Gå til innhold

skal vi ta oss en dram på likhuset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller...jobber på sykehus og får noia bare jeg møter ei likbåre i heisen!!

:ler:

Skrevet

Jeg drikker ikke. Men var det et sted jeg hadde følt behov for en dram, s¨å måtte det vel være på likhuset...og jeg ville vært overlykkelug for å kunne TA EN dram mens jeg var der....*dååååne*

Skrevet

Syns da ikke dette var noe ille.

Skrevet

Hvis dette sjokerte dere skal dere være glad for at dere ikke vet hva som foregår i vaktmesterkott rundt omkring i dette landet!

Skrevet

Hva er det som er ille? At noen har tatt seg en fest på jobb i et lokale de ikke har fått lov å bruke, eller at det var i obduksjonslokalet?

Skrevet
Hva er det som er ille? At noen har tatt seg en fest på jobb i et lokale de ikke har fått lov å bruke, eller at det var i obduksjonslokalet?

Da avisene enda ikke har skrevet om våre illegale vaktmesterfester, regner jeg med at det var det siste.

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Det hørtes da bare gotisk ut. :sjarmor: (førstesideopplag fortjener det ikke.... :ler: )

Endret av GrønnSky
Skrevet

Hadde du feiret med en dram ved siden av din døde mor? Ikke? Nei, da gjør du det ikke med andre heller. Det hanlder om å respektere andre.

Skrevet
Hadde du feiret med en dram ved siden av din døde mor? Ikke? Nei, da gjør du det ikke med andre heller. Det hanlder om å respektere andre.

Det står da ingen steder at det var lik i rommet mens de festet!!!! Nå må hysteriet roe seg litt!!! Jeg har selv deltatt på en fest på en helsestasjon.....er det eogså galt da eller?

Skrevet

Det var på obduksjonsbordet og ikke i kjølerommet eller der hvor de avdøde ligger før de kommer så langt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Er da ikke så veldig lenge siden gravøl var vanlig.

Skrevet

For ikke å tenke på hva som hadde skjedd hvis enkelte ble en smule amorøse i fylla, og det var mangel på medlemmer av det motsatte kjønn.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ikke jeg heller...jobber på sykehus og får noia bare jeg møter ei likbåre i heisen!!

:ler:

Usj. Ligger de bare der med hvite laken over seg og lapper på tærne da? :forvirret:

Gjest Jalileh
Skrevet

Det siste selvfølgelig.

Bare det å ta seg en dram på jobb er jo ikke lov, men i et obduksjonslokale?

Hva så om det ikke var noen lik der? Stanken sitter da vel i veggene, og vel så det. :kvalm:

Det finnes nok av steder å ta seg en dram på. :)

Gjest Jalileh
Skrevet
For ikke å tenke på hva som hadde skjedd hvis enkelte ble en smule amorøse i fylla, og det var mangel på medlemmer av det motsatte kjønn.

Når du sier det så er det vel mest naturlig å reagere med kvalme, men jeg sier bare: "auuuuu". :hår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...