margarida92 Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Hei Jeg var på tidlig ultralyd 12 oktober. Da var jeg 7 uker. På ul så vi anlegg for tvillinger, toeggede- men vi så kun en baby. Legen mente at det enten hat skjedd en apontanabort uten at jeg har fanget noen tegn på det, som. Blødninger og smerter - eller at den andre ligger bak morkaken og derfor ikke blir fanget opp på ul. Jeg er mer plaget dette svangerskapet enn noen av de tidligere, men hat hatt tvillinger før. Magefølelsen sier det er to inni der som levere, men jeg føler likevel at det er noe som ikke stemmer. Jeg skal på min ordninger ultralyd nå den 24 nov og tenker at du får vi det svart på hvitt. Men hva tror dere?
Sofakona Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Om de der en tom sekk vil jeg tro at det bare er 1 baby. Jeg hadde det samme da jeg hadde 2 sekker men bare 1 baby. Og det ble bare 1
margarida92 Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2023 Hmm ok, det var det jeg var redd for. Har likevel ett bitte lite håp om at det skal være flere der 🙈🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå