Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det så mange seriøse nettsider en kan finne en ny kjæreste. Har selv vært på forskjellige datingsider hvor jeg møtt vanlige trivelige damer. Særlig når en har passert 40 så burde en droppe Tinder om en er på let.

Så mitt spørsmål er hvorfor er det kun Tinder alle går inn å søker når de er på let????

Min kone fant jeg på "møteplassen "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostnad og tilgjengelighet.

Anonymkode: 7fbf4...45c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kostnad og tilgjengelighet.

Anonymkode: 7fbf4...45c

Hva mener du. Er Tinder gratis?? Og hva legger du i tilgjengelighet 

Skrevet
1 minutt siden, Magwen said:

Hva mener du. Er Tinder gratis?? Og hva legger du i tilgjengelighet 

Tinder er gratis ja. 

Tilgjengelighet; bare å laste ned en app. Så er du good to go. 

Anonymkode: 9b715...a7a

Skrevet

Fordi "alle" er på Tinder - i tillegg til Møteplassen, Sukker etc -  fordi det er gratis

Anonymkode: f75ed...0c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tinder er gratis ja. 

Tilgjengelighet; bare å laste ned en app. Så er du good to go. 

Ok, så du kan lage en profil. Svare alle uten en kostnad. Er det ikke mye søppel der da??, useriøse

Skrevet

Det er spørsmål om en kritisk masse. Tinder er blitt for store til å ignorere. De fleste som er på andre plattformer er også på Tinder. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, Magwen said:

Ok, så du kan lage en profil. Svare alle uten en kostnad. Er det ikke mye søppel der da??, useriøse

Søppel finner du overalt :)

Tinder er klassifisert på folkemunn som knulleapp. Så du får velge selv hva du tenker er "useriøst". 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Søppel finner du overalt :)

Tinder er klassifisert på folkemunn som knulleapp. Så du får velge selv hva du tenker er "useriøst". 

Blir Tinder litt som nakentid/nakenprat. Er gratis og da er det ikke så farlig. Skal ikke dømme Tinder, men tror at 80% er useriøse nåt det er gratis. Når jeg hadde mine profiler på andre datingsider så kom jeg i kontakt med trivelige damer. Damer som var ærlige, trivelige og seriøse. Hadde vanlige bilder uten filter.

Skrevet

Jeg er over 40 og hadde aldri vurdert møteplassen eller lignende sider. Ikke tinder heller, men heller tinder enn møteplassen. Datingsidene har alltid vært de verste plassene med de mest desperate folkene. Jeg møter hyggeligere mennesker på butikken. 

Anonymkode: 0c6f4...228

• Liker 1
Skrevet
Magwen skrev (1 time siden):

Blir Tinder litt som nakentid/nakenprat. Er gratis og da er det ikke så farlig. Skal ikke dømme Tinder, men tror at 80% er useriøse nåt det er gratis. Når jeg hadde mine profiler på andre datingsider så kom jeg i kontakt med trivelige damer. Damer som var ærlige, trivelige og seriøse. Hadde vanlige bilder uten filter.

Hva er din bakgrunn og motivasjon for denne tråden?  "du skal ikke dømme Tinder", men gønner på med hva du tror og føler, og egentlig ikke vet noe mer om enn hva andre har trodd og følt, på KG. 

Anonymkode: e09fc...0c5

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Magwen said:

I dag er det så mange seriøse nettsider en kan finne en ny kjæreste. Har selv vært på forskjellige datingsider hvor jeg møtt vanlige trivelige damer. Særlig når en har passert 40 så burde en droppe Tinder om en er på let.

Så mitt spørsmål er hvorfor er det kun Tinder alle går inn å søker når de er på let????

Min kone fant jeg på "møteplassen "

Du svarer jo det det selv: Når alle andre er på Tinder, må du også være på Tinder. 

Anonymkode: 14600...5cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du svarer jo det det selv: Når alle andre er på Tinder, må du også være på Tinder. 

Anonymkode: 14600...5cf

Just presis. Hvis alle plutselig hadde vært på Møteplassen, så hadde ts antagelig funnet kona si på Tinder. 

Skrevet

Møteplassen er et mareritt da alle kan sende melding til deg. De få seriøse som er der drukner i alt annet. Det er ikke flere seriøse menn på Møteplassen enn det er på Tinder. Fordel med Tinder er at kun de du har sveipet til høyre kan matche og kontakte deg.

• Liker 1
Skrevet
Magwen skrev (3 timer siden):

Mye søppel der ja! Er du heldig, så matcher du kanskje med 1-2 seriøse 

Anonymkode: c7e5e...bb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er din bakgrunn og motivasjon for denne tråden?  "du skal ikke dømme Tinder", men gønner på med hva du tror og føler, og egentlig ikke vet noe mer om enn hva andre har trodd og følt, på KG. 

Bakgrunn er at alle nevner Tinder. Blir aldri nevnt andre plasser en kan finne kjæreste. Jeg har aldri vært på tinder. Jeg bare spør og sier min mening

Skrevet
Magwen skrev (1 time siden):

Bakgrunn er at alle nevner Tinder. Blir aldri nevnt andre plasser en kan finne kjæreste. Jeg har aldri vært på tinder. Jeg bare spør og sier min mening

Jeg synes andre steder blir nevnt hele tida. Jeg har datet damer fra Match,  FB, og Cupido club, og samtlige har også hatt profil på Tinder. 

Gjest ElderMillenial
Skrevet

Jeg har ikke tid og energi til å lage en masse forskjellige profiler rundt om kring. De fleste er jo på Tinder i tillegg til alt annet. Da er det like greit å bare være der tenker jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...