AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Del Skrevet 31. oktober 2023 Herregud!! Våknet i natt av at det kjentes ut som jeg hadde noe bak på tunga. Svelget og svelget. Fikk det ikke bort. Viste seg å være drøvelen min!!!!!! Den er helt sykt hoven, rød og lang. Kan nesten ikke snakke eller noe. Har vært kraftig forkjølet med halsvondt men ingen hoste siden lørdag. Leser på nettet at dette ofte kan skje ifbm virus. Men det er så ubehagelig og blir litt redd. Burde jeg dra til lege? Anonymkode: bbd9a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 Kan være så enkelt som at du har snorket voldsomt i natt. Det er vanlig å snorke ekstra under forkjølelse. Se om det går over av seg selv. Prøv å drikk kald drikke. Anonymkode: d2ae6...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være så enkelt som at du har snorket voldsomt i natt. Det er vanlig å snorke ekstra under forkjølelse. Se om det går over av seg selv. Prøv å drikk kald drikke. Anonymkode: d2ae6...e26 Jeg har snorket helt villt! Mannen måtte legge seg på gjesterommet. Det er kanskje bittelitt bedre nå, men den ligger fremdeles på tunga 😱 Anonymkode: bbd9a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har snorket helt villt! Mannen måtte legge seg på gjesterommet. Det er kanskje bittelitt bedre nå, men den ligger fremdeles på tunga 😱 Anonymkode: bbd9a...b24 Stakkars mann😂 Da er det bare det. Har våknet flere ganger med enorm drøvel de nettene jeg har snorket høyt. Går som regel over etter noen timer. Anonymkode: d2ae6...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars mann😂 Da er det bare det. Har våknet flere ganger med enorm drøvel de nettene jeg har snorket høyt. Går som regel over etter noen timer. Anonymkode: d2ae6...e26 Hahaha ja, også ble jeg så redd av den drøvelen i tillegg så vekket han grytidlig på gjesterommet. Sendte han og ungen bort i bhg til åpningstid fordi jeg trodde jeg var døden nær 😂 Huffa meg, får lage ekstra god middag til dem i dag ❤️ Anonymkode: bbd9a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ligger drøvelen på tunga? Uff, god bedring 😅😊 Anonymkode: 21acf...72a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Del Skrevet 31. oktober 2023 Det er skikkelig ekkelt. Hadde det i fjor. Gikk hele tiden og kjente den nede på tunga. Det gikk over etter 2-3 dager. Gikk ikke til legen. Tror ikke det er noe de kan gjøre. Anonymkode: 6a4e2...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ligger drøvelen på tunga? Uff, god bedring 😅😊 Anonymkode: 21acf...72a Ja, det er helt grusomt! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er skikkelig ekkelt. Hadde det i fjor. Gikk hele tiden og kjente den nede på tunga. Det gikk over etter 2-3 dager. Gikk ikke til legen. Tror ikke det er noe de kan gjøre. Anonymkode: 6a4e2...e66 uff, så lenge? Kunne du spise og snakke? Jeg klarer ikke snakke skikkelig, det blir litt sånn slafsete tale liksom også føler jeg at jeg brekker meg fordi den flytter seg rundt når jeg snakker ☹️ Har ikke turt å spise. Hadde håpet man kunne få antibiotika eller noe? Anonymkode: bbd9a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er helt grusomt! uff, så lenge? Kunne du spise og snakke? Jeg klarer ikke snakke skikkelig, det blir litt sånn slafsete tale liksom også føler jeg at jeg brekker meg fordi den flytter seg rundt når jeg snakker ☹️ Har ikke turt å spise. Hadde håpet man kunne få antibiotika eller noe? Anonymkode: bbd9a...b24 Min mann hadde det, fikk ikke noe for det. Måtte bare gå tilbake av seg selv. Tok noen dager så var det bra igjen . Anonymkode: be51b...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #10 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min mann hadde det, fikk ikke noe for det. Måtte bare gå tilbake av seg selv. Tok noen dager så var det bra igjen . Anonymkode: be51b...1df Uuuff… 1 dag med det her føles ut som 10 år. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare flere dager. Men har vel på et vis akseptert at det ikke er noe å få mot det 😞 Dette her er verre enn både influensa og korona kombinert! 😩 Anonymkode: bbd9a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #11 Del Skrevet 2. november 2023 I barndommen og ungdomsårene var jeg sterkt plaget med halsbetennelse. Fikk kjempehovne lymfeknuter på halsen og en ekstremt hoven drøvel. Den lå også på tunga, og noen ganger fulgte den med ned i svelget og fikk strekk på seg. Veldig ubehagelig. Hadde dette hver vinter i mange år. Kommer fra et hjem hvor vi aldri tok medisiner eller søkte legekontakt så fant aldri ut hva det var. Men symptomene gikk over etter ca en uke. Iskaldt vann for hevelsen. Og litt Ibux som er betennelsesdempende burde vel være en god start. Skulle du få skikkelig hovne lymfeknuter og i tillegg veldig vondt så ville jeg nok oppsøkt lege mtp streptokokker. Anonymkode: eef2b...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #12 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I barndommen og ungdomsårene var jeg sterkt plaget med halsbetennelse. Fikk kjempehovne lymfeknuter på halsen og en ekstremt hoven drøvel. Den lå også på tunga, og noen ganger fulgte den med ned i svelget og fikk strekk på seg. Veldig ubehagelig. Hadde dette hver vinter i mange år. Kommer fra et hjem hvor vi aldri tok medisiner eller søkte legekontakt så fant aldri ut hva det var. Men symptomene gikk over etter ca en uke. Iskaldt vann for hevelsen. Og litt Ibux som er betennelsesdempende burde vel være en god start. Skulle du få skikkelig hovne lymfeknuter og i tillegg veldig vondt så ville jeg nok oppsøkt lege mtp streptokokker. Anonymkode: eef2b...e15 Stakkars menneske! Jeg sitter her fremdeles med drøvelen min 😭 var hos lege i går, det er kraftig halsbetennelse med streptokokker. Har fått pencillin og håper virkelig det hjelper snart! ts Anonymkode: bbd9a...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå