AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har noen kompiser som har bakgrunn fra afrika, midtøsten og sør asia. Selv er jeg norsk men nettverket mitt er veldig variert og har fles utenlandske venner. Vanligvis når jeg er på fest, så er det alltid som regel jeg som får oppmerksomhet fra damene, mens de gjerne må "krige" for å få seg noe. Og det er sjeldent de får seg noe, så er nok derfor de kanskje prøver seg hardere enn f.eks oss nordmenn som er litt mer tilbakeholden når det gjelder sjekking osv. Det samme gjelder på byen og utelivet generelt. For utenlandske menn så man man nesten være "på" hele tiden for å få kontakt med damer, og synes faktisk litt synd på de. Mange av dem snakker jo bra norsk, men har det noe med utseende å gjøre at de ikke får så mange valgmuligheter? Mange av dem er til og med kjekkere enn meg, og klarer å gro fint skjegg, bra stil osv men ikke gjør det ikke like bra på damefronten. Hva tenker dere damer? Anonymkode: 8eaf2...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har noen kompiser som har bakgrunn fra afrika, midtøsten og sør asia. Selv er jeg norsk men nettverket mitt er veldig variert og har fles utenlandske venner. Vanligvis når jeg er på fest, så er det alltid som regel jeg som får oppmerksomhet fra damene, mens de gjerne må "krige" for å få seg noe. Og det er sjeldent de får seg noe, så er nok derfor de kanskje prøver seg hardere enn f.eks oss nordmenn som er litt mer tilbakeholden når det gjelder sjekking osv. Det samme gjelder på byen og utelivet generelt. For utenlandske menn så man man nesten være "på" hele tiden for å få kontakt med damer, og synes faktisk litt synd på de. Mange av dem snakker jo bra norsk, men har det noe med utseende å gjøre at de ikke får så mange valgmuligheter? Mange av dem er til og med kjekkere enn meg, og klarer å gro fint skjegg, bra stil osv men ikke gjør det ikke like bra på damefronten. Hva tenker dere damer? Anonymkode: 8eaf2...e0f Det er ikke min erfaring. Anonymkode: efdd1...cc4
RealistiskDot Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Norske damer liker norske menn, naturligvis. Men er jo alltid noen som liker utenlandske gutter også, men det blir fler og fler utlendinger nå for tiden så kanskje ikke så rart at det stagner seg for de fleste utenlandske menn. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Ja, har inntrykk at både damer og menn som får kjæreste av utenlandsk utseende blir uglesett. Anonymkode: dc1d5...bb4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har noen kompiser som har bakgrunn fra afrika, midtøsten og sør asia. Selv er jeg norsk men nettverket mitt er veldig variert og har fles utenlandske venner. Vanligvis når jeg er på fest, så er det alltid som regel jeg som får oppmerksomhet fra damene, mens de gjerne må "krige" for å få seg noe. Og det er sjeldent de får seg noe, så er nok derfor de kanskje prøver seg hardere enn f.eks oss nordmenn som er litt mer tilbakeholden når det gjelder sjekking osv. Det samme gjelder på byen og utelivet generelt. For utenlandske menn så man man nesten være "på" hele tiden for å få kontakt med damer, og synes faktisk litt synd på de. Mange av dem snakker jo bra norsk, men har det noe med utseende å gjøre at de ikke får så mange valgmuligheter? Mange av dem er til og med kjekkere enn meg, og klarer å gro fint skjegg, bra stil osv men ikke gjør det ikke like bra på damefronten. Hva tenker dere damer? Anonymkode: 8eaf2...e0f Det er nok relativt likt. Mørke kvinner har nok preferanse for mørke menn, også er det de som har fetish på mørke menn. Så det jevner seg nok ut. På generelt grunnlag blir vi tiltrukket av de som ligner oss selv, uten at det er noe rasistisk bak. Anonymkode: 9405e...35e 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg vet at de sliter, men på lik linje med Norske menn og, tinder er full av desperate Norske menn 100x mer likes fra Norske enn utenlandske, blir sjekket opp av Norske og tittet på ute i byen av Norske mer enn utenlandske. tror jeg aldri sett at en Norsk mann bare så står og blir oppsøkt av damer bare fordi han er Norsk med mindre de kjenner hverandre, men det gjelder utenlandske menn og. Jeg tror menn sliter generelt, Norsk eller ei. Anonymkode: b89b8...763 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå