Gå til innhold

Hva er rimelig pris for brukte babyklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god del brukte babyklær. Pent brukt. Men får ikke solgt det. Hva slags pris forventer folk å betale for ca 40 plagg? Nye kostet de jo hvertfall 100-200kr stk. Så det er klær for ca 5000kr hverfall.  Jeg mener at 350kr er billig. Men det er kanskje ikke det? Hvor mye er folk villige til å betale? Trenger innspill her!

Anonymkode: 60a07...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mange som er interessert i brukte babyklær, så det er vanskelig å få solgt. Mange arver fra venner og kjente, og de fleste foretrekker nye klær fra billige butikker over brukt av dyrere merker fra folk de ikke kjenner. 

Jeg tipper du må dele opp i mindre pakket, 40 plagg er for mye. Kjøper man så mye på en gang ender man fort opp med å ikke bruke halvparten. I tillegg må du ha gode bilder av hvert plagg slik at potensielle kjøpere ser at de er i god stand.

Anonymkode: 3939e...440

Skrevet

Hvis det ikke er flekker eller hull eller merker på dem, er 350 billig 😊

Anonymkode: 2de0f...89b

Skrevet

Enkeltvis: 20-30 kr plagget for enkle bomullsklær, kanskje 50 kr for ulltøy, heldresser, yttertøy. Da må du nesten ta enkeltbilder og la folk kjøpe små kvanta.

Som pakke:  rundt 100 kr per fulle plastpose, og da snakker vi vel om at du har 1-2 plastposer antagelig hvis det er 40 plagg totalt. Litt mer dersom du har tatt gode bilder av plaggene og skrevet størrelse på dem. Når man kjøper store pakker med klær så er det ofte sånn at man liker bare en brøkdel av det, men kjøper det fordi snittprisen på de plaggene man liker havner på 20-30 kr og så tar man med resten "gratis på kjøpet". Brukte klær ligger dessverre omtrent der i verdi, med mindre det er noen fancy merker. 

Anonymkode: 268b6...5b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...