AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Er det fy fy å kun bruke én farge over det hele for en veldig mild look? Er egentlig ingen øyenskygge person, men synes en lys enkel skygge er fint. Er svamp eller kost best for påføring på "store" områder? Anonymkode: 86f9f...99d
AprilLudgate Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Kost er best, eller fingre for kremskygger. En farge funker fint - men husk å blende godt
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Kost er best, eller fingre for kremskygger. En farge funker fint - men husk å blende godt Takk ❤️ føler meg sinssykt uerfaren, det er så j flaut 😅 Ville du ha brukt den ene skyggen helt opp til brynet? Anonymkode: 86f9f...99d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Gjør det som funker for deg. Det du selv liker. Det er ikke noe ‘en fasit’ på dette. Sminke er individuelt. Anonymkode: f5237...947 1 1
Monika Tgirl Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Ville ikke brukt samme farge helt opp til brynet. Bruk evt en lysere nesten usynlig farge under brynet som du blender inn i fargen du har nedenfor😀 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk ❤️ føler meg sinssykt uerfaren, det er så j flaut 😅 Ville du ha brukt den ene skyggen helt opp til brynet? Anonymkode: 86f9f...99d Jeg bruker rosagull kremskygge, men tar det bare på øyelokket. Ikke helt opp Anonymkode: 680c9...748 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk ❤️ føler meg sinssykt uerfaren, det er så j flaut 😅 Ville du ha brukt den ene skyggen helt opp til brynet? Anonymkode: 86f9f...99d Prøv deg fram. Anonymkode: f5237...947 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Skrevet 31. oktober 2023 https://images.app.goo.gl/iaYA2TwfGyKTqwCg9 Sånn bruker jeg sånn ca Anonymkode: 680c9...748 1
AprilLudgate Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk ❤️ føler meg sinssykt uerfaren, det er så j flaut 😅 Ville du ha brukt den ene skyggen helt opp til brynet? Anonymkode: 86f9f...99d Nei. Jeg ville tatt den opp til globalen - eller bittelitt over. Hvilken farge er det snakk om? Under bryn kan du gjerne ta litt lys concealer eller tilsvarende for å lysne litt om du ønsker. Sånn liksom Endret 31. oktober 2023 av AprilLudgate 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #10 Skrevet 31. oktober 2023 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg ville tatt den opp til globalen - eller bittelitt over. Hvilken farge er det snakk om? Under bryn kan du gjerne ta litt lys concealer eller tilsvarende for å lysne litt om du ønsker. Det er en ganske lys beige, med bittelitt shimmer i. Føler den lysner litt, men synes ikke godt. Jeg personlig vil ikke ha noe rosa, hvitt, mørkt eller mye glitter, denne her er veldig dus beige. Den er fra artdeco, men kan ikke lenger se navnet på den (den er gammel). Bruker den veldig sjeldent 😅 Har du eller noen av dere andre tips til en kost som er god å bruke til mitt ganske enkle formål? Har bare brukt fingrene til nå, men er jo alt annet enn proff så tenkte å steppe opp litt og vet at KG kan mye mer enn meg ❤️ Anonymkode: 86f9f...99d
AprilLudgate Skrevet 2. november 2023 #11 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 19.41): Det er en ganske lys beige, med bittelitt shimmer i. Føler den lysner litt, men synes ikke godt. Jeg personlig vil ikke ha noe rosa, hvitt, mørkt eller mye glitter, denne her er veldig dus beige. Den er fra artdeco, men kan ikke lenger se navnet på den (den er gammel). Bruker den veldig sjeldent 😅 Har du eller noen av dere andre tips til en kost som er god å bruke til mitt ganske enkle formål? Har bare brukt fingrene til nå, men er jo alt annet enn proff så tenkte å steppe opp litt og vet at KG kan mye mer enn meg ❤️ Anonymkode: 86f9f...99d Hadde gått for en mindre blending brush, noe sånt: https://www.kicks.no/flaer/makeup/makeup-borster/oyne/301-tapered-blending-brush 1
Iia Skrevet 2. november 2023 #12 Skrevet 2. november 2023 En matt, nøytral skygge kan du bruke på hele øyelokket og opp til brynet. Da brukes den mest til å jevne ut hudfargen. Hvis det er skimmer i skyggen din, ville jeg bare brukt den på selve øyelokket, og så brukt en nøytral, matt over. Du finner gode skygger fra Art Deco. Kjøp en enkelt kost, det er ikke vanskelig eller viktig for enkel skyggelegging som dette. Ha det gøy med sminke 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #13 Skrevet 2. november 2023 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Hadde gått for en mindre blending brush, noe sånt: https://www.kicks.no/flaer/makeup/makeup-borster/oyne/301-tapered-blending-brush Jeg endte opp med å gå for denne: https://www.blivakker.no/product/3219108/urban-glow-eyeshadow-brush-1-4 Og håper den funker greit! Hvis ikke så skal jeg prøve den du linket til. Anonymkode: 86f9f...99d
AprilLudgate Skrevet 3. november 2023 #14 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 11.27): Jeg endte opp med å gå for denne: https://www.blivakker.no/product/3219108/urban-glow-eyeshadow-brush-1-4 Og håper den funker greit! Hvis ikke så skal jeg prøve den du linket til. Anonymkode: 86f9f...99d Helt fin den Den er litt mer presis, passer godt til mye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå