e3...3c1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Du har jo allerede en tråd om dette. Anonymkode: 4e119...c10 1
Sandie Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Min erfaring med 2 barn er at de ofte kan finne på den type ting. De oppdager jo gradvis hvordan de kan bruke kroppen, f.eks.når de begynner å teste stemmen. Tror ikke det du beskriver gir noe grunn til bekymring, men er du usikker kan du jo nevne det på neste kontroll på helsestasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har en sønn på 9 mnd som de siste dagene har begynt å gjøre noe «rart» med øynene. Han kniper dem blant annet plutselig hardt sammen, myser og lukker øynene. Skjer ofte når han sitter i matstolen sin å spiser. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 190e3...3c1 Høres ganske normalt ut ja. De lærer om hvordan kroppen fungerer. Bevegelser, lyder, etterligninger, grimaser, sanser… Her krabba ungen rundt å hylte HØYT hele tiden i mange dager når hun fant ut at lydene kom fra henne, jeg holdt på å bli gal 😂 Så hadde vi en periode med dårlig balanse når hun hadde lært å gå, gikk rett inn i vegger og ting hele tiden, på et tidspunkt var jeg redd hu var blind😅 Gikk over det, også begynte hun å løpe og tryne HELE tiden, kunne falle 10 ganger på noen minutter (reiste seg bare opp, løp videre, tryna på nytt).. nå løper hun og sykler over alt med godt syn og god balanse 😊 Når hu lærte seg å klatre var det egentlig den mest krevende perioden, da var det klatring på alt av møbler. Snudde jeg meg bort i 2 sekunder så stod hun plutselig opppå spisebordet. Fortsatt veldig aktiv nå som 3 åring, men har roet seg noen hakk med ape-faktene 😂 Anonymkode: 52421...512 1
Christina82 Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg