AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har en ex som jeg har hørt fra flere har det med å dra meg opp i samtaler. Spesielt på fest osv. Hvor han snakker negativt om meg. Har hørt fra andre han har sagt bl a glad for at jeg slapp unna henne. Og, hun må du ikke finne på og rote deg borti. Tingen er at jeg ikke var den greieste kjæresten i vårt forhold. Det er ikke snakk om utroskap. Men jeg forstår på en måte at vi måtte slå opp. Han fortjente bedre og jeg måtte jobbe med meg selv. Jeg nevner han aldri til noen, og spørr noen om han f. eks familie så svarer jeg bare kort, og kun positive ting. Sånn f.eks, vet ikke hvordan det går har ikke snakket med han, men jeg håper han har det fint! Jeg blir irritert og litt lei meg over at han snakker dritt om meg på denne måten. Forstår han sikkert ble såret og sånn men...gjør jeg dette riktig? Og kan jeg gå videre med god samvittighet? Vi bor i et lite distrikt så ryktene svirrer fort.. Anonymkode: 2ea46...ce6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Folk som snakker mye og negativt om eksen kommer bare selv dårlig ut av det. Hev deg over det, så går det nok over etterhvert Anonymkode: e83c4...496 3
Gjest kruspersilletaco Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Husk at selv om de fleste jatter med i starten, syns de fort at det blir slitsomt. Bare hev deg over det og fortsett med å ikke si noe. Han vil fort nok bli spurt om hvorfor han var sammen med deg om du var så fæl, og om han fremdeles har følelser for deg siden han vil snakke om deg hele tiden.. Får håpe han gir seg da!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har en ex som jeg har hørt fra flere har det med å dra meg opp i samtaler. Spesielt på fest osv. Hvor han snakker negativt om meg. Har hørt fra andre han har sagt bl a glad for at jeg slapp unna henne. Og, hun må du ikke finne på og rote deg borti. Tingen er at jeg ikke var den greieste kjæresten i vårt forhold. Det er ikke snakk om utroskap. Men jeg forstår på en måte at vi måtte slå opp. Han fortjente bedre og jeg måtte jobbe med meg selv. Jeg nevner han aldri til noen, og spørr noen om han f. eks familie så svarer jeg bare kort, og kun positive ting. Sånn f.eks, vet ikke hvordan det går har ikke snakket med han, men jeg håper han har det fint! Jeg blir irritert og litt lei meg over at han snakker dritt om meg på denne måten. Forstår han sikkert ble såret og sånn men...gjør jeg dette riktig? Og kan jeg gå videre med god samvittighet? Vi bor i et lite distrikt så ryktene svirrer fort.. Anonymkode: 2ea46...ce6 Jeg vet akkurat hvordan du har det, bor selv på ett lite sted og alle spør hele tiden! Jeg svarer kunn det er slutt og ønsker ikke utdype uansett mange spørsmål som kommer! Jeg håper jo også min ex har det fint og klarer seg godt! For hun var jo en bra person selv om er ex nå! Men så er det jo fort gjort på ett lite sted det blir mye rykter! Som kommer uten noe hold i det hele tatt! Jeg hadde spurt min ex om det var sant om noe sånt hadde dukket opp! Er han voksen så svarer han deg jo ærlig selv om han er såret! For etter hvor jeg bor har jeg funnet ut at nysgjerrigheten er stor blant folk og det fort blir rykter! Anonymkode: 9497f...31a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Han er tydeligvis litt sint og bitter etter dette bruddet. Det virker som du mener det også kan være med god grunn? Ikke for å unnskylde det å spre dritt, men det er jo på en måte ikke rart at han sier negative ting når han har opplevd bruddet som negativt. Imens du prøver å fremstille deg litt som en slags helt som ikke sier noe negativt, men det er jo ikke rart du vifter temaet bort med å si noe positivt, om det er du selv som sto for det negative. Hvorfor skulle du si noe negativt om han, dersom det ikke var noe negativt å si liksom.. Du kan jo prøve å ta en prat med han, når det har gått lang nok tid etter bruddet så kan det for noen være litt forløsende å få snakket ut, hvor du sier oppriktig unnskyld for hvordan det ble og hva som var din rolle i det. Anonymkode: 66e6c...e6f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg hadde bare sagt at jeg ikke er interessert i å snakke om det. Som noen over sier, folk vil fort bli leie. Min eks snakker stygt om meg, jeg bare ignorerer. Jeg er helt likegyldig til ham og hva han synes om meg. Anonymkode: 69846...b56 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han er tydeligvis litt sint og bitter etter dette bruddet. Det virker som du mener det også kan være med god grunn? Ikke for å unnskylde det å spre dritt, men det er jo på en måte ikke rart at han sier negative ting når han har opplevd bruddet som negativt. Imens du prøver å fremstille deg litt som en slags helt som ikke sier noe negativt, men det er jo ikke rart du vifter temaet bort med å si noe positivt, om det er du selv som sto for det negative. Hvorfor skulle du si noe negativt om han, dersom det ikke var noe negativt å si liksom.. Du kan jo prøve å ta en prat med han, når det har gått lang nok tid etter bruddet så kan det for noen være litt forløsende å få snakket ut, hvor du sier oppriktig unnskyld for hvordan det ble og hva som var din rolle i det. Anonymkode: 66e6c...e6f Jeg kunne fint sagt mye negativt om han, han var ikke noen engel han heller. Anonymkode: 2ea46...ce6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Skrevet 31. oktober 2023 Heng med folk som har noe mere interessant å snakke om. Anonymkode: 59a80...c1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå