AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har vært skilt nå i mange år og det har jo blitt en vanesak. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trives veldig godt i tilværelsen og det å kun ha seg selv å tenke på og ikke ta hensyn til en annen er befriende. Utrolig nok så innbilte jeg meg en for en stund siden at man må ha en mann å leve sammen med for å være lykkelig. Så jeg opprettet en profil på møteplassen en datingside for dem litt oppi årene. Det skulle jeg altså ikke ha gjort, og jeg kunne ikke vært mer overbevist om at jeg hadde rett fra starten av. Det ser ikke ut til at det finnes en eneste klok mann der ute som er tjent til å gjøre mitt liv bedre. Faktisk tror jeg livskvaliteten ville blitt redusert av å bli sammen med de jeg snakket med. Politiske ståstedet er jo så klart venstresiden og selvfølgelig kjøper de røverhistoriene massemediene pusher på oss daglig. Det ble noen/ eller mange interessante diskusjoner, men man kan jo uten tvil si at det var jeg som vant. 🙂 Når jeg ser på bildene og livene til disse skrullene så er det jo ikke så rart at de er evig ufrivillige single bitre gubber. Han ene jeg var på date med kom for det første ustelt. Han var ingen kjekkas for å si det slik og jeg kunne nesten ikke skjule min misnøye. Så påpekte jeg det og avsluttet daten. Han ble sint og truende. Fulgte etter meg og ville vite hvor jeg bodde. Han var rundt 70 år og håp for han er det neppe noe av. Sååå, konklujson. Jeg har det ganske fint som jeg har det og har nå slettet profilen på datingsiden for godt. Ikke la noen få deg til å tro noe annet, livet blir til slik du gjør det selv. K63 Anonymkode: fdcd6...9ed 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Slik som du skriver høres du ikke ut som noe varp akkurat.. Anonymkode: 3e17f...dc7 5 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Det var dette med selvinnsikt da.. Anonymkode: e5931...640 3 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Godt du har funnet livet du trives med 😊 Mine bestemødre var også veldig fornøyde med å leve som enker de siste årene uten noen nye menn (hun ene sa til og med at hun aldri skulle bli sammen med og vaske noen andres sokker igjen). Foreldrene mine har derimot stor glede av hverandre fremdeles. Anonymkode: c4411...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt du har funnet livet du trives med 😊 Mine bestemødre var også veldig fornøyde med å leve som enker de siste årene uten noen nye menn (hun ene sa til og med at hun aldri skulle bli sammen med og vaske noen andres sokker igjen). Foreldrene mine har derimot stor glede av hverandre fremdeles. Anonymkode: c4411...fd7 Ikke sant😊 Anonymkode: fdcd6...9ed
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slik som du skriver høres du ikke ut som noe varp akkurat.. Anonymkode: 3e17f...dc7 tit for tat Anonymkode: fdcd6...9ed
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Politiske ståstedet er jo så klart venstresiden og selvfølgelig kjøper de røverhistoriene massemediene pusher på oss daglig. Jeg er enig med deg i at dating suger. Det kan også være at mange du har møtt har gått hjem med den samme åpenbaringen, etter dette sitatet å dømme 🫠 Anonymkode: 36656...0b8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Skrevet 31. oktober 2023 Hva skal man med et ekstra barn? Og en mann til sex i den alderen der kan jeg aldri tenke meg er noe duganes, men bra dildoer/vibratoer finnes det mye av. Bare å holde seg unna. Lei mannfolk, og er ikke 40 engang 😁 Anonymkode: eb5dc...9f9 3
Nowayback Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært skilt nå i mange år og det har jo blitt en vanesak. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trives veldig godt i tilværelsen og det å kun ha seg selv å tenke på og ikke ta hensyn til en annen er befriende. Utrolig nok så innbilte jeg meg en for en stund siden at man må ha en mann å leve sammen med for å være lykkelig. Så jeg opprettet en profil på møteplassen en datingside for dem litt oppi årene. Det skulle jeg altså ikke ha gjort, og jeg kunne ikke vært mer overbevist om at jeg hadde rett fra starten av. Det ser ikke ut til at det finnes en eneste klok mann der ute som er tjent til å gjøre mitt liv bedre. Faktisk tror jeg livskvaliteten ville blitt redusert av å bli sammen med de jeg snakket med. Politiske ståstedet er jo så klart venstresiden og selvfølgelig kjøper de røverhistoriene massemediene pusher på oss daglig. Det ble noen/ eller mange interessante diskusjoner, men man kan jo uten tvil si at det var jeg som vant. 🙂 Når jeg ser på bildene og livene til disse skrullene så er det jo ikke så rart at de er evig ufrivillige single bitre gubber. Han ene jeg var på date med kom for det første ustelt. Han var ingen kjekkas for å si det slik og jeg kunne nesten ikke skjule min misnøye. Så påpekte jeg det og avsluttet daten. Han ble sint og truende. Fulgte etter meg og ville vite hvor jeg bodde. Han var rundt 70 år og håp for han er det neppe noe av. Sååå, konklujson. Jeg har det ganske fint som jeg har det og har nå slettet profilen på datingsiden for godt. Ikke la noen få deg til å tro noe annet, livet blir til slik du gjør det selv. K63 Anonymkode: fdcd6...9ed Du har det så fint som singel at du måtte starte en tråd om dette.. Ikke så lurt å være så frekk og direkte mot en date. Ingen vil ha en sur, gammal kjerring som enda ikke har ferdig utviklet hjerne. Men ikke noe galt i å bli en crazy cat lady på sine eldre dager, dog. 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #10 Skrevet 31. oktober 2023 Hmm 😅 Om du trives alene er det ikke noe galt i det, men jeg tror det er noen for alle her i verden. Anonymkode: 6acf1...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal man med et ekstra barn? Og en mann til sex i den alderen der kan jeg aldri tenke meg er noe duganes, men bra dildoer/vibratoer finnes det mye av. Bare å holde seg unna. Lei mannfolk, og er ikke 40 engang 😁 Anonymkode: eb5dc...9f9 Kjæresten er 65 og duger rikelig. Anonymkode: 24581...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #12 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal man med et ekstra barn? Og en mann til sex i den alderen der kan jeg aldri tenke meg er noe duganes, men bra dildoer/vibratoer finnes det mye av. Bare å holde seg unna. Lei mannfolk, og er ikke 40 engang 😁 Anonymkode: eb5dc...9f9 Mange menn på den alderen "duger rikelig" Anonymkode: 49bce...c06
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #13 Skrevet 31. oktober 2023 Opplevde noe av det samme. En spurte ganske kjapt om jeg hadde store pupper. Vi snakker om en mann godt opp i 60-årene Jeg har nesten gitt opp det prosjektet. Vet det finnes noen oppegående menn der ute, men man må ta alt det andre også. Anonymkode: b62d1...81c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #14 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har vært skilt nå i mange år og det har jo blitt en vanesak. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trives veldig godt i tilværelsen og det å kun ha seg selv å tenke på og ikke ta hensyn til en annen er befriende. Utrolig nok så innbilte jeg meg en for en stund siden at man må ha en mann å leve sammen med for å være lykkelig. Så jeg opprettet en profil på møteplassen en datingside for dem litt oppi årene. Det skulle jeg altså ikke ha gjort, og jeg kunne ikke vært mer overbevist om at jeg hadde rett fra starten av. Det ser ikke ut til at det finnes en eneste klok mann der ute som er tjent til å gjøre mitt liv bedre. Faktisk tror jeg livskvaliteten ville blitt redusert av å bli sammen med de jeg snakket med. Politiske ståstedet er jo så klart venstresiden og selvfølgelig kjøper de røverhistoriene massemediene pusher på oss daglig. Det ble noen/ eller mange interessante diskusjoner, men man kan jo uten tvil si at det var jeg som vant. 🙂 Når jeg ser på bildene og livene til disse skrullene så er det jo ikke så rart at de er evig ufrivillige single bitre gubber. Han ene jeg var på date med kom for det første ustelt. Han var ingen kjekkas for å si det slik og jeg kunne nesten ikke skjule min misnøye. Så påpekte jeg det og avsluttet daten. Han ble sint og truende. Fulgte etter meg og ville vite hvor jeg bodde. Han var rundt 70 år og håp for han er det neppe noe av. Sååå, konklujson. Jeg har det ganske fint som jeg har det og har nå slettet profilen på datingsiden for godt. Ikke la noen få deg til å tro noe annet, livet blir til slik du gjør det selv. K63 Anonymkode: fdcd6...9ed Mannfolk i 70 årene tror jeg lever etter overbeviselsen at de har rett på deg og du skal være glad at de i det heletatt viser interesser for deg.. selv om de ser helt for jævlige ut sjøl. Jeg og har hatt en 70 åring som drev å kjørte etter meg der jeg bodde før. Glad jeg ikke bor der. Ellers enig i det du skriver. Jeg har møtte bare folk som ikke er helt i vater... utenom 1. Tror det blir vanskeligere og vanskeligere jo eldre mann blir. Har du sett på menn som er litt yngre? De er ofte mer positive og ikke fått disse gubbe faktene enda? Hilsen kvinne 55. Anonymkode: 00969...b35 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #15 Skrevet 1. november 2023 10 hours ago, DelvisPresley said: Du har det så fint som singel at du måtte starte en tråd om dette.. Ikke så lurt å være så frekk og direkte mot en date. Ingen vil ha en sur, gammal kjerring som enda ikke har ferdig utviklet hjerne. Men ikke noe galt i å bli en crazy cat lady på sine eldre dager, dog. Og hva er begrunnelsen din ved påstanden om at en kvinne på 63 år ikke har en ferdig utviklet hjerne? Og må alle eldre damer som har funnet ut at livet er betraktelig bedre uten en mann bli en cracy cat lady? Innlegget ditt oser av fordommer som sier mer om din manglende utviklede hjerne enn eventuelt hi sine mangler. Anonymkode: acfbf...8bc 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #16 Skrevet 1. november 2023 Det finnes mange oppegående og hyggelige menn, men du må selvsagt sile dem ut. Det er det samme som det er mange råtne damer der ute. Jeg ville søkt etter litt yngre menn i stedet. Noen med mer livsgnist og mindre særheter. Utvid arenaen din til andre apper som Tinder, Facebook dating og match. Anonymkode: 728a9...ebb 2
exictence Skrevet 1. november 2023 #17 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har vært skilt nå i mange år og det har jo blitt en vanesak. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trives veldig godt i tilværelsen og det å kun ha seg selv å tenke på og ikke ta hensyn til en annen er befriende. Kan være enig med deg at det kan være befriende og deilig å nyte å være alene. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det ble noen/ eller mange interessante diskusjoner, men man kan jo uten tvil si at det var jeg som vant. 🙂 At du vant diskusjonene? At de gav seg, tenker du? Eller hva mener du? Jeg er bare litt yngre enn deg. Jeg har vært på mange dater, og synes det har vært hyggelig og en fint tid. Ser ikke på det som bortkastet i det hele tatt selv om det ikke har blitt noe kjærester.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #18 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har vært skilt nå i mange år og det har jo blitt en vanesak. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trives veldig godt i tilværelsen og det å kun ha seg selv å tenke på og ikke ta hensyn til en annen er befriende. Utrolig nok så innbilte jeg meg en for en stund siden at man må ha en mann å leve sammen med for å være lykkelig. Så jeg opprettet en profil på møteplassen en datingside for dem litt oppi årene. Det skulle jeg altså ikke ha gjort, og jeg kunne ikke vært mer overbevist om at jeg hadde rett fra starten av. Det ser ikke ut til at det finnes en eneste klok mann der ute som er tjent til å gjøre mitt liv bedre. Faktisk tror jeg livskvaliteten ville blitt redusert av å bli sammen med de jeg snakket med. Politiske ståstedet er jo så klart venstresiden og selvfølgelig kjøper de røverhistoriene massemediene pusher på oss daglig. Det ble noen/ eller mange interessante diskusjoner, men man kan jo uten tvil si at det var jeg som vant. 🙂 Når jeg ser på bildene og livene til disse skrullene så er det jo ikke så rart at de er evig ufrivillige single bitre gubber. Han ene jeg var på date med kom for det første ustelt. Han var ingen kjekkas for å si det slik og jeg kunne nesten ikke skjule min misnøye. Så påpekte jeg det og avsluttet daten. Han ble sint og truende. Fulgte etter meg og ville vite hvor jeg bodde. Han var rundt 70 år og håp for han er det neppe noe av. Sååå, konklujson. Jeg har det ganske fint som jeg har det og har nå slettet profilen på datingsiden for godt. Ikke la noen få deg til å tro noe annet, livet blir til slik du gjør det selv. K63 Anonymkode: fdcd6...9ed Livet blir slik man gjør det til selv ja. Om du velger ikke date, og heller være singel, så er det slik du har valgt at livet ditt skal være. Men selv om dating er bortkastet tid for deg som har velger være singel, så er det andre som synes det både er moro og interessant date. Jeg for min del er både fornøyd som singel, og elsker gå på date. Jeg synes det er kjempemoro bli kjent med nye mennesker. Jeg har heller aldri møtt noen som kommer ustelt på date, eller er hissige, men det handler nok mer om hvem jeg takker ja til date med... Det å påpeke at noen ikke er en kjekkas, eller er ustelt, er heller ikke en måte jeg avslutter dater på da, man kan velge avslutte en date på en annen måte... Anonymkode: 529ab...81e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #19 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hva er begrunnelsen din ved påstanden om at en kvinne på 63 år ikke har en ferdig utviklet hjerne? Og må alle eldre damer som har funnet ut at livet er betraktelig bedre uten en mann bli en cracy cat lady? Innlegget ditt oser av fordommer som sier mer om din manglende utviklede hjerne enn eventuelt hi sine mangler. Anonymkode: acfbf...8bc Jeg oppfattet posten som en respons på det spesifikke mennesket som startet denne tråden? Det finnes opplagt kvinner på 63 som ikke er sprø. De fleste av oss har opplevd å ha en mor på den alderen. Anonymkode: 32d11...2cb
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #20 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Faktisk tror jeg livskvaliteten ville blitt redusert av å bli sammen med de jeg snakket med. Politiske ståstedet er jo så klart venstresiden og selvfølgelig kjøper de røverhistoriene massemediene pusher på oss daglig. Det ble noen/ eller mange interessante diskusjoner, men man kan jo uten tvil si at det var jeg som vant. 🙂 Anonymkode: fdcd6...9ed Jeg tilhører høyresiden politisk. Det er ikke et tema jeg vanligvis vil ta opp på første date. Om dama er blodrød og argumenterer godt så er det flere stjerner i min bok enn om hun deler mine ståsteder uten å kunne argumentere for det. Anonymkode: 32d11...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå