Pipaluk Skrevet 31. oktober 2023 #1 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg kjenner ofte veldig ubehagelig i halsen, akkurat som om noe sitter fast der, men det er vel ikke mulig? Ubehaget kan vare i flere timer. Er det halsbrann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 Hva slags medesiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 31. oktober 2023 Sofakona skrev (34 minutter siden): Hva slags medesiner? Antidepressiva og lamictal pluss kosttilskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 Halsbrann er mer en brennende følelse bak i brystet og oppover mot halsen. Tok du mange tabletter samtidig? Drikk mer vann eller ta deg noe å spise Anonymkode: ea772...41b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Del Skrevet 31. oktober 2023 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1723182-ser-det-har-vært-et-innlegg-tidligere-ang-følelsen-å-ha-noe-bakerst-på-tungenmen-poster-likevelli-håp-om-at-noen-svarer-meg😊/#comment-33195375 Anonymkode: 9ba5f...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Halsbrann er mer en brennende følelse bak i brystet og oppover mot halsen. Tok du mange tabletter samtidig? Drikk mer vann eller ta deg noe å spise Anonymkode: ea772...41b Ja jeg tar mange tabletter samtidig. Tar jeg om morgenen så har jeg en tendens til å glemme det. Det er godt mulig løsningen bare er å drikke mer vann. Jeg forsøker å drikke så lite som mulig om kvelden da jeg må opp flere ganger om natta for å tisse. Medisinene gir dårligere effekt om jeg spiser samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå