AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Hei, dette er et skikkelig teit spørsmål men jeg har lagt merke til at min utkårende, som jeg har datet en stund har sluttet å bruke hjerter og emojier i chatten vår. Han lager smiley med tegn i blant:). Jeg prøver å ikke overtenke og vil jo ikke virke helt skrudd i å spørre han heller😆 Noen tanker? Kan det være et hint om at noen er i ferd med å avslutte noe? Han spurte om en kaffe i morgen, og jeg begynte selvfølgelig å overtenke fra å møte meg igjen for kosen av å være med meg, til å ville bli mer seriøs, til å si at han har truffet en annen til at han ikke føler noe lenger😬 Så… teit, men så tenkte jeg at det kunne være interessant å vite hva andre tenker om det😊 Anonymkode: a8a64...e79 1
ESFP Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 En del av å skape en nær relasjon handler om å tørre å vise hvem man virkelig er. Jeg utfordrer deg til å si til ham at du er blitt litt usikker og redd fordi du har merket en endring i måten han skriver meldinger på. 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Det er fordi han skal på gammeldans på lørdag. Hvis han nevner at han drikker te i løpet av morgendagen så vil han at du skal bli med. Nei da. Ikke overtenk. Anonymkode: 555c3...6cd
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Det var en av de første tegnene da kjæresten min dumpet meg. Han sluttet med 😘 som han tidligere hadde brukt mye. Endring i normalen er greit å stusse over. Anonymkode: 35dbc...2cd 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Kanskje han er voksen og kan å ordlegge seg uten å bruke emojier?, jeg personlig klarer ikke å ta personer som bruker disse seriøst. Spesielt ikke når det er mye tekst eller når det som er skrevet liksom skal fremstå som seriøst. Anonymkode: 232c1...057 2
visp Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Det er ikke så teit å tenke sånn. Jeg kan bruke endel emojier om jeg er myk i humøret, men om det er noe alvorlig så bruker jeg det ikke i det hele tatt (om jeg er sint, eller lignende), og derfor tenker jeg at du antageligvis har rett i tankene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 Det betyr noe. Om han da ikke har fått en eller annen fiks idé om at emojis er barnslige eller noe. Anonymkode: 55f7a...b56 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Skrevet 31. oktober 2023 Tja, det kan bety noe eller det kan ikke bety noe. Han kan bare være lei av emojier, han kan være sliten og ikke gidde å sette inn en emoji, han kan være mindre forelsket og derfor ikke sette inn div. emojier osv, osv. Helt umulig for oss å si noe om med andre ord. Kvinn deg opp og si at du har merket at han har endret skrivemåten sin. Anonymkode: 49841...e10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 Pleier dere å møtes til kaffedate? Om dere pleier å treffes hjemme hos hverandre til middag etc, og nå plutselig vil han ta en kjapp kaffe på nøytral grunn, da hadde jeg også blitt usikker. Anonymkode: 380f5...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Skrevet 31. oktober 2023 7 minutter siden, Majer said: Dere har kanskje hatt sex? Godt spørsmål Anonymkode: 380f5...ac3
Goodtimes Skrevet 1. november 2023 #12 Skrevet 1. november 2023 Jeg tenker at det er helt legitimt at du stusser/stresser over at han har endret seg i skrivemåten. Hva med å bare spørre han rett ut?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #13 Skrevet 1. november 2023 Hvordan gikk det da du traff han i dag, TS? Anonymkode: 380f5...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan gikk det da du traff han i dag, TS? Anonymkode: 380f5...ac3 Majer skrev (På 31.10.2023 den 21.48): Dere har kanskje hatt sex? Hei! Vi har hatt sex ja. Jeg traff han og jeg synes at han virket mer interessert egentlig. Ikke at han ikke virket sånn før, men nå mye mer. Jeg tok rådet og var åpen om hva jeg har grublet på. (med et smil om munnen og mye selvironi.) Han har ikke mistet interessen i det hele tatt, han føler derimot et sterkere bånd og vil være mer med meg… Og at han prøver ikke å overdrive emojiene da han egentlig ikke pleier å bruke det. Han har liksom prøvd å gjøre meg trygg på at han var hypp, men at han tenkte at han ville bremse litt opp med emoji-bruken og «være seg selv». Så jeg måtte ikke tenke på at han ikke er interessert 😆 Anonymkode: a8a64...e79 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): men at han tenkte at han ville bremse litt opp med emoji-bruken og «være seg selv». Så jeg måtte ikke tenke på at han ikke er interessert 😆 Det er en mulig forklaring ja. Jeg merker at jeg tilpasser meg den jeg skriver med, og at noen kvinner har bemerket at jeg virker kald eller tørr, hvis jeg er på mitt vanlige nivå, som slett ikke er emojifritt. Mange ganger tenker jeg at personligheten ikke stemmer, hvis vi er i hver vår ende av skalaen. Anonymkode: c7fae...8ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå