AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Del Skrevet 31. oktober 2023 Har hvite vegger og sort sofa med både beige og blå puter. Er det da finest med beige eller blått da? Er i stue. Anonymkode: c87f0...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ts. Tenker også på grønne gardiner siden har grønne puter også. Anonymkode: c87f0...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har lingardiner i typisk linfarge, det passer til alt. Anonymkode: 2c173...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg hengte like godt opp flere sett med gardiner når jeg ikke klarte velge. De mørkeste ytterst og de lysere mot midten. Dette er på en lengre vindusrekke da, ville ikke gjort det på et enkelt vindu. Anonymkode: 0dec3...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Del Skrevet 2. november 2023 Gå innom en butikk og lån med deg noen lengder i ulik farge, så ser du hva som passer best i din stue. Det er ikke alltid man ser dette kun ved å kikke i butikken, det blir annerledes når du får hengt opp i din stue med tanke på lys, omgivelser etc. Anonymkode: 534fa...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg ville gått for beige. Blir fort "mye" med blå puter, blå gardiner. Beige står fint til hvite vegger. Ville heller kjøpt en stor grønn plante om du har grønne puter 😊 Anonymkode: a0c0c...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann12345 Skrevet 3. november 2023 #7 Del Skrevet 3. november 2023 Selv har jeg disse gardinene fra Princess. Synes de er lette og fine, som komplimenterer flere farger. Kanskje litt sommerlig nå på denne årstiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Del Skrevet 3. november 2023 Hvis du ønsker å skape en rolig og avslappet atmosfære, kan beige gardiner være et godt valg. Hvis du ønsker å legge til litt farge og liv i rommet, kan du vurdere blå gardiner. Begge fargene kan passe godt til hvite vegger og en sort sofa med både beige og blå puter. Det beste valget avhenger av din personlige stil og preferanser. Du kan også vurdere å blande begge fargene ved å ha blå gardiner med beige detaljer eller omvendt. Prøv gjerne begge alternativene og se hva som passer best til ditt rom! Anonymkode: 1ae76...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå