AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Del Skrevet 31. oktober 2023 Har jeg levd under en stein i flere år? Burde jeg ha Digipost? 🫢 Hvilken type post får man tilsendt der som man ikke gjør på epost? Anonymkode: 408b0...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 Digipost er bare styr, de som ikke klarer å sende e-faktura får sende meg brev i posten. Anonymkode: 7b624...abe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Del Skrevet 31. oktober 2023 Synes Digipost er veldig greit. Får Påminnelse om EU kontroll, brev fra Nav, valgkort, påminnelser fra Livmorhalsprogrammet osv Veldig greit å ha alt lagret digitalt sånn i tilfelle. Anonymkode: 567fd...1f9 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Digipost er bare styr, de som ikke klarer å sende e-faktura får sende meg brev i posten. Anonymkode: 7b624...abe Hva er styr med det? E-faktura blir vel sendt i nettbanken? Anonymkode: 408b0...46a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Del Skrevet 31. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Synes Digipost er veldig greit. Får Påminnelse om EU kontroll, brev fra Nav, valgkort, påminnelser fra Livmorhalsprogrammet osv Veldig greit å ha alt lagret digitalt sånn i tilfelle. Anonymkode: 567fd...1f9 Kanskje litt mer oversiktlig enn epost? 😅 Får så mye spam og reklame der at det kan bli vanskelig å finne fram til viktigere ting. Da skal jeg muligens skaffe meg digipost! Anonymkode: 408b0...46a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 Nei, har altinn Anonymkode: 9d518...aaa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Del Skrevet 31. oktober 2023 Digipost er mye sikrere enn e-post , du må logge inn med bankid og så får du mye av det du ellers ville fått i postkassa der. Veldig oversiktlig og fint. Anonymkode: df9cf...3e9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spissrotte Skrevet 31. oktober 2023 #8 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ikke alle, men mange og kanskje de fleste gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Del Skrevet 31. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, har altinn Anonymkode: 9d518...aaa Ser at du får kun sendt post fra offentlig sektor på Altinn. Digipost får du tilsendt både fra det offentlige og private. Anonymkode: 408b0...46a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. oktober 2023 #10 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg bruker Digipost. Det er greit å få viktige brev digitalt på en sikrere måte enn epost. Innkallelse til mammografi og valgkort osv. Har noen ganger fått hentemelding om pakker der også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Del Skrevet 31. oktober 2023 Nei, har eBoks, samme greia, annen leverandør. Anonymkode: fe2bb...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #12 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Digipost er mye sikrere enn e-post , du må logge inn med bankid og så får du mye av det du ellers ville fått i postkassa der. Veldig oversiktlig og fint. Anonymkode: df9cf...3e9 Nettopp derfor jeg angrer. Alt blir så mye styr med denne innlogging. Skulle gjerne fjernet hele digipost, men klarer ikke. Anonymkode: cad73...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #13 Del Skrevet 31. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nettopp derfor jeg angrer. Alt blir så mye styr med denne innlogging. Skulle gjerne fjernet hele digipost, men klarer ikke. Anonymkode: cad73...1bd Må du logge inn med BankID hver gang? Anonymkode: 408b0...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #14 Del Skrevet 31. oktober 2023 Akkurat nå så synes jeg det er irriterende. Fordi jeg får månedlig terminvarsel i forbindelse med boliglånet. Er bare oversikt over fakturaen eller noe, husker ikke, har ikke åpnet en på over et år. Får i tillegg varsel om ulest melding, fordi jeg gidder ikke å logge inn med bank-id for å åpne det dumme brevet. Jeg har alle regninger med autotrekk, så får aldri regninger. Men greit å få hentemelding og slikt. Eneste som er problemet er det varselet ang boliglånet, ellers så er jeg fornøyd. Anonymkode: c4229...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #15 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Digipost er bare styr, de som ikke klarer å sende e-faktura får sende meg brev i posten. Anonymkode: 7b624...abe Digipost styr? Det er jo noe av det enkleste som finnes, det er ikke noe styr med det i det helle tatt e-faktura får man på nettbanken ikke digipost. Anonymkode: b97b9...2a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #16 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser at du får kun sendt post fra offentlig sektor på Altinn. Digipost får du tilsendt både fra det offentlige og private. Anonymkode: 408b0...46a Hadde digipost før ble veldig rotete for meg. Med altinn fungerer det slik at om du ikke åpner post elektronisk så sendes det pr post etter et par uker. I digipost ble det bare liggende ulest i evig tid når jeg hadde det. Og jeg husket ikke å sjekke. Kan ikke huske at det kom varsel heller om ny post Anonymkode: 9d518...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #17 Del Skrevet 31. oktober 2023 Brukt Digipost i alle år. Hvis du vil kan du bruke Altinn. Anonymkode: 572dd...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 31. oktober 2023 #18 Del Skrevet 31. oktober 2023 Digipost er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #19 Del Skrevet 31. oktober 2023 Må man logge inn med BankID hver gang man sjekker digipost appen? Anonymkode: 408b0...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. oktober 2023 #20 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Har vel hatt Digipost siden det ble opprettet fikk valgkortet mitt der sånn 😀 Endret 31. oktober 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå