Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei                                                                         Jeg møtte en person og gikk på date med ham. Han er usikker på hva han vil videre. Forstår godt at det er vanskelig å bestemme seg etter en date. 

Derfor foreslo jeg at vi kan bli bedre kjent og ta det som det kommer. Han var helt enig i det. Men jeg tenker at når han nesten aldri svarer så er han ikke Interessert. Jeg tar sikkert feil. 

Men er det en person jeg bør satse på? Jeg har tenkt å ikke skrive eller snakke til ham på en stund bare for å se om han tar kontakt.

Anonymkode: f6770...151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han svarer deg jo nesten aldri, han er ikke interessert.

Anonymkode: 05f1c...c1e

• Nyttig 2
Skrevet

Vet ikke hva han vil = han vil ikke

Ikke kast vekk tiden din. Han er konfliktsky eller han lurer deg for å få sex

Anonymkode: 36db7...af6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei                                                                         Jeg møtte en person og gikk på date med ham. Han er usikker på hva han vil videre. Forstår godt at det er vanskelig å bestemme seg etter en date. 

Derfor foreslo jeg at vi kan bli bedre kjent og ta det som det kommer. Han var helt enig i det. Men jeg tenker at når han nesten aldri svarer så er han ikke Interessert. Jeg tar sikkert feil. 

Men er det en person jeg bør satse på? Jeg har tenkt å ikke skrive eller snakke til ham på en stund bare for å se om han tar kontakt.

Anonymkode: f6770...151

Han er ikke usikker bare uinteressert. 

Anonymkode: 23fe7...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...