Gå til innhold

Føler meg ikke helt klar for å date, men samtidig liker jeg å prate med dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg ble singel for noen måneder siden etter et forhold som varte i et par år. Det tok flere uker før jeg laget meg datingprofil. Har ikke møtt noen enda, men har snakket litt med noen, men jeg trekker meg litt tilbake. Jeg er bare redd for å gå inn i noe seriøst altfor fort. Sjansen for at jeg bruker noen som en rebound er nok også stor, da jeg ikke 100% er over eksen min enda. Vi har null kontakt og slik har det vært siden bruddet. 

Føler ikke jeg er på rett sted enda for å kaste meg inn i noe nytt. Har endel med meg selv jeg må jobbe med slik at jeg kan bli den beste utgaven av meg selv. Vil jo heller ikke ta med meg de dårlige egenskapene jeg kanskje hadde i mitt tidligere forhold som førte til at det ble slutt. Dessuten føler jeg meg så dårlig med meg selv og komplimentene dem gir meg hjelper jo ikke stort uansett. Samtidig er det deilig å snakke med menn på datingapps bare for å se hva som er ute på markedet og for å få tiden til å gå. Og fordi sjekking og få oppmerksomhet, hvem liker vel ikke det?

Samtidig kjenner jeg at jeg kanskje burde for mitt beste bare logge av og heller fokusere på meg selv fremover. Fordi jeg er ikke sånn hookup onenight stand type jente, så sånn å date uten mening orker jeg uansett ikke. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 6a855...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg venta om jeg var deg. Jeg ble singel i mai, og har begynt å nettdate nå. Jeg er helt klar føler jeg, hvertfall for riktig fyr 

Anonymkode: b214a...c82

Skrevet

Ok

Anonymkode: 6a855...f33

Skrevet

Viktigst at du er ærlig med dem som er interessert. De vil nok noe mer siden de er på datingsider.

Skrevet

Vært der selv. Likte å snakke, men da de snakket om å møtes, så følte jeg meg ikke helt klar for det. Kjente at jeg trengte å jobbe med meg selv først, og ha det bra med meg selv

Anonymkode: faa73...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...