AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Har sett flere med leggvarmere de siste ukene i Paris og London enn jeg kan huske å ha sett noen gang. Er de tilbake? Anonymkode: 35a14...ac9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Stoler du ikke på dine egne øyne? Anonymkode: 80a6c...d05 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Økologisk og bærekraftig å holde på varmen med enkle tiltak, framfor å varme opp leiligheten og kloden. Anonymkode: 57a43...ffb 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Økologisk og bærekraftig å holde på varmen med enkle tiltak, framfor å varme opp leiligheten og kloden. Anonymkode: 57a43...ffb Kanskje jeg skal finne frem mine fra skuffen da. Anonymkode: 35a14...ac9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 Haha, ja leggvarmere er fult. Anonymkode: 1a24e...498 1 1
skreppamedleppa Skrevet 1. november 2023 #8 Skrevet 1. november 2023 (endret) Nå gir jeg selv ganske f i hva som er på mote og hva som ikke er det men både ifjor og i år har jeg sitt mange med leggvarmere. Det er generelt ganske moderne å kle seg så en ikke fryser Jeg har alltid brukt leggvarmere. Slike som dette Men det kommer selvsagt an på stilen en ønsker. Jeg synes iallefall det kan se fint ut til noen kjoler/strømpebukse/boots stilen men selvfølgelig alle synes nok ikke det men det er også helt greit. Varme og gode er de iallefall Endret 1. november 2023 av skreppamedleppa 1
flusa Skrevet 3. november 2023 #9 Skrevet 3. november 2023 skreppamedleppa skrev (På 1.11.2023 den 20.30): Nå gir jeg selv ganske f i hva som er på mote og hva som ikke er det men både ifjor og i år har jeg sitt mange med leggvarmere. Det er generelt ganske moderne å kle seg så en ikke fryser Jeg har alltid brukt leggvarmere. Slike som dette Men det kommer selvsagt an på stilen en ønsker. Jeg synes iallefall det kan se fint ut til noen kjoler/strømpebukse/boots stilen men selvfølgelig alle synes nok ikke det men det er også helt greit. Varme og gode er de iallefall Jeg digger stilen din!😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå