Gjest Summertime Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Husker ikke akkurat hva fargen heter, men de selges i rød eske og er litt dyrere enn vanlig hårfarge. Min frisørvenninne anbefalte meg å bruke denne istedet for de billigere hvis jeg først skulle farge håret selv. Har sett på Vita og matbutikker, men ikke funnet det ennå. Er det noen steder i Oslo sentrum som selger disse? (skal farge det blondt) Tusen takk for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 disse har jeg bare sett solgt hos frisører...
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #3 Skrevet 27. januar 2006 Jeg har sett dem hos frisører, ja. Sist hos Nikita.
smile Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 den heter forresten wella color touch. Jeg betalte 149,-
Gjest hege Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 disse har jeg bare sett solgt hos frisører... lurer på om det er skikkelig hårfarge eller bare minicoulor. spurte en gang på nikita etter hårfarge, men de hadde bare minicoulor å selge.
Gjest Gjest_therese_* Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Det er kun minicolourasjon..men den sitter bra i håret:) dekker ikke mer enn 70% grå. Og kan skli ut litt i bunnen der naturfargen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå