Gå til innhold

Erfaring med brilleabonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å skaffe et brilleabonnement, og lurer på om noen har erfaring med det? I så fall hvorfra og er du fornøyd?

Jeg må ha progressive briller og ønsker gjerne litt ulike typer, dvs ha noe å forandre med. Samtidig lurer jeg på hva som skjer hvis brillene blir skadet eller ødelagt?

Anonymkode: 19671...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brilleland er bra og hvis brillene blir ødelagt, betaler du bare litt av prisen for å få nye briller.

Anonymkode: c3b93...ed7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Brilleland er bra og hvis brillene blir ødelagt, betaler du bare litt av prisen for å få nye briller.

Anonymkode: c3b93...ed7

Hvor ofte kan jeg skifte briller? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvor ofte kan jeg skifte briller? 

En gang hver 12.måned.

Anonymkode: ded3f...5bf

Skrevet

Har abonnement hos Synsam. Har tre par, kan bytte ett par per år. Full dekning dersom brillene blir ødelagt, får nye glass kostnadsfritt dersom synet endrer seg, har gratis synstester og inkludert pussemidler som jeg kan hente fire ganger per år.

• Nyttig 1
Skrevet

Vurderte det hos Synsam, men blir veldig dyrt sammenlignet med å kjøpe ett par en gang. Sikkert aktuelt for de som ønsker å bytte briller ofte, men jeg er mer sånn at når jeg først har funnet et par jeg liker ønsker jeg å ha de en stund. Betaler også 67kr pr måned for å kjøpe linser pr måned, men med «lønnsomt» brilleabonnement hadde de kostet 132 pr måned. Anbefaler å regne nøye på det :) 

Anonymkode: e2de2...68b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vurderte det hos Synsam, men blir veldig dyrt sammenlignet med å kjøpe ett par en gang. Sikkert aktuelt for de som ønsker å bytte briller ofte, men jeg er mer sånn at når jeg først har funnet et par jeg liker ønsker jeg å ha de en stund. Betaler også 67kr pr måned for å kjøpe linser pr måned, men med «lønnsomt» brilleabonnement hadde de kostet 132 pr måned. Anbefaler å regne nøye på det :) 

Anonymkode: e2de2...68b

Ja, jeg må regne på det. Jeg bruker progressive briller og et par briller koster mellom 7000 og 11000. I tillegg hadde det vært supert med et par som egnet seg bedre for sport og trening og et par som passer for arbeid med skjerm. 

Eller solbrille. 

Men vet ikke om det er mulig med ulike styrker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...