AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #121 Skrevet 11. desember 2023 Hei trådstarter, og takk for oppdatering! Det høres for meg ut som dere har fått tatt en god prat og er virkelig på glid. Etter en sånn prat, er det sikkert enklere å ta opp ting ved senere anledning også. Jeg laget en tråd etter å ha lest denne, det er den som heter Mannen, kjæresten hans - og de mange deilige lettkledte damene, og den er til deg. Tenkte at hvis menn svarer på de spørsmålene jeg stiller i den tråden, da vil du se at menn oftest ikke er så ille. Nå fant du det jo ut selv, så det var fint, men les gjerne tråden likevel - om du vil. Anonymkode: ce976...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #122 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei trådstarter, og takk for oppdatering! Det høres for meg ut som dere har fått tatt en god prat og er virkelig på glid. Etter en sånn prat, er det sikkert enklere å ta opp ting ved senere anledning også. Jeg laget en tråd etter å ha lest denne, det er den som heter Mannen, kjæresten hans - og de mange deilige lettkledte damene, og den er til deg. Tenkte at hvis menn svarer på de spørsmålene jeg stiller i den tråden, da vil du se at menn oftest ikke er så ille. Nå fant du det jo ut selv, så det var fint, men les gjerne tråden likevel - om du vil. Anonymkode: ce976...ad3 Så hyggelig 🥰 Jeg leste den faktisk tidligere i dag, og den er skikkelig fin. Ser jo at mange (de fleste kanskje til og med? 😇) menn ikke er ekle kåte griser som ikke er dedikert til partneren sin. Tror han jeg har funnet meg er en skikkelig fin fyr. Og han fortjener vel min tillit til det motsatte er bevist. Visste heller ikke at det var så unormalt fir kvinner å tenke på dette her, før jeg leste svarene i tråden her 😅 Anonymkode: 2c816...104
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #123 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så hyggelig 🥰 Jeg leste den faktisk tidligere i dag, og den er skikkelig fin. Ser jo at mange (de fleste kanskje til og med? 😇) menn ikke er ekle kåte griser som ikke er dedikert til partneren sin. Tror han jeg har funnet meg er en skikkelig fin fyr. Og han fortjener vel min tillit til det motsatte er bevist. Visste heller ikke at det var så unormalt fir kvinner å tenke på dette her, før jeg leste svarene i tråden her 😅 Anonymkode: 2c816...104 Så bra! Ja, han virker oppegående, han fyren din, etter den siste oppdateringen Jeg vet ikke om det er så unormalt for kvinner å tenke på dette. Jeg må innrømme at jeg synes det er himla spesielt å sitte i badestamp sammen med kollegaer. Ville aldri gjort det selv. Har i grunn mange nok dårlige kollega-opplevelser etter helt alminnelige påkledte julebord, om jeg ikke skulle ha kledt av meg i tillegg. Synes nok arbeidsgiver legger litt opp til at det blir krøll, når de lager et slikt opplegg. Anonymkode: ce976...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #124 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 11.09): Kanskje dette er tilfellet?? At jeg burde justere ned lysten og tilgangen litt? Jeg har ikke mye sex for å please han. Men fordi jeg liker sex. Anonymkode: 2c816...104 Høres ut som dere hadde en veldig fin prat:) Når det er sagt, så klarer jeg ikke la væremåte kommentere på en ting til. Fra innleggene dine her (i tillegg til at der høres ut som du sliter med sjalusi og usikkerhet), så virker du også veldig sexfiksert. Altså, helt topp å ha høy sexlyst og et spennende rikt sexliv. Det unner jeg alle. Men du virker å legge veldig mye av verdien din som partner i nettopp dette. Og at du antar at menn er så sexfikserte at tilgang på sex er det mest interessante de kan få ut av et forhold. Partneren din høres ut som en fin fyr. Håper du kan slå deg til ro med at han får mer ut av å være sammen med deg enn mye og bra sex. Tror de færreste menn fungerer sånn at de er sammen med en dame de egentlig ikke vil være sammen med bare fordi de får sex. Det er nok i så fall høyst midlertidig. Fundamentet bør være bygget på noe annet… Anonymkode: 25fba...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #125 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres ut som dere hadde en veldig fin prat:) Når det er sagt, så klarer jeg ikke la væremåte kommentere på en ting til. Fra innleggene dine her (i tillegg til at der høres ut som du sliter med sjalusi og usikkerhet), så virker du også veldig sexfiksert. Altså, helt topp å ha høy sexlyst og et spennende rikt sexliv. Det unner jeg alle. Men du virker å legge veldig mye av verdien din som partner i nettopp dette. Og at du antar at menn er så sexfikserte at tilgang på sex er det mest interessante de kan få ut av et forhold. Partneren din høres ut som en fin fyr. Håper du kan slå deg til ro med at han får mer ut av å være sammen med deg enn mye og bra sex. Tror de færreste menn fungerer sånn at de er sammen med en dame de egentlig ikke vil være sammen med bare fordi de får sex. Det er nok i så fall høyst midlertidig. Fundamentet bør være bygget på noe annet… Anonymkode: 25fba...ab9 Ja, det ble nok litt ensidig lagt frem siden jeg forsøkte å holde meg til tema (seksualitet, fantasier,tenning, sex). Men som person og partner er jeg så mye mer enn sexbiten. Jeg synes så absolutt det er viktig å matche på den fronten, ellers kan det være en kime til mye frustrasjon og misnøye. Men livet er også for kort til å være i et forhold bare for å være det. De andre tingene må også klaffe. Og det gjør det absolutt for vår del med felles interesser, godt samarbeid, like verdier, samfunnsengasjerte og kan snakke i timesvis og det føles ut som en halvtime. Og vi begge beundrer den andre både som forelder og yrkesmessig. Men ja, sex er viktig for oss begge. Ingen av oss synes det er så ubetydelig at det holder med 2-3 ganger i året for å si det sånn 😇 Anonymkode: 2c816...104 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå