AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har 2 barn og er nå gravid med nr 3. Mellom siste barnet og denne graviditeten opplevde jeg en kjemisk graviditet. Hadde bare supersvake graviditetstester og spottet fra uke 3+3 og uke 5 fikk jeg full mens og testene var negative igjen. Nå er jeg som sagt gravid igjen uke 6+2 og jeg kjenner jeg er mye mer bekymret for om denne graviditeten går bra. Frykten er der sikkert fordi vi opplevde den kjemiske graviditeten og kanskje også litt fordi jeg har lest mye inne på disse forumene om hvor mange som opplever at det går dårlig. Tror det jeg vil med dette inlegget er å få høre litt oppløftende ord som kan få meg til å slappe litt mer av og heller glede meg over denne graviditeten Anonymkode: 15091...987
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Tenk over at det er naturlig at folk som opplever slikt søker forum som dette. Det gjelder jo mange ting. F.eks samlivsproblemer, skulle tro alle opplever utroskap, partnervold og skilsmisse. Det er mer sannsynlig at det går bra enn at det ender i spontantabort Anonymkode: feaec...c0f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har 2 barn og er nå gravid med nr 3. Mellom siste barnet og denne graviditeten opplevde jeg en kjemisk graviditet. Hadde bare supersvake graviditetstester og spottet fra uke 3+3 og uke 5 fikk jeg full mens og testene var negative igjen. Nå er jeg som sagt gravid igjen uke 6+2 og jeg kjenner jeg er mye mer bekymret for om denne graviditeten går bra. Frykten er der sikkert fordi vi opplevde den kjemiske graviditeten og kanskje også litt fordi jeg har lest mye inne på disse forumene om hvor mange som opplever at det går dårlig. Tror det jeg vil med dette inlegget er å få høre litt oppløftende ord som kan få meg til å slappe litt mer av og heller glede meg over denne graviditeten Anonymkode: 15091...987 Jeg sitter her med min 3 graviditet og kjenner på det samme. Var ikke redd med nr 1, litt mer engstelig med nr 2, og nå er det full on redsel for MA og hva som verre er. Jeg tror det kommer av at for hver graviditet blir jeg mer bevisst på hvilket mirakel en graviditet er. Det er vel kanskje en del av å være erfaren mor...? Anonymkode: a696e...275
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Slutt å les. Anonymkode: 8572f...028
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Jeg har 3 barn, og vært gravid 3 ganger, alt har gått fint, en må bare prøve å ta det med ro og håpe alt går fint, lett for meg å si nå, har jo vært bekymret jeg også Anonymkode: 3d349...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå