Mardina Skrevet 1. november 2023 #41 Del Skrevet 1. november 2023 Har ikke Digipost og kommer ikke til å skaffe meg det. Ser ikke poenget med å ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. november 2023 #42 Del Skrevet 1. november 2023 Hatt Digipost siden oppstarten omtrent. Stille i mange år, men nå kommer mye nyttig info og påminnelser der. Den fysiske posten tar jo evigheter før den kommer frem nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #43 Del Skrevet 1. november 2023 Selv om jeg er 35 år, er jeg litt anti digital. Får heller brev i posten om det er noe. Anonymkode: 9e359...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #44 Del Skrevet 1. november 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Ikke hvis du har sparebank1 SMN. Vurderer å bytte bank på grunn av deres dårlige bank-ID løsning som krever fult passord. Biometri eller pin-kode er ikke et alternativ. Anonymkode: c4229...f5a Jeg har Sparebank 1 SMN, engangskode appen er jo like enkel som bankid? Du godkjenner i appen, skriver personlig passord. BankID - Du godkjenner at ordene er riktig, og skriver personlig passord. HVA ER VANSKELIG MED DET? Anonymkode: 738c9...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå