AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Del Skrevet 31. oktober 2023 Føler jeg har noe bak på høyre siden ved enden av tungen i svelget,kjenner det kun når jeg svelger spytt ,ikke når jeg spiser og drikker. Noen som har hatt dette? Legen har kikket inn i munnen ,men så ikke noe. Er så ekkelt,prøver liksom å svelge det bort,men er der fortsatt. Føles som mat som sitter fast,men er ikke det. Kjenner jeg blir redd.....for kreft eller noe farlig. Vet ikke om det har noe å si ,men de siste 4 ukene har jeg så og si vært forkjølet.. Anonymkode: 07334...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Føler jeg har noe bak på høyre siden ved enden av tungen i svelget,kjenner det kun når jeg svelger spytt ,ikke når jeg spiser og drikker. Noen som har hatt dette? Legen har kikket inn i munnen ,men så ikke noe. Er så ekkelt,prøver liksom å svelge det bort,men er der fortsatt. Føles som mat som sitter fast,men er ikke det. Kjenner jeg blir redd.....for kreft eller noe farlig. Vet ikke om det har noe å si ,men de siste 4 ukene har jeg så og si vært forkjølet.. Anonymkode: 07334...59b Kanskje du har litt tørr slimhinne i svelget, da kan man ha litt følelse at noe sitter fast baki der. Anonymkode: e3b55...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du har litt tørr slimhinne i svelget, da kan man ha litt følelse at noe sitter fast baki der. Anonymkode: e3b55...304 Det kan sikkert være,men har hatt det I 4 uker,hele tiden mens jeg har vært forkjølet. Anonymkode: 07334...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 Kan være at noe er hovent. Jeg har hatt så stramme muskler i halsen (uten at jeg hadde vondt) at det kjentes ut som om jeg hadde noe som irriterte i halsen, type hår el. Tok lang tid før jeg koblet det sammen. Anonymkode: fc82f...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan være at noe er hovent. Jeg har hatt så stramme muskler i halsen (uten at jeg hadde vondt) at det kjentes ut som om jeg hadde noe som irriterte i halsen, type hår el. Tok lang tid før jeg koblet det sammen. Anonymkode: fc82f...0bb Jeg er også veldig stram I nakke og hals muskler.ts Anonymkode: 07334...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan sikkert være,men har hatt det I 4 uker,hele tiden mens jeg har vært forkjølet. Anonymkode: 07334...59b Da er nok det forklaringen at det er irritasjon pga. forkjølelsen. Du har ikke kreft, da ville legen sett det og tatt biopsi. Det gjorde han ikke. Anonymkode: e4bb7...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Del Skrevet 31. oktober 2023 Martin, legg deg. Anonymkode: e1218...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Del Skrevet 31. oktober 2023 mandelstein? Anonymkode: 24665...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): mandelstein? Anonymkode: 24665...9ca Har ikke mandler.ts Anonymkode: 07334...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #10 Del Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 18.06): Kan være at noe er hovent. Jeg har hatt så stramme muskler i halsen (uten at jeg hadde vondt) at det kjentes ut som om jeg hadde noe som irriterte i halsen, type hår el. Tok lang tid før jeg koblet det sammen. Anonymkode: fc82f...0bb Jeg føler oppriktig at jeg har hår i halsen, øverst i svelget, og bak ved mandlene, uten at det er det. Blir ganske sliten av det. Har du fått bort denne følelsen? Fortell gjerne hvordan det gikk bort. Anonymkode: 3a663...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå