Gå til innhold

Morgenlevering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvilken erfaring dere andre har med Morgenlevering? Her har det flere ganger hendt at varer ikke blir levert (uten opplagt grunn). Nå nylig fikk jeg sms om at varen var levert på døra, men da jeg skulle hente den, var det ingenting der. Det var i tillegg en overraskelse på en bursdag, så ekstra kjipt. Kan selvfølgelig hende at noen har tatt den, men de har i såfall vært raske, for jeg vag ute ca 30 min etter at sms var sendt. Synes også levering har blitt veldig dyrt. Et brød levert på døra, blir over 90kr. Tror ikke de overlever så lenge med de prisene, spesielt ikke hvis leveringen er så ustabil. Men kanskje vi bare har vært ekstra uheldige? 

Anonymkode: 6e881...e65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt til venner 3 ganger. Det har alltid kommet frem. 

Anonymkode: 9bcb9...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender ikke sms når de faktisk leverer, de sender alltid etter kl 7 om morgenen. Der vi bodde før leverte de varene kl 23 kvelden før, men sendte først melding kl 7 neste dag. Da er det rikelig med tid til at varene enten kan bli tatt eller ødelagt. Her vi bor nå leveres varene ca 5 (er i perm med nyfødt, derfor jeg har vært våken til å se når det leveres). 

Vi har ikke manglet noe, men ofte at de har erstattet noen varer med andre ting de har påstått at har vært tilsvarende (ikke alltid vi har vært enige). 

Anonymkode: 4757e...46a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer, bestiller ofte til meg selv og til folk i familien. Mye kjekkere enn å sende gaver og blomster. 

Anonymkode: c3573...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare brukt dem et par ganger og det var greit nok, men veit ikke om jeg kommer til å bruke dem igjen med det første etter den artikkelen om at de dreiv og lekket adresser eller noe sånnt

Anonymkode: 868b2...f3f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at du melder fra om at det ikke er blitt levert noe, slik at du får etterlevert varene?!

Anonymkode: 57685...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 17.07):

Lurer litt på hvilken erfaring dere andre har med Morgenlevering? Her har det flere ganger hendt at varer ikke blir levert (uten opplagt grunn). Nå nylig fikk jeg sms om at varen var levert på døra, men da jeg skulle hente den, var det ingenting der. Det var i tillegg en overraskelse på en bursdag, så ekstra kjipt. Kan selvfølgelig hende at noen har tatt den, men de har i såfall vært raske, for jeg vag ute ca 30 min etter at sms var sendt. Synes også levering har blitt veldig dyrt. Et brød levert på døra, blir over 90kr. Tror ikke de overlever så lenge med de prisene, spesielt ikke hvis leveringen er så ustabil. Men kanskje vi bare har vært ekstra uheldige? 

Det kan bli litt surr for de som leverer har gjerne mange oppgaver samtidig. Leverer aviser, Helthjem pakker osv. Mange er unge, utenlandske som mestrer dårlig norsk eller har generelt fått dårlig opplæring. Om du får sms uten at leveringen er der, så har den antagelig blitt gitt til noen andre av en feiltagelse. Det skjer rett som det er😅

Anonymkode: 37689...aa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her leveres det ca kl 01, men sms-en kommer likevel etter 06.

Har butikk 500 meter borti gata, så bruker ikke Morgenlevering så veldig ofte. Har jeg glemt brød til morgendagens matpakke må jeg bestille før kl 21, og da er jo butikken uansett oppe i to timer til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2023 den 2.32):

Går ut fra at du melder fra om at det ikke er blitt levert noe, slik at du får etterlevert varene?!

Anonymkode: 57685...ede

Ja, såklart, men de etterleverer ikke, siden varene leveres av avisbud her. Man får pengene refundert, men ikke ny  vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres virkelig frustrerende ut at du har hatt dårlige erfaringer med Morgenlevering. Det er kjedelig når varer ikke blir levert som de skal, spesielt når det gjelder overraskelser som bursdagsgaver. Prisene kan virke ganske høye for levering av et brød. Kanskje det er verdt å vurdere andre alternativer hvis Morgenlevering fortsetter å være ustabil. Kanskje andre har hatt bedre erfaringer og kan dele sine tanker?

Anonymkode: f2696...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 18.25):

har bare brukt dem et par ganger og det var greit nok, men veit ikke om jeg kommer til å bruke dem igjen med det første etter den artikkelen om at de dreiv og lekket adresser eller noe sånnt

Anonymkode: 868b2...f3f

De lekker ikke adresser, men inntil nå har det vært mulig å få leilighetsnummeret folk bor på opp for enklere og mer presis levering.

Fordi dette ble misbrukt har de nå kuttet dette. 

Anonymkode: 8435b...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det høres virkelig frustrerende ut at du har hatt dårlige erfaringer med Morgenlevering. Det er kjedelig når varer ikke blir levert som de skal, spesielt når det gjelder overraskelser som bursdagsgaver. Prisene kan virke ganske høye for levering av et brød. Kanskje det er verdt å vurdere andre alternativer hvis Morgenlevering fortsetter å være ustabil. Kanskje andre har hatt bedre erfaringer og kan dele sine tanker?

Morgenlevering eies av Schibsted og bruker posten som distributør. Det er derfor de ikke leverer på lørdager lenger. Enig i at prisen for å få et brød på døren er for dyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De henger det ofte på postkassen for budet som leverer Morgenlevering leverer aviser også og han gidder ikke alltid gå til døren tror jeg. Går det mange forbi huset eller postkassen din så kan det hende noen har tatt den. 

Anonymkode: c620c...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk aldri hatt dårlige erfaringer med dem mtp levering.. aldri gått galt og jeg har brukt dem myyye til bursdager. Aldri til meg selv.. jeg tror nok ikke der lønner seg å bestille kun en ting som skal leveres.. da blir det selvfølgelig dyrt som alt annet man vil ha sendt med post/på døra. Også lønner det seg å skrive på engelsk når man skal gi ytterligere beskrivelse av hvor ting skal tror jeg.

eneste jeg opplevde en gang var at blomstene jeg fikk var på randen til å visne så det var ikke så morsomt.. de var helt på tampen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Morgenlevering eies av Schibsted og bruker posten som distributør. Det er derfor de ikke leverer på lørdager lenger. Enig i at prisen for å få et brød på døren er for dyr.

Helt feil. De bruker sine egne avisbud, absolutt ikke posten. 

Anonymkode: 89080...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Morgenlevering mange ganger, både som gave og til meg selv. Har stort sett vært fornøyd. Det har skjedd en gang at jeg ikke fikk leveringen og en annen gang fikk jeg feil  innhold.

Synes de burde vært litt mer nøye enn å sende ut feil innhold, pga allergier osv. Men alt i alt så er jeg veldig fornøyd og kommer sikkert til å bestille mer i fremtiden. 

Anonymkode: 455f9...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det stemmer! Morgenlevering eies av Schibsted og bruker Posten som distributør. Det kan være frustrerende når prisen for å få et brød levert på døren er for høy. Kanskje det finnes andre alternativer som er mer kostnadseffektive og like pålitelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt dem mange ganger, både til meg selv og andre, kjempefornøyd og aldri vært noe feil😊

Anonymkode: f3013...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...