AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Ei venninne ringte i går. Hun kommer til byen jeg bor i om 5 uker. Hun spurte om hun kan komme innom på Onsdag ettermiddag den uken. Gutten spiller hockey, så kanskje vi er på kamp da. Jeg svarte at hvis jeg er hjemme så er det greit. Men litt vanskelig å svare akkurat nå, siden det er lenge til. Da svarte hun; Jeg kan heller dra til Bente. Der er jeg alltid velkommen Gjorde jeg noe feil? Burde jeg ha sagt ja selv om jeg ikke vet om jeg er hjemme akkurat da. Hun er i byen her regelmessig, så vi møtes av og til Anonymkode: 5f527...815
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Hun fikk et vagt svar som ikke akkurat oste av "det er kjempekoselig at du vil komme innom, så det løser vi uansett" så hun ble vel litt furt. Anonymkode: 1cc20...322 8
Rosa Gnom Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Neh. Jeg ville ikke tolket det for mye. Ville tenkt at hun kanskje hadde en dårlig dag. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun fikk et vagt svar som ikke akkurat oste av "det er kjempekoselig at du vil komme innom, så det løser vi uansett" så hun ble vel litt furt. Anonymkode: 1cc20...322 Jeg sa at vi finner ut av det Anonymkode: 5f527...815 1
sommerkroppen Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ei venninne ringte i går. Hun kommer til byen jeg bor i om 5 uker. Hun spurte om hun kan komme innom på Onsdag ettermiddag den uken. Gutten spiller hockey, så kanskje vi er på kamp da. Jeg svarte at hvis jeg er hjemme så er det greit. Men litt vanskelig å svare akkurat nå, siden det er lenge til. Da svarte hun; Jeg kan heller dra til Bente. Der er jeg alltid velkommen Gjorde jeg noe feil? Burde jeg ha sagt ja selv om jeg ikke vet om jeg er hjemme akkurat da. Hun er i byen her regelmessig, så vi møtes av og til Anonymkode: 5f527...815 Er det din gutt som er på hockey eller hennes?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Har dere ikke kampplan for sesongen, slik at dere vet om det er kamp eller ikke? Hadde det vært min venninne som jeg sjelden fikk treffe, hadde jeg nok sagt ja, og løst det på et vis med den kampen. Poden dør ikke av at du må utebli fra en enkelt kamp... Hadde i det minste vist litt mer entusiasme, som f.eks å invitere med på kamp eller noe. Anonymkode: c9e28...df0 7 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 Du virker ikke særlig interessert, og hun ble nok litt snurt, noe jeg forstår. Det er 5 uker til. Om du hadde vært interessert i å treffe henne hadde du funnet en løsning... Anonymkode: ce8ee...61f 11 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Skrevet 31. oktober 2023 Du virket ikke akkurat veldig interessert i å treffe henne. Kanskje det dukker opp en kamp liksom... Hadde det vært min venn så hadde jeg invitert på middag, og skulle det være kamp den dagen så hadde jeg spurt om hun ville være med, latt far ta det eller spurt om han kunne slå følge med en av de andre på laget. Evt om besteforeldre kunne stilt opp en kveld dersom han er liten. Bruker dere ikke spond? Her har vi kampdagene lagt inn lang tid i forveien, og så fylles det inn detaljer, tidspunkter etc underveis. Anonymkode: 3895d...d8a 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 Tenker todelt. Du var ikke så veldig gjestfri. Regner med gutten din har enten en far, bestemor eller venn på laget som kan ta han med den dagen for en gangs skyld. Regner ikke med han er på VM nivå. Samtidig så var det litt furt svar fra henne. Anonymkode: 224aa...a10 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #10 Skrevet 31. oktober 2023 Må bare si at vi møtes hver måned. Jeg er ofte der hun bor og hun er her på jobb ofte. Så er ikke sånn at vi ikke møtes. Anonymkode: 5f527...815
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Skrevet 31. oktober 2023 La henne dra til Bente Anonymkode: 83603...6bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #12 Skrevet 31. oktober 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ei venninne ringte i går. Hun kommer til byen jeg bor i om 5 uker. Hun spurte om hun kan komme innom på Onsdag ettermiddag den uken. Gutten spiller hockey, så kanskje vi er på kamp da. Jeg svarte at hvis jeg er hjemme så er det greit. Men litt vanskelig å svare akkurat nå, siden det er lenge til. Da svarte hun; Jeg kan heller dra til Bente. Der er jeg alltid velkommen Gjorde jeg noe feil? Burde jeg ha sagt ja selv om jeg ikke vet om jeg er hjemme akkurat da. Hun er i byen her regelmessig, så vi møtes av og til Anonymkode: 5f527...815 hahah. bare å svare. gjør det. jeg kommer bort hvis det ikke kræsjer med hockey så enkelt kan det gjøres Anonymkode: b6d90...433 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #13 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ei venninne ringte i går. Hun kommer til byen jeg bor i om 5 uker. Hun spurte om hun kan komme innom på Onsdag ettermiddag den uken. Gutten spiller hockey, så kanskje vi er på kamp da. Jeg svarte at hvis jeg er hjemme så er det greit. Men litt vanskelig å svare akkurat nå, siden det er lenge til. Da svarte hun; Jeg kan heller dra til Bente. Der er jeg alltid velkommen Gjorde jeg noe feil? Burde jeg ha sagt ja selv om jeg ikke vet om jeg er hjemme akkurat da. Hun er i byen her regelmessig, så vi møtes av og til Anonymkode: 5f527...815 Hun fikk et svar som hørtes veldig ut som hun ikke var ønsket på besøk. Så da utrykte hun det. Du utrykker ikke at du har noen planer. Men at hun kan komme om det ikke er andre ting du heller vil . Hun hadde vært mer forståelsefull, om du hadde svart at jeg tror det er hokeykamp på batnet mitt, du kan bli med om du vil Anonymkode: 03160...db9 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #14 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun fikk et svar som hørtes veldig ut som hun ikke var ønsket på besøk. Så da utrykte hun det. Du utrykker ikke at du har noen planer. Men at hun kan komme om det ikke er andre ting du heller vil . Hun hadde vært mer forståelsefull, om du hadde svart at jeg tror det er hokeykamp på batnet mitt, du kan bli med om du vil Anonymkode: 03160...db9 Hun liker ikke barn eller bråk. Så det gjør jeg ikke Anonymkode: 5f527...815
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #15 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har dere ikke kampplan for sesongen, slik at dere vet om det er kamp eller ikke? Hadde det vært min venninne som jeg sjelden fikk treffe, hadde jeg nok sagt ja, og løst det på et vis med den kampen. Poden dør ikke av at du må utebli fra en enkelt kamp... Hadde i det minste vist litt mer entusiasme, som f.eks å invitere med på kamp eller noe. Anonymkode: c9e28...df0 Nei. Han spiller for 3 lag. Så kan få spørsmål om å spille kamp som ikke står på planen. Anonymkode: 5f527...815
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #16 Skrevet 31. oktober 2023 Sånne kanskje svar er jo helt håpløse, så skjønner at hun heller planla noe konkret. Anonymkode: bb165...ddd 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #17 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånne kanskje svar er jo helt håpløse, så skjønner at hun heller planla noe konkret. Anonymkode: bb165...ddd Helt greit for meg. Kan ikke svare ja hvis jeg er usikker på om jeg er hjemme. Hun kjenner flere her, så ingen krise Anonymkode: 5f527...815
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #18 Skrevet 31. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Helt greit for meg. Kan ikke svare ja hvis jeg er usikker på om jeg er hjemme. Hun kjenner flere her, så ingen krise Anonymkode: 5f527...815 Så hun er ikke veldig høyt prioritert... Det er jo en fair sak, men også helt forståelig hvis hun faser deg ut Anonymkode: bb165...ddd 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #19 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så hun er ikke veldig høyt prioritert... Det er jo en fair sak, men også helt forståelig hvis hun faser deg ut Anonymkode: bb165...ddd Hun kommer ikke foran mine barn nei. Hadde vi møtes sjelden, så hadde det vært noe annet. Men jeg møter henne oftere enn mine andre venner. Så hvorfor hun er så dramatisk, skjønner jeg ikke Anonymkode: 5f527...815
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #20 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun kommer ikke foran mine barn nei. Hadde vi møtes sjelden, så hadde det vært noe annet. Men jeg møter henne oftere enn mine andre venner. Så hvorfor hun er så dramatisk, skjønner jeg ikke Anonymkode: 5f527...815 Hvorfor spør du ikke henne? Anonymkode: 1bda1...29c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå