Gjest Gjest_Annie_* Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Hei! Er med å arrangere et kurs i helgen (dugnad for lokal iddretsforening), der er varm lunsj innkludert i prisen. Det er 15 stk som skal fores. Vil selvsagt gjøre det så rimlig som mulig, da det betyr større overskudd i klubbkassa Den ene dagen har jeg funnet ut at jeg lager pølselapskaus (kanskje ikke så spennende, men greit nok) men trenger et tips til et måltid til Noen som har gode forslag? Tror ikke kursdeltakerene er sånn superkresne, men det er jo jenter da!!! Også kan jeg legge til at vi holder på utendørs, så da er det godt med varm mat å tine på Veldig greit om det er noe som kan lages i forveien, for da kan jeg lage det ferdig hjemme, siden jeg også skal delta på kurset og ikke har så god tid på meg Klem fra meg, og tusen takk for tips dersom noen har noen
wok Skrevet 27. januar 2006 #2 Skrevet 27. januar 2006 Hva med pizza? Ellers er Baligryta fra Toro med kylling veldig god.
Latee Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 Tom Kah suppe og varmt brød/rundstykker. Eller hva med risotto med kylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå