Gå til innhold

Er det alltid hot med sexy bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags ff som jeg nylig sextet med til vi kom. Nå fikk jeg lyst til å sende bilde av kroppen min i undertøy som en slags overaskelse. Jeg vil helst gjøre det midt i arbeidsdagen, da han ikke forventer det...  Eller burde jeg bare vente til neste gang vi sexter?

Av ulike årsaker kan vi ikke møtes akkurat nå, og det er en god stund siden vi hadde sex sist. 

Anonymkode: c6b8b...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på, no problems dette

Vis brystene og eller fitta di også, tror du blir opphisset 

• Liker 1
Skrevet

Her bør du kanskje se an litt hva slags jobb han har. Dama klikker om jeg sender noe seksuelt når hun er på jobb, selv om hun elsker bilder ellers, fordi hun har folk så tett på seg på jobb at det er god sjanse andre vil se det. Selv synes jeg det er spennende om det er litt upassende, men det er ikke nødvendigvis alle som gjør det 

Anonymkode: 38604...cc0

Skrevet

Det er hot med sexy bilder fra noen man har en seksuell relasjon til, er min oppfatning 😊 har hittil ikke møtt en mann som ikke liker det, men de finnes de også. Du kjenner din ff og er best egnet til å vurdere hvorvidt han tenner på det. Min nåværende partner elsker å få slike bilder i løpet av arbeidsdagen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en slags ff som jeg nylig sextet med til vi kom. Nå fikk jeg lyst til å sende bilde av kroppen min i undertøy som en slags overaskelse. Jeg vil helst gjøre det midt i arbeidsdagen, da han ikke forventer det...  Eller burde jeg bare vente til neste gang vi sexter?

Av ulike årsaker kan vi ikke møtes akkurat nå, og det er en god stund siden vi hadde sex sist. 

Bare det ikke er for dristige bilder så bør det være ok

Skrevet

sexter?

Anonymkode: bbff4...aca

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

sexter?

Anonymkode: bbff4...aca

Istedenfor telefonsex så skrev vi meldinger til hverandre mens vi onanerte 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Istedenfor telefonsex så skrev vi meldinger til hverandre mens vi onanerte 

Det har jeg alltid lurt på hvordan foregår 😄 jeg bruker hendene til noe annet når jeg onanerer, så hadde bare blitt prakk å skulle skrive meldinger samtidig. Kan sexte som en del av forspillet før vi møtes for sex eller skal ha telefonsex (da helst på FaceTime), men ikke mens jeg onanerer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hyggelig det.

Anonymkode: 46400...fb2

Skrevet

Jeg ville syntes det var plagsomt på jobb

Anonymkode: 4ec72...4a4

Skrevet
Frkego skrev (1 time siden):

Det har jeg alltid lurt på hvordan foregår 😄 jeg bruker hendene til noe annet når jeg onanerer, så hadde bare blitt prakk å skulle skrive meldinger samtidig. Kan sexte som en del av forspillet før vi møtes for sex eller skal ha telefonsex (da helst på FaceTime), men ikke mens jeg onanerer. 

Tlf sex er best når hendene kan være fri, og høre lyder hos den andre💦💦 Har gjort det noen ganger☺️ Og cam/cam da så en kan se om det lar seg gjøre😊

Skrevet

Jeg tenker det kommer ann på jobben til vedkommende. De fleste menn vil jo elske å få slike bilder (selv om jeg har hørt om at det finnes unntak her også), men i noen arbeidssituasjoner må man være så på at man ikke ønsker den forstyrrelsen. Man åpner gjerne beskjedene for en forstyrrelse ang å kjøpe melk, men så blir forstyrrelsen langt større enn planlagt. 

Jeg har tatt med selv i å sende slike bilder på bussen uten å tenke over hvem som satt bak, og enda større sannsynlighet er det jo for at han kan åpne det i en lignende situasjon. 

Anonymkode: cae93...c5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt pinlig om andre tilfeldigvis ser det. jeg hadde ikke likt å få lettkledd bilde på jobb. 

Anonymkode: 7585b...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...