Gjest Jalileh Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article545089.ece Hva er det folk holder på med? :klø:
Sohoy Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 Ikke jeg heller...jobber på sykehus og får noia bare jeg møter ei likbåre i heisen!!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 Jeg drikker ikke. Men var det et sted jeg hadde følt behov for en dram, s¨å måtte det vel være på likhuset...og jeg ville vært overlykkelug for å kunne TA EN dram mens jeg var der....*dååååne*
Vaktmester'n Skrevet 27. januar 2006 #7 Skrevet 27. januar 2006 Hvis dette sjokerte dere skal dere være glad for at dere ikke vet hva som foregår i vaktmesterkott rundt omkring i dette landet!
Mrs. K Skrevet 27. januar 2006 #9 Skrevet 27. januar 2006 Hva er det som er ille? At noen har tatt seg en fest på jobb i et lokale de ikke har fått lov å bruke, eller at det var i obduksjonslokalet?
Vaktmester'n Skrevet 27. januar 2006 #10 Skrevet 27. januar 2006 Hva er det som er ille? At noen har tatt seg en fest på jobb i et lokale de ikke har fått lov å bruke, eller at det var i obduksjonslokalet? ← Da avisene enda ikke har skrevet om våre illegale vaktmesterfester, regner jeg med at det var det siste.
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2006 #12 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Det hørtes da bare gotisk ut. (førstesideopplag fortjener det ikke.... ) Endret 27. januar 2006 av GrønnSky
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #13 Skrevet 27. januar 2006 Hva er det som er ille? At noen har tatt seg en fest på jobb i et lokale de ikke har fått lov å bruke, eller at det var i obduksjonslokalet? ← Hadde du feiret med en dram ved siden av din døde mor? Ikke? Nei, da gjør du det ikke med andre heller. Det hanlder om å respektere andre.
villemo69 Skrevet 27. januar 2006 #14 Skrevet 27. januar 2006 Hadde du feiret med en dram ved siden av din døde mor? Ikke? Nei, da gjør du det ikke med andre heller. Det hanlder om å respektere andre. ← Det står da ingen steder at det var lik i rommet mens de festet!!!! Nå må hysteriet roe seg litt!!! Jeg har selv deltatt på en fest på en helsestasjon.....er det eogså galt da eller?
Mrs. K Skrevet 27. januar 2006 #15 Skrevet 27. januar 2006 Hadde du feiret med en dram ved siden av din døde mor? Ikke? Nei, da gjør du det ikke med andre heller. Det hanlder om å respektere andre. ← Det var på obduksjonsbordet og ikke i kjølerommet eller der hvor de avdøde ligger før de kommer så langt.
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2006 #16 Skrevet 27. januar 2006 Hadde du feiret med en dram ved siden av din døde mor? Ikke? Nei, da gjør du det ikke med andre heller. Det hanlder om å respektere andre. ← Er da ikke så veldig lenge siden gravøl var vanlig.
mito Skrevet 27. januar 2006 #17 Skrevet 27. januar 2006 For ikke å tenke på hva som hadde skjedd hvis enkelte ble en smule amorøse i fylla, og det var mangel på medlemmer av det motsatte kjønn.
Gjest Jalileh Skrevet 27. januar 2006 #18 Skrevet 27. januar 2006 Ikke jeg heller...jobber på sykehus og får noia bare jeg møter ei likbåre i heisen!! ← Usj. Ligger de bare der med hvite laken over seg og lapper på tærne da?
Gjest Jalileh Skrevet 27. januar 2006 #19 Skrevet 27. januar 2006 Hva er det som er ille? At noen har tatt seg en fest på jobb i et lokale de ikke har fått lov å bruke, eller at det var i obduksjonslokalet? ← Det siste selvfølgelig. Bare det å ta seg en dram på jobb er jo ikke lov, men i et obduksjonslokale? Hva så om det ikke var noen lik der? Stanken sitter da vel i veggene, og vel så det. Det finnes nok av steder å ta seg en dram på.
Gjest Jalileh Skrevet 27. januar 2006 #20 Skrevet 27. januar 2006 For ikke å tenke på hva som hadde skjedd hvis enkelte ble en smule amorøse i fylla, og det var mangel på medlemmer av det motsatte kjønn. ← Når du sier det så er det vel mest naturlig å reagere med kvalme, men jeg sier bare: "auuuuu". :hår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå