Gå til innhold

Veien til å få folk til å godta den kommende globale digitale valutaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du ser utspiller seg med rente, bensinpriser, energipriser, matpriser etc har mye med den økonomiske systemomstillingen som kommer om få år. Folk flest er om noen år så desperat etter løsning at de vil gledelig takke ja til å være slave i et kontroll diktatursamfunn. Men selvsagt vet de ikke hva som foregår, de er blind.

Rentene vil fortsette oppover folkens. Hele middelklassen og ned skal få kjenne det. Dette er kjent for de som følger med i verdensbildet.

Lagre denne i "bookmark" nå folkens og last den inn om 10 år og kom å Gratuler meg for jeg hadde rett! Takk

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten en middelklasse kollapser mye av formuen til de rike. Så jeg er ikke helt solgt på den teorien. 

Har vi ikke allerede en global digital valuta? Det er ihvertfall veldig få av dem som eksisterer idag som er geografisk låst. 

Skrevet
frivis skrev (17 timer siden):

Det du ser utspiller seg med rente, bensinpriser, energipriser, matpriser etc har mye med den økonomiske systemomstillingen som kommer om få år. Folk flest er om noen år så desperat etter løsning at de vil gledelig takke ja til å være slave i et kontroll diktatursamfunn. Men selvsagt vet de ikke hva som foregår, de er blind.

Rentene vil fortsette oppover folkens. Hele middelklassen og ned skal få kjenne det. Dette er kjent for de som følger med i verdensbildet.

Lagre denne i "bookmark" nå folkens og last den inn om 10 år og kom å Gratuler meg for jeg hadde rett! Takk

Ok, så vi er blinde og du er det ikke. Har du noen kilde bak teorien din? Noe mer av substans. Du skriver vi er desperste etter en "løsning" om noen få år. En løsning på hvilket problem? 

Hvorfor kommer rentene til å gå oppover og hvor høyt er høyt? Mine foreldre hadde 18% på boliglånet i sin tid. Det var dritkjipt, men de kom seg gjennom det. 

Og siden du har forstått "hva som foregår": kan du forklare hva som foregår og hvordan konsekvensene av det garantert blir som du forutser?

Anonymkode: c5473...e5e

• Liker 1
Skrevet
On 11/1/2023 at 9:32 AM, AnonymBruker said:

Ok, så vi er blinde og du er det ikke. Har du noen kilde bak teorien din? Noe mer av substans. Du skriver vi er desperste etter en "løsning" om noen få år. En løsning på hvilket problem? 

Hvorfor kommer rentene til å gå oppover og hvor høyt er høyt? Mine foreldre hadde 18% på boliglånet i sin tid. Det var dritkjipt, men de kom seg gjennom det. 

Og siden du har forstått "hva som foregår": kan du forklare hva som foregår og hvordan konsekvensene av det garantert blir som du forutser?

Anonymkode: c5473...e5e

Jeg er ikke her for å overbevise noen. Tror du jeg gidder å bruke noe tid på å prøve å overbevise en som allerede har bestemt seg for å være uenig? Nei jeg er ikke født i går 😅 

Hører vel ganske raskt at du bare har tenkt å være uenig uansett hva noen hadde lagt frem av beviser. Så lykke til med det. 

Men du, om 10 år så loader du denne bookmarken igjen, så ser du at jeg hadde rett, ok? Tviler sterkt på at du tar utfordringen, for jeg er sikker på du allerede har bestemt side og bare kverrulerer og er uenig uansett hva jeg sier.

Ha en vakker dag du , bye buh 😴

Anonymkode: e3992...d88

• Liker 1
Skrevet
frivis skrev (På 31.10.2023 den 16.16):

Hvorfor det? Jeg blir ikke sjokkert over at renten skal opp. Det som derimot har sjokkert, er hvor lav den har vært, spesielt under pandemien. På tidlig 90 tallet lå renten på mellom 13 og 14%. Det behøver ikke bety armageddon, bare at folk må passe seg for å leve over evne.

Anonymkode: 75e8b...c16

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...