Gå til innhold

Dress fra Name it str 92 og Reima str 98 er like lange!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det ser ut som den fra reima er "riktig" i størrelsen, er Name it generelt gedigene i størrelsen? Eller kan det være feil merket fra fabrikken?

Ved siden av 92 står det 1,5-2 år og den er ikke i nærheten engang å passe ungen på 1,5 år. Det er en softshell dress. 

Anonymkode: 49832...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor forskjell på størrelser.. Så det må prøves 

Anonymkode: d3a5c...3c0

Skrevet

Name it er vanligvis ikke store i størrelsen, men som med voksenklær kan størrelser variere både mellom merker og innenfor plaggene i hvert merke.

Anonymkode: a0260...4f5

• Liker 3
Skrevet

Jeg har opplevd Name it som store i størrelsen i dresser. Jakker heller mot små. Reima er kort/normal i størrelsen, noe korte bein syns jeg. 

Jeg syns dog at Name it sine dresser passer lenge, og fra tidlig av selv om de er stor, for de er litt smale og blir derfor ikke veldig klumpete eller sykt vide. Kjøper de alltid 1 str over den de bruker i inneklær.

Anonymkode: c9c7c...441

• Nyttig 1
Skrevet

Reima sine dresser er ganske små i størrelsen. Lærte det da jeg kjøpte ny vinterdress til eldstemann som viste seg å være nøyaktig like stor som den utvokste fra reflex. Greit bomkjøp mao, så da ble det aldri noe reimadress på ham 😂

Anonymkode: ea07d...87c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Reima sine dresser er ganske små i størrelsen. Lærte det da jeg kjøpte ny vinterdress til eldstemann som viste seg å være nøyaktig like stor som den utvokste fra reflex. Greit bomkjøp mao, så da ble det aldri noe reimadress på ham 😂

Oi så rart, reflex er kjent for å være små i størrelsen og jeg har en reima skalldress som jeg er veldig stor.

Skrevet

Reima-dressene vi har er normale i størrelsen.

Name it synes jeg generelt er smalt og litt smått, men har ikke prøvd vinterdressene deres.

Vi er mest fornøyd med passformen til Polarn og Pyret.

Anonymkode: 39ee0...d5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Intetessant,

kona insisterer på at reima er store i størrelsen. Kan være, sønnen på 3år/102cm høy bruker fortsatt reima dress størrelse 92. Godt med plass i den. 
Han er ganske tynn, da..

Anonymkode: 7bea3...12a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Intetessant,

kona insisterer på at reima er store i størrelsen. Kan være, sønnen på 3år/102cm høy bruker fortsatt reima dress størrelse 92. Godt med plass i den. 
Han er ganske tynn, da..

Reima har 6 cm voksetillegg, det stemmer nok det da hvis dressen er akkurat passe eller begynner å bli litt liten på han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Reima-dressene vi har er normale i størrelsen.

Name it synes jeg generelt er smalt og litt smått, men har ikke prøvd vinterdressene deres.

Vi er mest fornøyd med passformen til Polarn og Pyret.

Anonymkode: 39ee0...d5b

Er Polarn o Pyret sine vinterdresser myke i forhold til andre vinterdresser?

Skalljakkene synes jeg er alt for stive. 

Skrevet

Kjøpte et todelt skallsett fra Name it i høst, og synes det var veldig stort.

Hun fyller 2 om et par uker, og det var stort i størrelse 92. Da har vi det til våren, tenker jeg😅

Litt off topic, men er det vinterdresser fra Name it du ser på, og hvordan er de?

Anonymkode: 4444e...3e7

Skrevet

Str til barn er som str for voksne..  Ulike fra merke til merke.. M hos Cubus er ikke samme hos Lindex eller H&M.. 

Anonymkode: f3da0...65e

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte et todelt skallsett fra Name it i høst, og synes det var veldig stort.

Hun fyller 2 om et par uker, og det var stort i størrelse 92. Da har vi det til våren, tenker jeg😅

Litt off topic, men er det vinterdresser fra Name it du ser på, og hvordan er de?

Så på en vinterdress i dag, den var foret med fleece og generelt litt tykk og klumpete. Går bort i fra den😅De har fine mønsteret da😅

Skrevet

Intetessant,

Han er ganske tynn, da..

Kan ligge i kroppsbredde ja. Mine er plugger med store bokstaver, og eldste måtte vel opp i str 104 før han sluttet å vokse klærne ut i bredde før han tok dem i lengde. Yngste er generelt sett bare enorm i alle retninger. Han blir to år nå snart og jeg regner med å måtte kjøpe vinterdress i str 104 på våren. Var rett under meteren sist svigermor forsøkte seg på et mål (feilmargin er dog +/- 10 % tror jeg :P )

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Så på en vinterdress i dag, den var foret med fleece og generelt litt tykk og klumpete. Går bort i fra den😅De har fine mønsteret da😅

Takk, da dropper vi den😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...